Annyit sem szabad menni egyszerre!
Fel kell mérni a tagokat (és a tankot), hogy ki milyen és ahhoz mérten kell az egyhuzamban levezetett km-et igazítani.
Jól mondod, egyre kevesebbet tudsz biztonságosan menni.
1. 100-120 km
2. 70-80 km
3. 60 km
....
és 50-60 km megy tovább mindig, kissebb pihenőkkel
Nekem, múlthéten szombaton Balatonboglárra 4.6 L/100 km lett a fogyasztásom, úgy, hogy teli tantól volt benne 70 km Dobogókő.
Megnézheted, hogy hogyan szállok le!
Úgy, mintha 100 km-et mentem volna.
Természetesen nem egyhuzamban megyünk 800 km-et.
Annyi jön ki a nap végére összesen.
Meg vannak tervezve a megálló helyek, hosszabb, rövidebb pihenők...stb.
Egy túra komoly felkészüléssel jár!
Azért maradjunk emberi keretek között: egyhuzamba max200 250 kmt tudsz elmenni. Utánna ez fokozatosan csökken. Meg néha meg kell állni tankolni mert nekem egy tank benzin is csak 300kmt bir
azért megnézném h 800 km er után te hogy szálsz le a gépedről és egy olyan srác aki plexis géppel ment ,mi lenne a különbség? én inkább az "s"-es xj -re szavazok , nem mondom hogy a tied nem szép motor így fejidom nélkül is gyönyörű,csak az valahogy megkönyití a motorozást szerintem
Jaaa, ezek szerint én mondtam!
Konkrétan meg sem érzem 190 -ig. Ott még megindul a lósereg és akkor együtt hat a szél és a tolóerő.
Régen, nem nagyon volt plexis motor!
Nem lehetett bújócskázni!
A motorozáshoz hozzátartozik a menetszél. Aki papírkutya, az üljön autóba a szél ellen. (nem cabrio-ba)
ott a pont!
nekem is azért van idomos, mert sztem idom nélkül 100 felett nem valami egészséges. Bár egy jobarátom szerint lehet birni a 200at is (gsr-je van) én inkább az "uri" kényelmet választom.
bár sztem a divi alapszélvédelme is lehetne jobb. Faterén át lett cserélve az alap plexi egy TDM turaplexire
igy jobb lett.
hát srácok ti nem tom hogy vagytok vele ,de én személy szerint nem vennék "n" es xj-t ,nekem még a plexi mögött is nagy a menetszél ,nagyon fárasztó lehet 400-500 km-ert levezetni plexi nélkül , vélemény? vagy ezeket nem hosszabb utakra tervezték?
Háj.
Gondolom a kapcsolószekrényen a váltót érted...
Én az XJ900-asomon 5000Km-ként cserélem az olajat + az olajszűrőt (HifloFiltro márkájút).
De ha beszédülsz egy Yamaha-szalonba, a váz-számod alapján megmondják hogy mit kell hozzá venned.
A motort és a váltót ugyanaz az olaj keni,tehát nem kell bele más olaj,a kattogást pedig az olajminőség
témájánál beszéltük asszem.Nem mind1 hogy mit öntesz bele ugyanis . A legtöbb jót a Castrol-ról hallottam,a legtöbb rosszat meg a Valvoline-ról,de erről megoszlanak a vélemények. A légszűrőt is 5000Km-ként cserélem.Szintén HifloFiltro márkájú.
Most volt szó az olajcseréről, de még szeretnék kérdezni.
Van egy 1999-es xj600n-es szépségem. 14ezer km-ben vettem és most 17500nál tartok. Még nem cseréltem benne olajat.
Kérdésem az lenne, hogy milyen gyakran kell cserélni? És ilyenkor mindig új olajszűrő kell? Milyen fajta olajszűrő? Vagy ezekre az üzletben tudják a választ?
A kapcsolószekrénybe nem kell külön olaj? Vagy miért kötitek egybe a kapcsolószekrény kattogását az olajcserével? (Bocsi az amatőr kérdésért)
Milyen gyakran kell levegőszűrőt cserélni?
Köszi előre a válaszokat.
Hali!
Ugyan az a két tipus féke?
Jo tudni
A régi jo motorok: Ha valami rossz csak mész a bontoba és 4fajta gépböl is választhatsz
Bezzeg az uj gépeken ha valami becsödöl mindjárt röpködnek a 10ezrek
Annyit sem szabad menni egyszerre!
Fel kell mérni a tagokat (és a tankot), hogy ki milyen és ahhoz mérten kell az egyhuzamban levezetett km-et igazítani.
Jól mondod, egyre kevesebbet tudsz biztonságosan menni.
1. 100-120 km
2. 70-80 km
3. 60 km
....
és 50-60 km megy tovább mindig, kissebb pihenőkkel
Nekem, múlthéten szombaton Balatonboglárra 4.6 L/100 km lett a fogyasztásom, úgy, hogy teli tantól volt benne 70 km Dobogókő.