Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halal!

Azert az angols sem azert ilyen, mert szuletett uriember lenne.

Csupan az eves M.O.T.-on kotelezoen beirjak az ora szerinti milest, es nem tud mit tenni ellene.
Annyira meg nem erdekli oket, hogy evente visszatekerjek :)
Es mivel az adatok itt nyilvanosan lekerhetoek, mar a rendszam birtokaban megtudhatod mennyi is az annyi.
1*ruen nem tudnak csalni es kesz.
Arra várhatsz, ugyanis egyke vagyok. Van egy fogadott bátyám, őt esetleg fel tudom ajánlani!
Hat ez polo hugatol fugg Bar az a motor 14 ev mulva mar veteran kategoriahoz kozelit

Akkor kenytelen leszek megkerni polo kezet, ez az egyetlen jarhato ut
Most kiváncsiságbol megnéztem a fejléc hirdetésében, találomra rányomva a motorokra, és itt is 85% 30e km körül futott motorok.Még az 1983-as 250 ETZ is 34 ezret mutat. De igazábol nekem most már van motorom 7600km-el. Vagy 37600km-el?

Halal!
Én 14 éves házasság után jutottam a motorhoz, gondolkozz hogy megéri-e?
Ra se rants, hivhatsz akar budos dohnek is, en azert sem sertodok meg
Amugy pedig mindketto en vagyok, ekezettel mondjak (es mondom), ekezet nelkul irom (meg irok :D)
szolni kellene a SM rendszergazdinak, hogy tegyen be egy nagy nagy bologato smiley-t is

Szoval itt kezdodik a dolog...de nem baj, haladunk az EU fele! Csak meg a mentalitas van messze
Errol beszeltem Berber, csak ezt nezd meg egy nemet autopalyas autonal.... semmit nem latsz, holott ugy van benne 200e mint a sicc, ha nem tobb. Ezert "szoktam" en ugy venni autot, hogy ezek mellett megnezem az auto eredetet :D Mas szemmel nezek egy "nemet" autot, es mas szemmel egy "magyart" :D
Neppertol viszont soha tobbet! 2 autoba szaladtunk bele a csaladban...mindketto egy hatalmas atvagas volt, pedig atneztuk, de makulatlannak latszott...iszonyat ugyesek a nepperek az eltuntetesben
Bocs, ha félre írtam a neved. Halal.
Akkor majd én is lecsalok a km óra állásból. Egyébként ez egy vicc, minek kell hazudni a hírdetésekben? Nekem már az a gyanús ha túl kevés a km. Ha minden időben cserélve van akkor még 100e km-nél is motor a motor.
Természetesen én is megnézek sok mindent még, de a km-el így vagyok. Amit akartam még írni, azt lejjebb Halál mind leírta. Az ütött-kopott kevés km-es járgányokról, és fordítva. Van egy ismerősöm, 120 ezret hajtott az autójába két év alatt. Símán eladhatná 20 ezer km-el, és még reális is lenne. No de ne kanyarodjunk el az autók fele.
eladasnal sok, mert elfordulnak tole

A tied nekem nagyon tetszik...akkor is... nincs egy hugod? Lemintaznam dreross esetet, feleseg batyusanak a motorja mindig a ujdonsult ferjre szall... vagy ez meg azert nem torveny?

Nah egy picit lovagolva a kilometerek szaman! Igazabol nem eleg onmagaban a szamokat nezni, sokkal inkabb a hasznalat, a gazda, a gondossag, a tarolas, es a kornyezeti tenyezok szamitanak, vagyis inkabb a ketto egyutt. Persze azert ez tipusfuggo is
Én ha autót veszek, megnézem a bütyköstengelyt, pedálgumit, ball láb támaszt, gömbcsuklót, féktárcsát+betétet, váltógombot, ajtózárszerkezetet, .... stb. meg se nézem a km órát.
Tapasztalat, egy átlag motoros évi 4- 5 km motorozik. Vannak kivételek is. Én minden motoromat úgy vettem, hogy az éveit/ bár avval is csalnak/ szorzom 4-5 ezer km-rel és ez elvileg reális is. Én az enyémet 13000 km-rel vettem, németből behozott gépről volt szó, de nem én helyeztem forgalomba. Hittem is meg nem is , hogy egy 7 éves motorban ennyi van,. De külsőleg mondhatni tökéletes volt, ezért km számot nem vettem annyira figyelembe, de magamban azt mondtam, hogyha 28000-35000 km is van benne azért megveszem. Szerintem igy 3 év távlatából azt mondom kb. reális volt a kilométer állás. Amúgy 34000 van most benne, érdekes nem?
Én amikor autót, vagy motort veszek, megszorzom mindig kettővel a km-ek számát. Akkor eldöntöm, hogy sok, vagy kevés. Ebben az esetben a motoromban 64 ezer van. Szerintem még bírja egy pár évig.
Ez igy szo szerint ahogy irod, igaz! Amugy itt tenyleg nem (sem) divat a tekergetes, olyan lazan leirjak, hogy van benne 50e mile, 70e mile mint a sicc. De az is teny, hogy itt keves olyan ember van, aki hozzanyul a motorhoz/autohoz/barmihez :D Hasznalja, beviszi a szervizbe, ott megcsinaljak, oszt kesz. Van egy pont, ahol azt mondjak a szervizben, hogy gazdasagtalan a javitas, ekkor eladja a mukso, es vesz masikat. Amugy ha mar itt tartunk, erdemes motorvasarlas elott (aki meg nem dontott tipus mellett) felnezni angol motorhirdetos oldalakra, es megnezni, hogy milyen motort mennyi km vagy mile-el arulnak, mert jo iranyado a motor tartossagarol. Persze az, hogy keves GSXR (es tarsai) van elado az nem azert van, mert elnyuhetetlen, hanem mert keves marad eladgato allapotban, azt inkabb a torottek kozt kell keresni (megjegyzem, XJ is van sok torott, de abbol labon is van rengeteg itt)
Ha már így felvetődött a km kérdés....

Az én közel 10 éves motoromban van most 51e párszáz km. Sokan néznek. Magyarországi, nem kintről behozott cucc. Éves szinten akkor kb. 5e km-t ment, az sok?

Ezért furi, hogy idősebb motorknál dobálóznak a 30e környéki km-ekkel. Biztosan van ilyen is, de az túlzás, hogy minden 2. hírdetésben ilyen adat szerepel.....
Na igen.A hülyeség odaát van
Nekem az a meglátásom, hogy sok, az e-bayon eladó német motor létezik. Egy két kivétellel 30-36 ekm van bennük. Fura. Ott nem tekernek. Az fix. Inkább azt sejtem, hogy a tag megvette a mocit, aztán eleinte húzta, majd egyre kevesebbet hajtotta... aztán lassan több lett rajta a por, mint a km. Elkényelmesedik, kb. 5-6 év után már nem is ül rá, vagy esik vele, lerakja, eladja. Magyar nepper megveszi. (Amiben sok van azt meg visszatekeri, karbantartás címszóval!)
Szerintem a legtöbb ilyen motor, Német. Esetenként snassz neki, hogy öreg géppel jár, hiszen pénze van neki, ez meg státusz nem? Tudok több olyat, aki egy horzsolás miatt teljes idomot cserélt! Akkor a mocival mit vacakolna?
Ami nem, az meg kevés kivételtől eltekintve , kb. 30 ekm-es korára éri el azt a használtsági szintet, aminél használtabbnak már élete végéig nem fog látszani. Ezért célszerű ide tekerni. Kevesebbet nem hisznek el, több nem előnyös. Essen beléjük a fene. Angliában bezzeg tudjuk, hogy 150-200 ekm-eket lefutnak csont nélkül!
Valószínű adott időszak alatt ennyit lehet beletenni. Te ne is nézegesd, mert neked van egy új Divid, amivel valószínűleg még a gyerekednek se lesz gondja, ha valamennyire vigyázol rá. A többi hamuka ne érdekeljen! Mind irigy! Kicsit én is.

Viszont vettem a bukómba head set-et (hedszetet) Alan, nem egy név, de occo, és mind tudjátok, az occóra bukom. Ja hogy mi az occó? 1500,- brutális? Szerintem az! 5400,- net ár helyett! "Mert hülye azér nem vagyok!" Bizony ott! És még hagytam is belőle.
Ugy látszik ez a 30 ezer a nyerő szám. Erre még azt monjdák nincs lestrapálva.
Nem beszólok, hanem beleszólok.
Bocs, hogy beszólok, de ez már nekem is feltűnt. Volt vagy 4 db XJ amit nézegettem, és évjárattól függetlenül, 32 ezer volt mindegyikbe. Nem is onnan vettem a motort, hanem egy kereskedésből, és mit ad isten, abba is 32 ezer volt.
Végigolvasva soraidat, minden mondattal egyetértek. Nem is vitázni akartam, egyszerüen csak néhány hónapos motornézegetős,hirdetés olvasós tapasztalataimat irtam le pár mondatban. Az is igaz igy végiggondolva, hogy akárhány motort néztem ,mindegy hány éves volt/5-10 között/ mindegyikben25 és 30 ezer km volt. Érdekes....
Bocs a sok elgepelesert, bogarasszatok mar ki, de rohannom kell!
Bocsass meg, de egy picit elvesztel a reszleteimben

tehat nehany dolgot tegyunk tisztaba:
Egy hirdeto soha az eletben nem fog olyat leirni, ami rossz fenyben tuntetheti fol az eladni kivant dolgot! Az elado erdeke, hogy gyorsan, es jo aron tuladjon a portekajan! Van aki ezt tisztessegesen, az elonyok kihangsulyozasaval, a hatranyok kisbetus emlitesevel teszi, van aki hatalmas hazugsagokkal.
Eddigi tapasztalatom alapjan a magyar hirdetesek zome nelkulozi a valos igazsagot, kmora tekergetes divik ha kell ha nem, nepermunka eladasnal szinte elkepzelhetetlen! Kis %-ban az ellenkezoje igaz!
Itt sincs ez maskent, csak talan az aranyok forditottak, nem igazan divat tekerni az orat, es nem igazan tuntetgetik ez a dolgokat, max a hirdetes szoveget szepitik, es biznak benne, hogy atsiklassz felette a szemrevetelezeskor.

a masik a varosi hasznalat. Sok esetben nem a kilometerek szama, hanem hasznalat fajtaja az, mi artalmas. Nem mind1, hogy (es most direkt elobb autokra irom le, mert annal jobban erezheto) egy autot nemet sztradan gyurnek 200-al, magyar sztradan 130al, vagy varosban pattognak ki be rajta. Ha autot veszel, a nepperek eloszeretettel keresik a nemet autopalyas autokat, mert sok kilometer van benne, de ez nem latszik az auto kormanyan, nem kopott a valtokar sem, sok esetben szinte makulatlan a kaszni, es az ules sincs kikoptatva a ki be szallogatastol. Ezt az autot egy nepper megveszi fillerekert, visszaporgeti az orat parezerre, es eladja jo dragan, mintha evekig garazsban allt volna... a szerencsetlen vevo meg kesobb jon ra, hogy bizony az autonak motorikusan kemeny general kell, hogy eletben lehessen tartani, mert veres a nyaka.
Nezzuk a masik esetet, amikor egy autot csak varosban hasznalnak. Kopott az ules, mert kilometerenkent allnak meg vele, es ki be ki be. Kormany, valtokar fenyesre van csuruszkolva. Nah ez az auto az, amiben valosan keves a kilometer, de velhetoen a kuplungszerkezet, fekek, onindito, akku, generator, es egyeb ilyen dolgok kemeny igenybevetelnek voltak kiteve, mellette pedig a gazdatol fugg, hogy hidegen hogy bant a kicsikevel. Egy varosi autonal nem ritka, hogy felfozik a motort, mert az allanos piroslampas acsorgas, es a mazsola sofor nem is hallott meg rola, hogy hogy mukodik a hites, a pisos lampat meg regen kiiktatta, mert zavarta a szemet
Nah es van a harmadik kategoria, ami a taxi, es egyeb cegato (bar szvem szerint ezt kette szednem, de most feleslegesen nem teszem). Ezekben valoban sok kilometer van, kemenyen volt hasznalva, es bizony varosi menettel.

Motoroknal picit mas a helyzet, de nem is magyar varosi hasznalatot kell elkepzelni. Itt amit mondtam, az pl az angol futarok. Mivel az XJ nagyon olcso fentartasu motor, kis ccm, kis suly, kis fogyasztas, es elegge igenytelen is, ezert sokan hasznaljak erre a celra.
Nah most egy futar nem fog nekiallni es megvarni, mig a motor bemelegszik, hanem rapattan es megy, mert az ido nagy ur.

Nah a teljesseg igenye nelkul, ezt csak mint gondolatebresztot szantam. Nem azt mondom, hogy egy kulfoldi motor rossz (nekem angliaban, olasz importos, 2 eve angliaban hasznalt motorom van...eddigi tapasztalat alapjan nem rossz ). Csupan csak leirtam egy eszrevetelt, ami sem pro, sem kontra.
Es igaz, lehet egy varosi motor is megkimelt, es lehet egy turazos motor is agyonvagott, lehet egy vegyes motor is szar, es egy garazsban allo motor is szar, minden lehet szar es jo... erted