Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem bármi másra hamarabb lehetne rávenni!
Ja nem a próbára értettem! hanem az enyémnek eladására!
A Jawa-tól is igen neghezen váltam el... kellett hozzá egy új család, egy új Kölök és fészeképítési láz.
Na meg egy ígéret magamnak, hogy nem ez az uccsó motorgépem. Nagyon korrektos a masinád, az fix, és az a plussz 30 paca sem egy utolsó szempont. Sajnos mégsem fogok elcsábulni, mert a hűség a legfontosabb....
Sziasztok!

Berber!
Örülök, hogy személyesen is találkoztunk. Legközelebb kipróbálhatnád a Fazert hátha elcsábulsz.
Mi az a "típushiba"? A kupplung nem mindenkinél zajos, az olyan 20-30 eKm körül jön elő, de nincs hatással a működésre. Inkább az eséseket nézd, meg, és a kókány melót. Vigyél magaddal egy hozzáértőt aki nem "akarja" a motort megvenni , és kiszúrja a bibiket. (Esetleg egy jobb fényképezőgépet, és szórd fel ide, végignézzük az idegen cuccokat..... Minden csere jelent valamit, (ha nem adja hozzá a levett cuccot) és következtetésre ad okot.
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen típushibák vannak a motornál, illetve miket nézzen meg jobban az ember, ha divi-két szeretne venni.
Kuplung az mindenkinek kicsit hangos?
Teljesen jól irtad.Ez az átirási illeték, ezt nevezik vagyonosodási adónak , ez az ujfajta elnevezése.Egyébként fillérre ennyit fizettem én is.
Felháboritó egyébként hogy mennyi pénzt kiszednek az emberböl ilyen-olyan címszó alatt.

Hétvégén voltam motorozni,nagyon jó volt.
A satumra gondoltam, meg a nagyobbik kalapácsra.... Tényleg nem tudom. Fel kéne tölteni homokkal, keményen, formát csinálni hozzá, és rápréselni. Ez így nem fog menni , de valamit tenni kéne! Én általában elkezdem csinálni, aztán ha bejön hurrá! Ha nem eldobom.... Általában bejön. (kivéve a festést )
Irom, nekem most volt, úgyhogy jó pontos. Mivel nem volt műszakim, és a forgalmim is új kellett, ezért biztos többet fizettem.:

1. Eredetiségvizsga, törzskönyvhöz: 17 eFt Rablás! (ezt az eladónak kéne állnia, de sajna alkuvá tették.)
2. Átirási illeték.: 14 eFt Ez is rablás! (nem erre gondoltatok?)
3. Uj törzskönyv: 6 eFt Szemétség! Már volt egy!
4. Műszaki vizsga: 3800 Ft Ez reális nem? (azért ennyi mert matricát nem ők ragasztották.)
5. Uj forgalmi + matrica: 6200,- Ennyit még megért!
6. Éves teljesítményadó: 9000.- Költsék kórházra!
7. Biztosítás ~ 19000,- (K&H) Kinek hogy sikerül, a Trabantklubb jobb.

Szóval megnyesik rendesen szegény parasztot, ha eszközre akar ülni!
Nem tudom, de en ugy tudom, hogy a vagyonosodasi ado csak ingatlan eseten el, ingosagnal nem
Nagyjából mennyibe fáj egy tulajdonosváltás?Az eredetvizsga,átíratási költségek.(Meg valamit mintha hallottam volna valami vagyonosodási adóról.Ez valós,vagy csak tevezet?)
Üdv!

Ma voltam ördögfiúnál megnézni a vasat.Fajintos kis hajíntógép :)Nem adta oda,hogy kipróbáljam,csak vitt egy kört vele,bár így nem sokat tudtam meg róla,de megy,mint a távirat.
A kormány hajlítására én is gondoltam, de nem tom hogy meg lehet-e hajlínai anélkül hogy megroggyanjon, valamint hogy 100%-ig szimmmetrikus legyen. Esetleg van vmi szakember ismerősöd aki bevállalná a műveletet és garantálni tudná hogy nem lesz elcseszve a mutatvány?. Ezzel sok mindent megspórolhatnék. Pl megmaradna a fordulókör, nem lenne annyira széles a kormány mint egy csopperen (fater is fel ülne rá, mert nem kéne annyira előre hajolnia) és nem kéne ütközőket heggesztgetni.
Tuttam! El ne felejtsd az ötletedet is elhozni, meg a standart se felejtsd otthon!

Arra gondoltam a kormánnyal kapcsolatban, hogy hátrafelé hajlíthatnánk rajta, hogy nagyobb legyen a hátranyilazás! Ez két dologra lenne hatással.: Kisebb sebességnél könnyebben tudnál manőverezni, a kormány elfordíthatósága miatt, nagyobb sebességnél meg nőne a végsebesség a kisebb légellenállástól! Ez ugyan nem az én ötletem, de már annyira régen használják a repgép iparban, hogy biztos nem büntiznek ha lenyúljuk az ötletet!
Azt a standeres mókát lehet hogy mégiscsak meg kéne játszanunk, mert egyedül nagyon nem megy. Azt hittem hoy amit kindoltam azzal majd könyen megy,de nem jött össze. Nagyon szar a hideg földön fetrengeni a cson stötétben és egy ledes steklámpát helyezgetni jobbra balra, hoy lásak is, meg el se vakítson. Így jár az aki 12 órás műszakban dolgozik, de nem panaszkodom, nem rosz a meló.
Neeeeeeeeeeeem akarok másik kormányt. A mostanit imádom és kiba** drága volt. Nagyon megy a design a vasamhoz. Hacsak nem akarja valaki megvenni. 16E alatt nem adom semmi képpen. Esetleg valakit érdekel? (már méretre van szabva, és van rajt 2 zsír új kormány markolat,szóval olyasféle ledobod a régi fel az újat és már mehetsz is állapotban van . Végsúlyok nincsenek, de nekem nem is kell, egyáltalán nem szitál a vas )

A standerrel meg remélem hogy nem kell átugranom hozzád. Az a baj hogy a hétvégéig melózom és csak sötétben érek haza, ilyenkor meg már nem látok semmit sem. Hétfőn kipróbálom az 5letem, hátha így menni fog.
Szíííívás! Erre én sem gondoltam! Másik kormány? A végének feléd kéne hajlania, hogy jobban el lehessen fordítani az idom felé.... Látni kéne, de úgyis jössz a közép standerdel nem?
Te egy iszonyat univerzális ember vagy. Tankpadot, kilóméter óra belsőt tervezel. Vasat újítasz fel az utolsó csavarig...

Felmerült egy probléma az idomommal kapcsolatban. Ha nagyobb ütközőt teszünk be, akkor nem lesz kormányzáram, mert nem lehet majd addig elfordítani a kormányt. Valami tipp?
Mi van ebben 18 év feletti? Ja az alsógatyád! De ki kíváncsi arra? A lányok bizti nem!
Amúgy én se most fagytam meg, hanem amikor a nyakamkint, tavasziasan kaszálódtam rá. Fútta szél, be is húztam, mégis szipogok. Ez a kis mofa egész endúrósan közlekedik. Nincs benne semmi méltóság... Egy jobb kanyarban egész megfarolta magát, mint egy supemotó. Lehet mégis gumát cserézek. Nem merem annyira dönteni, bár leginkább a kavicsostól félek. Sikerült a pockost egy padkán leugratásnál megkarcintani, úgyhogy most repasz lesz. Még a végén valaki allulról észreveszi! Mekkk lett nekem a tankpadom is végre! Merek mostantól slicces gatyóban is felülni!
Saját terv! Egész passzos lett, nem áll el.:
Akkor én is csöpögni fogok? Ma is Vasmadárral jöttem melóba, de nem fáztam reggel sem.
Igaz még a téli kesztyűt vettem fel és szigorúan a maszkot is,de a béléses ruha alatt csak a póló+az
alsó gatya van. 18+
Ebbe a sok motorozásba úgy belefáztam, hogy nagyobb a p.zs. fogyasztásom mint a Moccnak benga 100-on. Csupa takony lettem! Má a betüket se látom!

Valaki 15C fokot ígért hétvégére! Azonnal jöjjön ide egy pofonért! Mit hiteget! Grrrrrrr....
Ezt sok keresgélés után találtama neten, mivel az xj 600 ast 2003ig biztos gyártották, el tudom képzelni azt is hogy "gyárilag" pdf es.
Véleményem szerint nem szkennelt, csak van, és ha épp szükség van rá símán lehet használni.
Elönyöseb mint az eredeti, márcsak azért is mert munka elött simán kinyomtatod a szükséges fejezetet mielött zsíros kézzel visszanézed a könyvben h vajon mi a fenét ronthattál el...
ave
Edko
Kösz a használati útmutatót, mégcsak nem is szkennelt változat, hanem "gyárilag" pdf-be nyomtatott... Érdemes elmenteni, még ha meg is van az eredeti papíralapú.
J.
Dede, láttam már, csak horror áron van az is.
§ tele az ebay 4 az 1 be kipuval. Ne mond hogy nem láttad még. Nekem nem jön be, mert olyan féloldalas tőle a mocc. Persze amikor a gyári eredeti olyan..... nincs mit tenni.
Nekem nagyon tetszik. Azzt figyelted hogy csak 1 kipu van a vason?!Gondolom nem fért el baloldalt a szerkezet ezért egybekötötte a 4 csövet és felrakott egy nagyot jobbra.
Nyomorult motor! Valami ráragadt a végére! Nem elég neki az utas, még ezt is ráncibálni! Felelőtlenség! Ha ennyi cuccot kell vinnem inkább teherautóval megyek, abba az ágy is befér, vagy a motor is!