Érdekes felvetés és talán még nem is haszontalan. Ezt az ötletet mindenképpen, megemlítem a szerelő srácnak, hátha ő is lát benne fantáziát (vagy esetleg kapásból tudja, hogy miért nem így lett megoldva).
Én magam annyira nem értek ezekhez a dolgokhoz, de a régi karbi olaj melegítős volt és lehet, hogy az a hőgomba nem mérne megfelelően, de nem tudom .... majd meglátjuk, hogy mit mond rá a szaki.
Lehet, hogy naiv a kérdésem, de én úgy láttam a hőmérő szenzor az úszóház alján található, nem lehetett volna azt megtartani, rátenni az új karbira?
Lehetnek kisebb-nagyobb eltérések, de az öntvények méretét nem hiszem,hogy nagyon változtatták volna az évek folytán!
Az előbb voltam motor próbálni (mármint a sajátomat, amit éppen szerelnek).
Fel lett rakva az új karbi, de a fűtés hiánya miatt (a dolog megoldódni látszik) egy kicsit lassan melegszik fel üzemkész állapotba, de onnantól nagyon megy. Egyébként hidegen is pöcc-röff, csak melengetni kell az elején.
Számomra érdekes dolog, hogy a motor hangja is megváltozni látszik, öblösebb egy kicsit, de az is lehet, hogy csak az én hallásommal van baj ... most jövök le egy kisebb megbetegedésről, aminek következtében álladóan olyan érzésem van, mintha be lenne dugulva a fülem.
Még lesz egy karbiszinkron és szelephézag méricskélés (lehet hogy szelephézag állítás is lesz, ha indokolt ... de ez majd elválik).
Jó helyen jársz és ne hidd, hogy egyke vagy. Tudok legalább két ilyen motort még. A jellemző az, hogy itt mindenkinek volt egyszer egy XJ-je, de legalább ismer olyat akinek van
Üdv közöttünk!
Sziasztok!
Bár "sima Yamaha" fórumot nem találtam, a vasam oldalán viszont találtam egy X és egy J betűt bár alá nem 600 van írva, így gondoltam csatlakoznék Hozzátok, de csak ha nem baj.
Üdv.: Biti.
Köszi, de nekem is megvannak! Valami szuper orosz oldalról töltöttem le.
Gondoltam érdekes lehet az infó másoknak, ahogy észreveszem átalakultunk sima YAMAHA fórummá. Van már itt FZS, FJ, XJ sőt még HONDA is!
A havernak kerestem a SUZUKI GSX 750F-hez szerviz könyvet, mondhatom elég mostohán bánnak ezzel a típussal, de néhány órás netezés után összejött az információ.
Kicsit felháborított, hogy szinte mindenhol pénzért lehetett letölteni.
Kis gyakorlás után akár bajnokságot is lehet rendezni.
MotoGP3
http://isohunt.com/torrent_det...
Én magam annyira nem értek ezekhez a dolgokhoz, de a régi karbi olaj melegítős volt és lehet, hogy az a hőgomba nem mérne megfelelően, de nem tudom .... majd meglátjuk, hogy mit mond rá a szaki.
köszi a tippet
Lehetnek kisebb-nagyobb eltérések, de az öntvények méretét nem hiszem,hogy nagyon változtatták volna az évek folytán!
Fel lett rakva az új karbi, de a fűtés hiánya miatt (a dolog megoldódni látszik) egy kicsit lassan melegszik fel üzemkész állapotba, de onnantól nagyon megy. Egyébként hidegen is pöcc-röff, csak melengetni kell az elején.
Számomra érdekes dolog, hogy a motor hangja is megváltozni látszik, öblösebb egy kicsit, de az is lehet, hogy csak az én hallásommal van baj ... most jövök le egy kisebb megbetegedésről, aminek következtében álladóan olyan érzésem van, mintha be lenne dugulva a fülem.
Még lesz egy karbiszinkron és szelephézag méricskélés (lehet hogy szelephézag állítás is lesz, ha indokolt ... de ez majd elválik).
Jók a képek.
Üdv mindenkinek.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Üdv közöttünk!
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/
http:
//www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
Bár "sima Yamaha" fórumot nem találtam, a vasam oldalán viszont találtam egy X és egy J betűt bár alá nem 600 van írva, így gondoltam csatlakoznék Hozzátok, de csak ha nem baj.
Üdv.: Biti.
Gondoltam érdekes lehet az infó másoknak, ahogy észreveszem átalakultunk sima YAMAHA fórummá. Van már itt FZS, FJ, XJ sőt még HONDA is!
A havernak kerestem a SUZUKI GSX 750F-hez szerviz könyvet, mondhatom elég mostohán bánnak ezzel a típussal, de néhány órás netezés után összejött az információ.
Kicsit felháborított, hogy szinte mindenhol pénzért lehetett letölteni.