Na, kaptam választ a legutóbbi emailemre, de 1 kukkot sem értek. Esetleg egy jó németes lefordítaná nekem ha szépen megkérem?
"Es kostet trotzdem 65 Euro´und ich verschicke es nur im Paket damit keine Schäden entstehen."
Na, eddig csak a német válaszolt, de az is horror áron szeretné elküldeni 65euro. Most ott tartok hogy felajánlottam neki a DPD-t, szóval lehet, hogy szükség lesz a segítségedre az ügyben.
Én is nála tanultam és igen csak kerültem a bordó gépet.
Döntögetésnél iszonyúan bizonytalanul fut. Ha mentél már a pirossal, Te is tudod miről beszélek.
Elvileg már egy éve árulja, de nem véletlenül nem tudja eladni.
Ha engem kérdezel, volt lehetöségem vázhibás motorral menni és akkor jöttem rá, hogy a Bencsik úr
bordó gépe is valószínüleg az igencsak sérültek közé tartozik.
Jött válasz a vaterás romról:
hello A hiányosságok az lenne,hogy:nincs rajta önindító,nincs eredeti tanksapka,nincsenek idomak hozzá,a műszerfal az egy kapcsolótábla.A hibája az hogy laza a primerlánc rajta.A motort így vettem csak darab ba és raktam össze.A motorral borultak is, ennek következménye,hogy karcos a lámpa oldala és a kipu azon oldala meg a hűtőbordák.Semmi extra,nekem jól megy.Egyenesfutással nincs gond,ki is lehet próbálni.A min. 170,000huf
Sziasztok.
Kuplung nektek mennyire hangos?
Amin tanulnuk divi, úgy csörög üresbe, hogy megőrülök tőle.
Esetleg megvenném az oktatómocit, ha úgy alakul.
99-es dupla tárcsás, 24ezer km-el.
Egy-két apró esztétikai hiba, amúgy tök jó állapotba van.
Bordó színű.
Hány szemes lánc való az XJ-re? Kértél esetleg tőlük árajánlatot egy teljes szetre? Én már az előző idényben gondolkodtam lánc és lánckerék cserén, bár utánna lett állítva, meg lett olajozva, azóta egész jó, csak hát lehet, hogy lassan azért már kéne.
Hát ha gondolod, egyszer felgurolok a vasammal hozzád megint és megnézheted az én gumámat, hogy érzésre mit tud. Persze az enyém csak 1 tárcsás mellső fékkel rendelkezik, szóval először szokjad a gépet mielőtt szétcibálod a bajszát
Háát nekem gyanus ez a vaterás ember .... Én karbit kerestem nála, de az sincs.... Lehet, hogy csak képeket árul?
Sajna most a fórumra sincs időm nemhogy a motoromra . Azért látom van termés bőven...
Megjött az uj gumi. Bridgestone BT45R garnitúra (17!+26! eFt). Egész jó áron kaptam. Rámfért a csere. A Makim "97-es gyártású volt. Nem véletlenül csúszkát. Most olyan a gép, mintha hokedlit toltak volna alám a kanyarokban. Eddig bizonytalanul kúszott, lopakodott, most gond nélkül mutatja magát. Keményen oda lehet tenni. A legrosszabb a hosszanti barázdákon való ferde áthaladás volt. Képes volt lecsúszni a barázda oldalán. Iszonyat szar érzés. Na ez is jobb lett. Most az elvárhatót hozza. Szélesebb is a hátsó 10 mm-el, azaz 140-es. Mintha motor formája alakult volna. Nagyon finoman lehet táncba vinni! Még ugyan koptatgatom a forma leválasztót, meg a szőröket, de ahol jó ott nagyon jó. Felmerül a kérdés, hogy az állítólag jobb Pirelli SportDemon vajon mit tudhat többet, vagy egy "legendás" Metzeler RoadtecZ6?
Viszont egyúttal állítottunk a láncon is, ami ettől kezdve elkezdett valami ocska rossz, rágás szerű rezgést prezentálni, főleg üresben szaladáskor. Ez lesz a következő rémület! (az ára miatt)
Már el i kezdtem keresni az optimális megoldást: fura EK láncok
Kicsit kemény a marketing (hihetetlen) de talán megér egy misebort....
Igen nekem is feltűnt a lengővilla, csak én arra gondoltam hogy nem véletlenül nem tette fel a vaterára,de végülis lehet, hogy igazad van és rá kéne kérdezem. Meg is teszem :)
"Es kostet trotzdem 65 Euro´und ich verschicke es nur im Paket damit keine Schäden entstehen."
Köszi a segítséget.
Hogy ne legyen egyedül: Other in England
Sok sikert!
Döntögetésnél iszonyúan bizonytalanul fut. Ha mentél már a pirossal, Te is tudod miről beszélek.
Elvileg már egy éve árulja, de nem véletlenül nem tudja eladni.
Ha engem kérdezel, volt lehetöségem vázhibás motorral menni és akkor jöttem rá, hogy a Bencsik úr
bordó gépe is valószínüleg az igencsak sérültek közé tartozik.
A kuplung csörgése pedig teljesen normális.
hello A hiányosságok az lenne,hogy:nincs rajta önindító,nincs eredeti tanksapka,nincsenek idomak hozzá,a műszerfal az egy kapcsolótábla.A hibája az hogy laza a primerlánc rajta.A motort így vettem csak darab ba és raktam össze.A motorral borultak is, ennek következménye,hogy karcos a lámpa oldala és a kipu azon oldala meg a hűtőbordák.Semmi extra,nekem jól megy.Egyenesfutással nincs gond,ki is lehet próbálni.A min. 170,000huf
Durva mi?!
Miért, mit tudsz, amit én nem?
2 divi van, egy régebbi és ez.
Informálj, ha tudsz valamit plz....
Kuplung nektek mennyire hangos?
Amin tanulnuk divi, úgy csörög üresbe, hogy megőrülök tőle.
Esetleg megvenném az oktatómocit, ha úgy alakul.
99-es dupla tárcsás, 24ezer km-el.
Egy-két apró esztétikai hiba, amúgy tök jó állapotba van.
Bordó színű.
Sajna most a fórumra sincs időm nemhogy a motoromra . Azért látom van termés bőven...
Viszont egyúttal állítottunk a láncon is, ami ettől kezdve elkezdett valami ocska rossz, rágás szerű rezgést prezentálni, főleg üresben szaladáskor. Ez lesz a következő rémület! (az ára miatt)
Már el i kezdtem keresni az optimális megoldást: fura EK láncok
Kicsit kemény a marketing (hihetetlen) de talán megér egy misebort....