Hm a fazon, nevezzük Krisztiánnak, annó XJ 600 Divivel tolta, tök olyannal mint az enyém. Nem keveset ment már akkor sem, aztán amennyire tudom önerőből lecserézte a motrát, persze tipus hűen. Amennyire tudom ezeket a túrákat önerőből csinálja, rém fapadosan, sátrazva, szobázva, úgy hogy év közben keresi meg rá a pénzt (Fazekazva?). Szóval csak azt akartam leírni, hogy tudtommal nem Apuka tolja. Járt Ő persze erdélyben is. Meg is kérdeztem, meg is mondta a tutit. A képtárát is közre adta annó.
Csak a szívünket fájdítod!
Ez már egy másik dimenzió!
Hobby motorosnak tartom magam, ez viszont profi sport teljesítmény!
Kíváncsi lennék, vajon milyen háttér lehet ezek mögött, család, fizú, állás?
Számomra az erdélyi túra egyelőre elég kihívást jelent.
Egy kedves (bár nagyszájú) ismerősünk szösszenete, azokanak akik hitetlenek az egy élet alatt megtehető túrák méretét és mennyiségét illetően. Krisztianfz6's best tours with his FZ6 Fazer
Remélem nem baj, hogy közkincsé tettem
Üdv!
Ezeket a kakasokat azért rakod be, hogy tudd mikor voltál utoljára?
Más fórumra sem tudsz belépni, vagy csak a Yamahásokra nem?
Erről nem jut valami diszkrimináció az eszedbe?
Azért ne hidd hogy nem gondoltunk Rád!
Na ezt a lemaradást! Nem tudom mit szarakodott a gépem de sem itthon, sem a melószámítón nem tudtam a fórumot megnyitni Most meg úgy nézem van mit olvasgatnom
Hát fiúk jól haladtok a vasakkal, én még mindíg azon rágódok hogy szétszedjem-e ennyire. Bár már a nagyja fényezés megvan. .
Csak igazából nem tudom eldönteni hogy mit is akarok kihozni belőle.
Sziasztok!
Egy barátomnak lenne egy eladó XJ 650-ese, ha jól tudom 82-es évjárat. Ebből lett átalakítva lásd a képen. 750 Seca jellegűre (mint enyim) tankot cserélt, kapaszkodós farokidomot rakott rá. Ha esetleg valakit érdekel elérhetőségei: Tel 06-70-202-74-37
Emil: v8mamut@freemail.hu. Irányár 250.000.-
Köszönettel: Biti.
Nem mondom, de amit mondtál nem hangzik túl jól 4mm az bazi sok ám ezt azért megnézném. Amúgy most a blokkot csinálom a szelep hézagok úgy szarok ahogy vannak,tudod most jön a számolgatás na ebből a szempontból a himbás állítás mennyivel egyszerűbb volt bár a lapka tartósabb az igaz,viszont a karbik készen vannak szerintem az tuti lett,szeretném már vissza rakni a blokkot,na akkor fújok egyet,amúgy kitartás komám!
Egész jól állsz! Én még csiszolgatok. És szaraxszom az elsőkerék helyzetével, mert a Honda úgy gondolta, hogy a 141 hosszú szerelvényt a 145 széles villák közé tök jó berakni. Namost ha rászorítom az anyát akkor pont 4 mm-t oldalt van az első kerék. (Gyárilag) Ha összehúzom a villát az ugye nem okés. Ha bálylogolok egy alátéttel, elcseszem a féktuskó helyzetét.
Kicsit kivan az agyam ettől a sz@rságtól. Yamahán nem volt ilyen gondom...
mit taLÁLTam:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yama
ha_xj_900p-3262807
jo kis elfoglaltság lenne a téli estékre