A szombat de. egészségesebbnek hanzik, uganis 2 óra múlva megyek megint melózni. Fasza kis éjszakás 12óra. Hogy hány centi kell az kemény dió lesz, de mepróbálok vmi értékelhető adatot kreálni.
Szekizoli nem veled volt a gond.nem azért nem adtam oda.nincs még nagy vassal tapasztalatod és nem akartam hogy összetörd magadat és a vasat.remélem ezt megérted
A kormány hajlítós műveletet mikor tudnánk kivitelezni? Gondolom hétvégédet a családdal szeretnéd tölteni, így a héten nekem a péntek délután felelne meg, vagy esetleg a következő héten valamikor vagy azután :)
Ha gondolod, felhívlak további egyeztetés céljából.
Írd meg neki, hogy innen küldve olcsóbb, nem kevéssel. Persze még mindíg megteheti, hogy elküld a francba. Persze ha jó pénzt kapna Tőled, az áruért, nem sz@rozna a postán.... Mégiscsak Németek nem? Majd lesz másik! A kiput meg hiába nézem. Van néhány sláger termék ami pénzbe kerül. Ez is egy ilyen. Ennek a lengőkarra nem kéne jellemzőnek lennie. Jön a szezon azt lesz kipu annyi...! (Kicsit sérült. )
Érdekes én bele tudok nézni a tükörbe, sőt mivel tudom hogy bazi nagy a holttér és magam mellé a tükörből nem látok ezért a fejemet is forgatom. Érhetik az embert meglepetések, hogy bazz ez még mindig itt van?!
egy darabig jegelem ezt a hátsó lengőkart. Stabil a gépem, csupán eszétikai hibáról van szó. A kipu fontosabb lenne, de arra sincs sok esély. Kezdek megcsömörleni ettől a sok fasztól hogy állandóan le akarnak húzni és ha írom hogy küldöm a futárt én, akkor meg bámul mint a sült hal és visszaír, hogy mit nem értek azon hogy a posta márpedig annyi.
Amennyire tudom kor nem számít, ezért aztán olcsóbb motorokat is be lehet hozni. Amikor műszakiztam, egy fiatal gyerek egy 750-1000-es Kawával küzdött épp. Mondta, hogy Olaszból hozta, és vagy 170 eFt-ből van lepapírozva. Nem volt túl egyben a gép, de hát Ő tudja. Anyagilag nagyon megéri kintről hozni, ha van valakinek türelme végigcsinálni a papírmunkát. 100-200 eFt-t biztos lehet rajta fogni.
Nagyon profi... Kampányni kéne így, báááár a vak autós vak marad, a táblát se látja. Engem autóstól löktek fel, nem motorostúl. Nem segít a méret, állítom.
Ezt a motort láttam élőben. Azthiszem jó vétel lenne. Szeretett, gondozott darab, minden porcikájára odafigyel a hölgy . És nem vagyok a spanja! Egyenesági XJ leszármazott. Nekem annyira a fejidom nem jön be....
A gyanusan olcso az tetszene arban is meg mindenm csak azt szerintem még papírozni kellene. De olyan 350 ért már lehet egész szépet kapni. Viszonylag olcsok ezek a motorok szerintem...
A motor az tetszene, de sajna csak nagyon also ártartományban gondolkodhatok ,és még annak is az a feltétele hogy elvigy valaki a pegasot, és szerintem ez a motor annál drágáb. De azért köszi
Polo Fészere eladó, szerintem csekkold le azt is ;)
Polo adatlapja
Polo egy hölgyemény, szóval csak tisztelettel tessék vele beszélni. Ha minden igaz akkor őt láttam pár hete pár másodpercre Fehérváron, úgy hajtja agépet ahogyan azt kell ;)
A nagyobb köbcentis pegasok eléggé durcisak. Tetszik ez a forma, nekem a motor arra kellene hogy nagyokat turazzak, nem kell eszeveszetten nagyon erő, csak az hogy utassal is tudja 110es utazót, és biztonságosan tudjak előzni, legyen még egy kis kakaó benne. Továbbá ne kelljen 15000ként motorgenerált csinálni. Ilyen szempontok játszanak. De nem csak ebben gondolkodom. Ezen kívül ami érdekelhet, az mondjuk a honda dominator, suzuki gs 500, suzuki goose, kawasaki kle,meg ami nagyon tetszik a yamaha fzr.
Engem akkoriban lebeszéltek az ismerőseim 400as japán gépekről, mert szinte mind saját piacra készül és az alkatrész beszerzés macerás, leírások sincsenek nagyon, még angol nyelven se. Nekem nem volt bátorságom 400ast venni és utólag azt kell mondanom hogy nem bántam emg a 600ast. Ideális lépcsőfoknak tartom a nagyobb vasak felé. (Nem ülhetek életem végéig XJ-n :) )
Még nincs is motoros szezon, de már 2 hölgy is hajlandó volt felülni mögém. Mind2 nagyon élvezte, a motor nem vesztett gyorsulási képességéből, bár amikor már haverom ült mögém, akkor azt már éreztem, de a kiló20as utazó lazán megvolt így is, tovább nem pörgettem, tökéletes guruló tempó a 2x2 sávoson.
Úgy hallottam hogy az újabb diviknek a fogyasztása is kedvezőbb valamelyest, de erről talán a többiek többet tudnak mesélni. Az én divim asszem a legöregebbek közé tartozik itt a fórumon, bár van itt öreg "sima" XJ is, azok is kemény vasak az elmondások alapján.
Sziasztok!
Gondolokodom egy yamaha xj megvásárlásán. Ha le tudnatok irni nagyobb hibaitmeg azt hogy mennyi a különbség a 400 és a 600 között azt nagyon megköszönném.
Ha gondolod, felhívlak további egyeztetés céljából.
Kicsit gyanusnak erzem en azt a hengerenkenti 4 szelepet.
Ez jól néz ki: 95-ös Divi 600
És egy öregebb darab 86--os XJ 600
Valamint ezt mindenképp megérdeklődném hogy miért ennyi: gyanúsan olcsó Divi
Polo adatlapja
Polo egy hölgyemény, szóval csak tisztelettel tessék vele beszélni. Ha minden igaz akkor őt láttam pár hete pár másodpercre Fehérváron, úgy hajtja agépet ahogyan azt kell ;)
Még nincs is motoros szezon, de már 2 hölgy is hajlandó volt felülni mögém. Mind2 nagyon élvezte, a motor nem vesztett gyorsulási képességéből, bár amikor már haverom ült mögém, akkor azt már éreztem, de a kiló20as utazó lazán megvolt így is, tovább nem pörgettem, tökéletes guruló tempó a 2x2 sávoson.
Úgy hallottam hogy az újabb diviknek a fogyasztása is kedvezőbb valamelyest, de erről talán a többiek többet tudnak mesélni. Az én divim asszem a legöregebbek közé tartozik itt a fórumon, bár van itt öreg "sima" XJ is, azok is kemény vasak az elmondások alapján.
Gondolokodom egy yamaha xj megvásárlásán. Ha le tudnatok irni nagyobb hibaitmeg azt hogy mennyi a különbség a 400 és a 600 között azt nagyon megköszönném.