Na tessék ha már témánál vagyunk én erre alkottam egy definiciót: a motorozás célja a "céltalanság" és maga a motorozás. az a lényeg hogy mozgásba legyünk!
Igen, a Bajai motorbontóból sikerült szerezni. 6000 Ft + postaköltség. Szarért húgyért ha azt vesszük, hogy a Miskolci Yamaha szervíz 43000 + postaköltség japóból. Nem hibáztatom őket, azt mondták ők ennyiért tudják, de tudok bontóból akkor berakják. Hát erre sem volt szükség, bár részemről kicsit bátor volt, hog egyedül, de sikerült. Marhára büszke voltam magamra. Ami a túrát illeti nekem mindegy, hogy mennyit megyünk egy nap, nekem a cél számít. Változatos, jó minőségű utakon (aszfalt a lehető legkevesebb kátyúval) a lehető legnagyobb távolságok szép helyeken, akár sátorban is -már beszereztem sátrat matracot túradobozokat, tanktáskát, készítem a gépet a 12V -os csatlakozó beépítésére stb. Szal lázban égek. Nekem nem gond a napi 400-500 km, de természetesen gondolni kell másokra is. Én maximálisan rátok bízom magam a túraszervezésben. Spártai körülményekkel is beérem. Csak jó legyen a társaság.
Gart! Honnan sikerült? Bontó?
Erdélyig még lesz egy két próba túra... annyira hirtelen nem szabad a lecsóba... aztán egyesek jönnek a napi 250 km limittel... amit egyébként 3 óra alatt le lehet nyelni... egyes helyeken.
Juppíííí! Szereztem üzemanyag-szintmérőt! :D Nagy nehezen sikerült beépíteni (tudniillik az ETZ-n kívül még soha nem kellett semmit szétszednem)és működik! Olyan heppi lettem tőle, hogy nagyon nagyon. Nagy örömömben majdnem elindultam az Erdélyi túrára, aztán rájöttem még várnom kell egy kicsit. Nem baj, Most már minden príma a lovon. Azért még egy polírt kap.
Szombaton találkoztam Yamahaxj barátunkkal itt a várpalotai Tesco-kúton. Üdvözöl mindenkit, és üzeni, hogy nem tud belépni a Sportmotor fórumba semmilyen böngészővel. Már jó ideje szív ezzel szegény...
Ez a gép max 96-os lehet. Attól kezdve változtattak az idomokon. Hiányzik róla továbbá egy olajhűtő is, meg gyanus a váznyaki takarólemez. Nem látom. A műszerei viszont még régebbinek tűnnek, mert a króm házasakat alig '95-ben kezdték nyomatni. Valószínű Olasz a gép. Az óra sem biztos, hogy az igazat mutatja, és hamar előfordul, hogy felületesen ki van kozmetikázva. Legyen gyanús a friss festés!
Nézdd meg a lassankopó alkatrészeket, groppeket, lábtartókat, fékbetéteket, kapcsolókat, gyujtáskulcsot és környékét... ezeket nem csereberélik, de ha igen akkor fix. nem gyárira.
Ez a gép 97-es, és minden változás rajta van már.
Dupla tárcsafék, valamint az ülés nyomott mintás, nem síma.
De attól lehet, hogy 98-as üzembehelyezésű. Kinézetre 98 előtti.
Megér azért egy személyes megtekintést a gép, nem sok érte a pénz.
sziasztok! kellemes ünnepeket! lenne egy eladó Arrow márkájú sportdobom xj600hoz (s-re, n-re egyaránt jó) az ára az esztétikai állapot miatt 10000Ft+postaköltség!ha valakit érdekel írjon ide, vagy hívjon: 06203460029 kérésre teszek fel képet!
Szia!
Egy ilyenem van nem tuom, hogy Neked jó-e méretben?
Ez elvileg 80-as évek közepe xj 650. 1-2 ezresért megszámítom ha kell. Az egyikkel foglalkozni kell.
Üdv.
Elvileg nem kell leengedni, ha jó a benzincsapod, de jobb 2kg-os alkatrésszel dolgozni, mint egy 20kg-ossal! Kisebb esélyed van, hogy levered a fényezést.
Én is így kezdtem a motor átnézését mikor megvettem, de én a tankot is ellenőriztem.
Meglepő mennyi kosz tud összegyűlni a tank alján!
na igen....mástól is hallottam már hogy szétszedte összerakta és megjavult! a héten én is játszok vele 1et aztán ha az sem segít akkor viszem szakihoz. korábban már érdeklődtem olyan 6-12eFt között mozog egy km óra szervíz.
tudom triviális kérdés, de ha a benzintankot le akarom szedni a légszűrő kitisztításáhot akkor a benzint le kell engedni belőle?
Erdélyig még lesz egy két próba túra... annyira hirtelen nem szabad a lecsóba... aztán egyesek jönnek a napi 250 km limittel... amit egyébként 3 óra alatt le lehet nyelni... egyes helyeken.
Nézdd meg a lassankopó alkatrészeket, groppeket, lábtartókat, fékbetéteket, kapcsolókat, gyujtáskulcsot és környékét... ezeket nem csereberélik, de ha igen akkor fix. nem gyárira.
Ez a gép 97-es, és minden változás rajta van már.
látatlanba jonak tünik nekem is
Az ülés alatti idomból 2 fajta van? Csak azért mert az újabbakon az ülés alatt van egy matt fekete idomrész.
Üdv:
Petya
De attól lehet, hogy 98-as üzembehelyezésű. Kinézetre 98 előtti.
Megér azért egy személyes megtekintést a gép, nem sok érte a pénz.
Erről a motorról van szó
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_
600-3310839
Üdv:
Petya
A hasnáltautón kínálnak egy XJ 600 -ast külföldi papírokkal 329000 -ért szerintetek milyen? Biztos, hogy 1998-as?
Üdv:
Petya
Piros csomagot Mindenkinek. De nem ám ilyen belvárosit.
Jó Miki várást.
Csizmákat,cipőket stb. tisztítani boldog békés MIKULÁS várást kívánok
Egy ilyenem van nem tuom, hogy Neked jó-e méretben?
Ez elvileg 80-as évek közepe xj 650. 1-2 ezresért megszámítom ha kell. Az egyikkel foglalkozni kell.
Üdv.
Sajnos csövet csak ilyen váz formályút találtam.
Üdv Mindenkinek
600-assal kompatibilis bukócső nincs a kupacban?
G:)
most kb 1/3-ig van megpróbálom így és egyben a csapot is letesztelem hogy ereszt e.
Én is így kezdtem a motor átnézését mikor megvettem, de én a tankot is ellenőriztem.
Meglepő mennyi kosz tud összegyűlni a tank alján!
tudom triviális kérdés, de ha a benzintankot le akarom szedni a légszűrő kitisztításáhot akkor a benzint le kell engedni belőle?