Valószínűleg, a metzelernél kevesebbet számít a tartósság mint a teljesítmény. Ha belegondolsz a forma1 kocsiknál elég hamar elkopik a gumi, pont azért mer feláldozták a tartósságát a teljesítmény érdekében.
Amúgy én is a conti CM2-t használom (már a 2. hátsó, 20000Km-t bírt), és tudom ajánlani, szerintem még az ára sem több mint a heidenaunak. Az elsőt jövőre cserélem, mondjuk elég bénán néz ki kopottan, olyan mintha kagylós kopás lenne az oldalmintáknál, de ez a menettulajdonságoknál semmit sem jelent.
Én 1970-ben voltam először nudi strandon. NDK FKK
Ma már csak a vakok nudista srandjára mehetnék be.
A beirásom meg csak szurka-piszka akart lenni.
Üdv.
U.i.
Próbáld ki a nudi motorozást.
Tisztelt robin62
köszi a részletes infot, csak engem a viz mint fürödhető közeg érdekel, a horgászás meg nem. Tavaly a kacskaringós "kanal" -ban ugyan lubickoltam, de ott meg süppedős dagonyás a medre.
Reméltem is, ha tudsz egy kis időt szorítani el nézel arra te is, ha július valamelyik hétvégén ott jövünk össze. Meg persze még páran abból a régióból, aki bírja az ilyet.
Itt is az érvényes, ami a Heidenaunál: abban a termékcsoportban, ami minket érdekel, nem veszi fel minőségben a versenyt a többi márkával. Biztosan van prémium gumijuk is, de az nem a mi cipőnk.
A Barum egy holding, ami több gumigyárat fog össze. Ezek közül egy a Mitas. De a szoci időkben, ahogy pl. az IFA konszern esetében is (Multicartól az MZ-ig mindenen díszelgett a logo), a Mitas gyár termékeit is Barum néven lehetett kapni.
A Pneumant-Heidenau párhuzammal én is tisztában voltam, de a Barum-Mitas nekem újdonság. Annál is inkább mert a Barum ma is létező gyártó és nem is rossz. A Mitas pedig a Speedway GP. hivatalos gumiszállítója, tehát nem lehet egy szar! Prágában ők voltak a főszponzor a Monster energy drink mellett. Az előtt azt sem tudtam a világon vannak. Nekem a Bridgestone,Pirelli, meg a Misi ami kipróbált,bevált.
Ja, és még valami. Ha keveset mész egy évben, azaz nem kopik a gumid olyan gyorsan, hogy pl. 2-3 évente cseréld, akkor a Heidenau nem neked való, mert 2-3 év alatt érezhetően felkeményedik.
A Mitas cseh, a szoci időkből ismert Barum utódja. A Heidenau az egykori szoci Pneumantból vált ki újra a fal leomlása után pár évvel. A Metzelerhez nagyon minimális köze van csak és nem érinti azt a termékszegmenst, ami minket érdekel.
XV-hez való méretben és profillal csak a K65 rendelkezik. Az pedig nem egy esőgumi sajnos, hidegben és nedves aszfalton nem az igazi. Csak akkor jó, ha finoman vezetsz és csak napos időben, 10 fok felett. Heidenau után a Conti olyan élmény volt ugyanazzal a motorral, mintha odaszögeltek volna az útra (LS650F), gázadásnál nem szökött a hátulja, erős motorféknél nem csúszott meg.
900 Ft a különbözet a Contihoz képest... És szerintem nem egy kategória a kettő.
Elmondom, hogy a Heidenau Metzeler liszensz alapján készül, nagyon jó tapasztalataim vannak vele. Egy 535-re az első/ hátsó guma készlet megvan 40 ezerből. A többi távolkeleti abroncsot el lehet felejteni: VeeRubber, Kenda, meg a Mitas meg ilyenek... A Heidenau németországban készül, német minőségellenőrzéssel. szárazon igen kiváló, esőben kevésbé, de esőben meg nem kell vagánykodni.
Ha 40 ezerért bármilyen más prémium márkát meg tudsz venni: Dunlop, Continental, Metzeler, Michelin, akkor azt vedd, de azért ezekből inkább 50 felett kezdődik az élet. Semmi bajom a Heidenauval, a HD-mra csak azért nem veszek ilyet, mert nincs a méretben amiben kellene!
Katana!
Megnézem a haverod motorját, ha nem egetverően sürgős!
Zsoccca, te mész rendesen utassal. Lehet,hogy amiatt megy el kevesebbet a hátsó gumid. Elég keményre fújod amikor meg vagytok pakolva? A Metzeler nagyon jó gumikat csinál.
Sziasztok!
A Robinsonon lehet horgászni, a gondnoknál lehet napijegyet venni...a honlapján sztem az árak is ott vannak. Ha tudok, én is kiszaladok egy kicsit, hogy találkozzak veletek.
Tisztelt Katana750
Én is olvastam régebben a fórumon a tartalékra váltó kapcsoló meghibásodásáról, ezért általában 80-100 megtett km.nél akár menetközben is át kapcsolom csak úgy és pár km után vissza, csak azért, hogy halljam a kattanást - tehát működik.
- on bol - res be és vissza, eddig nem ragadt meg nekem.
200 km környékén egyre erősödő kerregés figyelmeztet mindíg, hogy "on ból - res be katt" tartalékra majd kb. 50 km en belűl itatni kell.
ugyanígy lehet alkalmanként a kitámasztó kapcsolót is tesztelni, hogy nem pöccinted hátra, de behúzott kuflunggal seb-be váltasz, igy megszakad a gyújtás.
A beázás általi korrodálást úgy próbálom kivédeni, hogy a kormányon lévő kapcsolóházak réseibe olykor / kéthavonta, vagy eső után/ befúvok kontaktsprét vagy WD 40 et vagy fúróolajt, mindegy, ami éppen kéznél van a lényeg, hogy az alattomos korróziót kivédjem. Ugyanúgy érdemes ilyenkor az akkusarukat is utánahúzni, lefújni. - ért már itt is meglepetés.
Megint csak ismétlem magam: Continental Milestone CM2, sok ismerősöm használja és 20-25 ekm gond nélkül belemegy még 750 körüli gépekkel is, esőben is fog, nagyon jó a futófelülete.
R17.hu-n vettem. Most 25-26 lepedő körül mérik és fényévekkel jobb az azonos árú Heidenaunál.
A Kenda és a Vee Rubber távol-keleti. Ekkora motorra nem mernék ilyen abroncsot tenni. Max ETZ-Jawa-ra.
Hát ott őrsön magunk között nem igazán javaslom a nudizást. Még a végén fingon füstölt kolbász is belekerül véletlenül a bográcsba.
No és szegény falusi szomszédok is mit szólnának, ha egyszer csak meglátnának egy csapat pucér motorost.
Hát érdekes amit a gumikról írtatok.
A Metzeler, és a Danlop is elment 30000 Km-et.
Akkor nálam mi lehet a hiba? Miért kopott el ilyen hamar?
Robinzonom úgy tudom a nagy tó az horgász tó. viszont ott a házaknál lehet fürödni. Mi tavaly fürödtünk is.
A Bográcsozást én is akartam javasolni.
Most már csak az időpontot, kéne kitűzni.
Tisztelt Zsoccca
Hamarosan nekem is esélyes a csere, szintén Metzeler már csak 1,5 mm a futófelületen úgyhogy engem is érdekel a felsorolt típusok teszt-tapasztalata, ha valaki jártas ebben a kérdésben.
Ma Pomázon volt egy vészfékezésem (álló busz mögül átszaladó gyalogos) miatt,... nagyon meglepett a meleg száraz aszfalton a megcsusszanás hátul, mert eddig nem csinálta még nedves úton sem, igaz ott óvatosabban adagolom a lábféket, majd az elsővel fejezem be megállásig.
Tehát nekem bírta az elvárt harmincezer km.-t 4 év alatt, de őszre a vizsgára új kell előre is hátra is.
más: Kunmadarasra valszeg kocsival érkezem, mivel a család is élénk érdeklődést mutat a drift és gyorsulás iránt, de örülök, ha több ismerőssel, motorossal is összefutunk
Sajnálatos egybeesés a Debrecenben is pont azon a hétvégén megrendezett motor fesztivál, de hát most azt ki kell hagynom.
más:
A tervezett Robinzoni találkozóról azt kérdezném tőled, hogy a nagy tó az horgásztó e? vagy pedig fürdőzésre és csónakázásra is alkalmas e? amikor majd oda megyünk, bográcsozzunk már!
Valószínűleg, a metzelernél kevesebbet számít a tartósság mint a teljesítmény. Ha belegondolsz a forma1 kocsiknál elég hamar elkopik a gumi, pont azért mer feláldozták a tartósságát a teljesítmény érdekében.
Amúgy én is a conti CM2-t használom (már a 2. hátsó, 20000Km-t bírt), és tudom ajánlani, szerintem még az ára sem több mint a heidenaunak. Az elsőt jövőre cserélem, mondjuk elég bénán néz ki kopottan, olyan mintha kagylós kopás lenne az oldalmintáknál, de ez a menettulajdonságoknál semmit sem jelent.
Ma már csak a vakok nudista srandjára mehetnék be.
A beirásom meg csak szurka-piszka akart lenni.
Üdv.
U.i.
Próbáld ki a nudi motorozást.
köszi a részletes infot, csak engem a viz mint fürödhető közeg érdekel, a horgászás meg nem. Tavaly a kacskaringós "kanal" -ban ugyan lubickoltam, de ott meg süppedős dagonyás a medre.
Reméltem is, ha tudsz egy kis időt szorítani el nézel arra te is, ha július valamelyik hétvégén ott jövünk össze. Meg persze még páran abból a régióból, aki bírja az ilyet.
A Barum egy holding, ami több gumigyárat fog össze. Ezek közül egy a Mitas. De a szoci időkben, ahogy pl. az IFA konszern esetében is (Multicartól az MZ-ig mindenen díszelgett a logo), a Mitas gyár termékeit is Barum néven lehetett kapni.
XV-hez való méretben és profillal csak a K65 rendelkezik. Az pedig nem egy esőgumi sajnos, hidegben és nedves aszfalton nem az igazi. Csak akkor jó, ha finoman vezetsz és csak napos időben, 10 fok felett. Heidenau után a Conti olyan élmény volt ugyanazzal a motorral, mintha odaszögeltek volna az útra (LS650F), gázadásnál nem szökött a hátulja, erős motorféknél nem csúszott meg.
900 Ft a különbözet a Contihoz képest... És szerintem nem egy kategória a kettő.
Ha 40 ezerért bármilyen más prémium márkát meg tudsz venni: Dunlop, Continental, Metzeler, Michelin, akkor azt vedd, de azért ezekből inkább 50 felett kezdődik az élet. Semmi bajom a Heidenauval, a HD-mra csak azért nem veszek ilyet, mert nincs a méretben amiben kellene!
Katana!
Megnézem a haverod motorját, ha nem egetverően sürgős!
A "Metzeller" nálam sem bírt ki többet ,pedig új gumikkal vettem a vasat .
A Robinsonon lehet horgászni, a gondnoknál lehet napijegyet venni...a honlapján sztem az árak is ott vannak. Ha tudok, én is kiszaladok egy kicsit, hogy találkozzak veletek.
Én is olvastam régebben a fórumon a tartalékra váltó kapcsoló meghibásodásáról, ezért általában 80-100 megtett km.nél akár menetközben is át kapcsolom csak úgy és pár km után vissza, csak azért, hogy halljam a kattanást - tehát működik.
- on bol - res be és vissza, eddig nem ragadt meg nekem.
200 km környékén egyre erősödő kerregés figyelmeztet mindíg, hogy "on ból - res be katt" tartalékra majd kb. 50 km en belűl itatni kell.
ugyanígy lehet alkalmanként a kitámasztó kapcsolót is tesztelni, hogy nem pöccinted hátra, de behúzott kuflunggal seb-be váltasz, igy megszakad a gyújtás.
A beázás általi korrodálást úgy próbálom kivédeni, hogy a kormányon lévő kapcsolóházak réseibe olykor / kéthavonta, vagy eső után/ befúvok kontaktsprét vagy WD 40 et vagy fúróolajt, mindegy, ami éppen kéznél van a lényeg, hogy az alattomos korróziót kivédjem. Ugyanúgy érdemes ilyenkor az akkusarukat is utánahúzni, lefújni. - ért már itt is meglepetés.
R17.hu-n vettem. Most 25-26 lepedő körül mérik és fényévekkel jobb az azonos árú Heidenaunál.
A Kenda és a Vee Rubber távol-keleti. Ekkora motorra nem mernék ilyen abroncsot tenni. Max ETZ-Jawa-ra.
No és szegény falusi szomszédok is mit szólnának, ha egyszer csak meglátnának egy csapat pucér motorost.
A Metzeler, és a Danlop is elment 30000 Km-et.
Akkor nálam mi lehet a hiba? Miért kopott el ilyen hamar?
Robinzonom úgy tudom a nagy tó az horgász tó. viszont ott a házaknál lehet fürödni. Mi tavaly fürödtünk is.
A Bográcsozást én is akartam javasolni.
Most már csak az időpontot, kéne kitűzni.
Hamarosan nekem is esélyes a csere, szintén Metzeler már csak 1,5 mm a futófelületen úgyhogy engem is érdekel a felsorolt típusok teszt-tapasztalata, ha valaki jártas ebben a kérdésben.
Ma Pomázon volt egy vészfékezésem (álló busz mögül átszaladó gyalogos) miatt,... nagyon meglepett a meleg száraz aszfalton a megcsusszanás hátul, mert eddig nem csinálta még nedves úton sem, igaz ott óvatosabban adagolom a lábféket, majd az elsővel fejezem be megállásig.
Tehát nekem bírta az elvárt harmincezer km.-t 4 év alatt, de őszre a vizsgára új kell előre is hátra is.
más: Kunmadarasra valszeg kocsival érkezem, mivel a család is élénk érdeklődést mutat a drift és gyorsulás iránt, de örülök, ha több ismerőssel, motorossal is összefutunk
Sajnálatos egybeesés a Debrecenben is pont azon a hétvégén megrendezett motor fesztivál, de hát most azt ki kell hagynom.
más:
A tervezett Robinzoni találkozóról azt kérdezném tőled, hogy a nagy tó az horgásztó e? vagy pedig fürdőzésre és csónakázásra is alkalmas e? amikor majd oda megyünk, bográcsozzunk már!