Egyébként tényleg így van, darabokban többet ér mint egészben. Csak van aki nem akar vele szívni hogy mire adja el az egész hóbelebancot. Ha megengedhetném magamnak akkor megvenném, persze még mindig nem a 190E-s áron, ennyit tényleg nem ér.
Eszem ágában sincs helyretenni a gépet. Csak megfordulta fejemben a gondolat hogy ha óccóért adná akkor a kipukat egyből levenném róla és átraknám a sajátomta, valamint a hátsó lábtartóra is fáj a fogam, valamint a hátsó majré vasra, meg hogyha itt vgyunk már akkor a hátsó lengővillára is Szóval nekem csak ezek kellenének és mindez jó állapotban van, akkor mondjuk adnék az egészért úgy 80E-t, bár ennyiárt szerintem elhajt a fenébe, de próba cseresznye.
Ez egy "95 kornyeki, es szerintem gyarilag N-es valtozat, igen lelakva. Szetbontashoz dragan adja, osszerakni (bar szerintem ez nagyon le van lakva) nem biztos, hogy megeri. Ha jo allapotban van, akkor viszont el lehet gondolkozni, mert az oldalso es hatso idomok fillres tetelek, az elejere kell kolteni.
Itt kint egy teljes oracsoport, 150-200font (tobbszor neztem, mert az enyemen kmh van csak, es akartam venni mph-s orat) es ez a legdragabb tetel igy elso nekifutasra. (tehat szerintem egy 200as ramenne meg erre a motorra vetel utan, ha vissza akarod pofozni az osszetaknyolt dolgokat...viszont nem tudom, hogy otthon mennyiert mennek ezek a motorok, de nekem ezert a motorert 400e draganak tunik, foleg hogy multkoraban volt itt ket link, 600e koruli XJ-ktol, amik csudijo allapotuak, vagy Dia fazerje!)
Folyékony gumi, rücsinek is hívják, és a kőfelverődés ellen véd. Nagyon alkalmas műszerfalak utólagos festésére, mivel azonos jellegű felületet ad. Nálam láttad. Nem nitrós higítású, nemigen támad meg semmit. Próbát azért igényel.
Az a Dinitrol micsoda? Hol lehet kapni? Nem tom miért, de valamiért az alvázvédelem jut erről a névről eszembe, de lehet hogy ez nem az az anyag amire gondolok.
A fejidom csak a fotó erejéig került fel, nem mernék vele úgy menni, hogy egy erősebb kormánymozdulatra letörjem az egészet. Van egy másik kormányom is itthon, az ami le let cserélve még az új műszer felpakolásakor. Esetleg el lehetne azzal kezdeni a kísérletezést. Igaz hogy a TS MZ-mre szántam, de még nem került fel, így azt a darabot kevésbé féltem. az egy krómozott cső (gondolom ah arról pattan le a cucc, azt sokkal nehezebb javítani, de még mindig le lehet fújni feketére )
Szevasz Sir!
Én eddig azért nem írtam a kérdésedre, mert nem azt a típust hajtom, amit venni akarsz,DE:
Az ismerősöd nem tudom honnan veszi az olajfogyasztást, mert azt a divikre még nem hallottam.Tovább megyek a 20 év körüli YAMAHA XJ (Divi ős) sem eszi az olajat.Én divin tanultam motorozni és az oktatóm sem véletlenül választotta.A sok kezdőt is simán bírta. A rendőrségi motor szintén Divi volt és azon
kívűl, hogy a kuplungja hangos volt (ami a kar behúzásakor megszünt) semmit nem vettem rajta észre.
Nem volt füstje, hidegen és melegen is pöccre indult.Van aki panaszkodik, hogy beszitál bizonyos sebességnél az eleje,de szerintem ott nem megfelelő műszaki állapot van, ami javítható.Használt motorra mindíg kell valamennyit költeni, hogy megbízzál benne, ezért inkább azt tanácsolom, hogy ne annyiért vásárolj, amennyi pénzed van.Tartalékolj valamennyit, minimum olaj és szűrőre valót.
Szép napot! Sok sikert!
Mi lenne, ha lefújnád a plexit allulról Dinitrolallal, műszervfal-valahol vonalig? Nem lenne feltűnő és könnyen eltávolítható.... esetleg. A kokmányod meg szerintem károsodás nélkül meghúzható, bár rendesen le kéne kopasztani, és kéne egy hajlás segítő betét idom hozzá.... Nagyobb átmérőjű cső ráhuz erőkarnak, és forma tartónak. A befogáshoz meg valami eszköz kéne ami csőátmérő felhasítva.... a homok sem árt, főleg ha csavarral zárható a kormányvégnél...
A legtöbb motor fogyaszt olajat, de nem azzal megy! Az ismerősödnek sem volt Yamahája! Le merem írni, hogy ezekkel semmibaj nincs, inkább a tulajokkal szokott a probléma lenni! Ez nagyon komoly. Amit írtál, hogy rutinra használt gépet vennél, nagyon elgondolkodtat. Az jó is meg nem is. Egyet le lehet írni, a duplatárcsásnál nem bukhatsz nagyot, és 30000 km-el nem fog olajat fogyasztani. Ha igen, akkor nem 30 hanem min 130 van benne. (csak ugye a sok tolatás a rutinon... )
Sziasztok.
Típushibákat azért kérdeztem, hogy tudjam hogy miket kell nézni, ha esetleg a divi-re esik a választásom.
Ismerős azt mondta, hogy a yamahák eszik az olajat, igaz ez?
Ha írnátok 1-2 dolgot a mociroll, azt megköszönném.
Raktam fel pár újab képet a picasa-s galériámba. Látható rajt hogy a vas már a standeren áll, sikerült a helyére huzatni autós emelővel (csak 3szor szakadt el a kiválasztott kötél, majd a végén találtam nylonból készült sodort kötelet, csak sajan az a karnison volt, hát én leszedtem (a karnis nem volt már fent,ennyire vandál nem vagyok)
Berber, azt a kormány dolgot meg majd megtárgyaljuk. Tényleg kényelmesebb lenne ha kicsit be tudnánk hajlítani, ha meg csak a kormány festésének kárára megy, az se baj, újra lesz fényezve oszt kész ;)
Nah a hetvegen elkutyagoltam Londonba Raven kollegahoz, es mivel nem volt kedvem London zavaros vizeben evezni GPS nelkul, ezert szinte vegig sztradamenet volt. Nem mondom, hogy imadok igy motorozni, foleg azon a szakaszol szo szerint 500meterenkent van trafi...szornyu.
En nem voltam tul bator ember, ugyhogy megprobaltam nem beleszaladni egy mesterfotoba se, viszont egy helyen picit hagtam a torvenyt (nem beszolni, csak eloztem :D)
Raven kiprobalta a vasat, jol le is szolta, hogy gyenge. Nah ennel az elozesnel sem mentem sokkal, de 140be siman szaladtunk bele (es mivel jott a trafi, ismet fek)
Viszont meg kivancsibba tett a dolog, hogy mi lehet a vege, bar ezen az uton letisztazodott bennem, hogy teljesen felesleges szamomra itt. Varosban ezzel is elugraltam a kocsik elol, (meg egy pirosnal egy sportmerci elol is, akinek nagyon csipte a szemet, hogy eloretolakodtam a kocsik kozt, es az o savjaban kivanok menni, ezert szurt egy egyest, es nyekkeno kerekkel lott ki...mi nyertunk, nem hagyott cserben a vas) 100nal nem jelent neki gondot elindulni, tehat egy sztradas elozes sem gond, szaguldozni meg...hat nekem nem megy, lehet beszari vagyok.
Szoval igazan nem tudom, hogy Raven szokott-e el az XJtol, es azert erzi gyengenek, vagy valoban az, de nekem nem volt gondom vele.
Viszont lattam es felultem Raven uj gepere...nagyon baba volt. Igazan kenyelmes, es hatalmas...gyonyoru a vas.
Csak egy szepseghiba volt a dologban, hazafele esett az a mocsok eso :(
600 -as divi, többet nem tudok.
99-es 24 ezer km-el. dupla tárcsa, szép hangja van, és jól megy.
Most csinálom a rutint, de el akarja adni az oktató, hogy tudjon venni egy choppert.
A másik divi régebbi kiadás, és nem is 100%-os.
Csinálok majd fotókat, és meglátjátok.
Szerdára meg lesznek a képek.
Feldobom őket, szemrevételeznétek nekem?
Mivel kilómétert,típust nem írtál (S/N), saccra 700-850 a "99-esek igen jók mind fogyasztásra, mind futóműre, és fékre. Elnézést a többikektől, de szerintem ezeket a hiányosságokat ezen a verzión rendbetették... azt lehet hogy csak én érzem így....
Egy tanuló motor lenne, 99-es évjárat.
pár karc van rajta, de semmi mást nem láttam.
Az idom kölönbségeket meg nem tudom sajna.
Ennek halk a motorja, a másik yamaha hangos kicsit.
Majd csinálok róla pár fotót.
Árban szerintetek mennyit érhet saccra?
Itt kint egy teljes oracsoport, 150-200font (tobbszor neztem, mert az enyemen kmh van csak, es akartam venni mph-s orat) es ez a legdragabb tetel igy elso nekifutasra. (tehat szerintem egy 200as ramenne meg erre a motorra vetel utan, ha vissza akarod pofozni az osszetaknyolt dolgokat...viszont nem tudom, hogy otthon mennyiert mennek ezek a motorok, de nekem ezert a motorert 400e draganak tunik, foleg hogy multkoraban volt itt ket link, 600e koruli XJ-ktol, amik csudijo allapotuak, vagy Dia fazerje!)
Én eddig azért nem írtam a kérdésedre, mert nem azt a típust hajtom, amit venni akarsz,DE:
Az ismerősöd nem tudom honnan veszi az olajfogyasztást, mert azt a divikre még nem hallottam.Tovább megyek a 20 év körüli YAMAHA XJ (Divi ős) sem eszi az olajat.Én divin tanultam motorozni és az oktatóm sem véletlenül választotta.A sok kezdőt is simán bírta. A rendőrségi motor szintén Divi volt és azon
kívűl, hogy a kuplungja hangos volt (ami a kar behúzásakor megszünt) semmit nem vettem rajta észre.
Nem volt füstje, hidegen és melegen is pöccre indult.Van aki panaszkodik, hogy beszitál bizonyos sebességnél az eleje,de szerintem ott nem megfelelő műszaki állapot van, ami javítható.Használt motorra mindíg kell valamennyit költeni, hogy megbízzál benne, ezért inkább azt tanácsolom, hogy ne annyiért vásárolj, amennyi pénzed van.Tartalékolj valamennyit, minimum olaj és szűrőre valót.
Szép napot! Sok sikert!
Na akkor itt az a galéria: http://picasaweb.google.com/pa...
Típushibákat azért kérdeztem, hogy tudjam hogy miket kell nézni, ha esetleg a divi-re esik a választásom.
Ismerős azt mondta, hogy a yamahák eszik az olajat, igaz ez?
Ha írnátok 1-2 dolgot a mociroll, azt megköszönném.
Berber, azt a kormány dolgot meg majd megtárgyaljuk. Tényleg kényelmesebb lenne ha kicsit be tudnánk hajlítani, ha meg csak a kormány festésének kárára megy, az se baj, újra lesz fényezve oszt kész ;)
En nem voltam tul bator ember, ugyhogy megprobaltam nem beleszaladni egy mesterfotoba se, viszont egy helyen picit hagtam a torvenyt (nem beszolni, csak eloztem :D)
Raven kiprobalta a vasat, jol le is szolta, hogy gyenge. Nah ennel az elozesnel sem mentem sokkal, de 140be siman szaladtunk bele (es mivel jott a trafi, ismet fek)
Viszont meg kivancsibba tett a dolog, hogy mi lehet a vege, bar ezen az uton letisztazodott bennem, hogy teljesen felesleges szamomra itt. Varosban ezzel is elugraltam a kocsik elol, (meg egy pirosnal egy sportmerci elol is, akinek nagyon csipte a szemet, hogy eloretolakodtam a kocsik kozt, es az o savjaban kivanok menni, ezert szurt egy egyest, es nyekkeno kerekkel lott ki...mi nyertunk, nem hagyott cserben a vas) 100nal nem jelent neki gondot elindulni, tehat egy sztradas elozes sem gond, szaguldozni meg...hat nekem nem megy, lehet beszari vagyok.
Szoval igazan nem tudom, hogy Raven szokott-e el az XJtol, es azert erzi gyengenek, vagy valoban az, de nekem nem volt gondom vele.
Viszont lattam es felultem Raven uj gepere...nagyon baba volt. Igazan kenyelmes, es hatalmas...gyonyoru a vas.
Csak egy szepseghiba volt a dologban, hazafele esett az a mocsok eso :(
99-es 24 ezer km-el. dupla tárcsa, szép hangja van, és jól megy.
Most csinálom a rutint, de el akarja adni az oktató, hogy tudjon venni egy choppert.
A másik divi régebbi kiadás, és nem is 100%-os.
Csinálok majd fotókat, és meglátjátok.
Szerdára meg lesznek a képek.
Feldobom őket, szemrevételeznétek nekem?
pár karc van rajta, de semmi mást nem láttam.
Az idom kölönbségeket meg nem tudom sajna.
Ennek halk a motorja, a másik yamaha hangos kicsit.
Majd csinálok róla pár fotót.
Árban szerintetek mennyit érhet saccra?
Újfajta gumi.