Hali!
Kérdésem a következő, hátha valaki tudja a megoldást.
750-motorom 80 km körül simán megy, majd 100 köröl enyhén rezonál az eleje, nem fut simán. Új gumik, felújított telók, centirozva tavaly volt. Centiroztassam újból? Szerintetek? Kösz.
továbbadnám a kalmitól megvett plexit, mert az én 180cm magasságomhoz és az 1100 virago-hoz nem passzol (magasabb kéne picit) Gondolom inkább 535 vagy 250-hez való. Amúgy nagyon masszívan beállítható mindenféle pozitúrában
7500 Ft-ért megválnék tőle.
Találkoztam pár motorossal (pár 20XX körüli Shadow Drag és Volusia), akik zúztak Dél felé du. 3 magasságában. Az öreglány megmutatta, hogy tudja szedni a lábait, 140-150-nel megelőztem őket és intettem. Csak hogy tiszteljék a kort... :)
Málházok én is. Aztán irány délnek. A fenébe is! Eszembe jutott littlerock. De kár,hogy be kellett áldoznia a szépséges kis 400ast! Brumiék már javában hajtanak, Bécivel és Dragjanóval a megbeszélt helyeken találka. Remélem az időpontokat tartani tudjuk! 8-30kor gyííí!
Bruminak vannak szép képei erről, a fakó fekete-fehér fotók a gyári könyvből nem olyan beszédesek. Fotókat én magam nem tudok csinálni, mert nincs miről.
A kupplung a jobb oldalon van a fékpedál felől. Azt a blokkfedelet kell leszedni.
Megtudod mondani konkrétabban nekem Blacki, hogy ez pontosan hol van akár még fotókkal illusztrálva meg lépésről lépésre... Ne muszáj most egyből majd ha rá érsz. Nem akarlak feltartani ezzel. Csak tényleg nem igazán értek hozzá.. Még ha szét is kapom mit kéne látnom vagy ilyesmi érted.. :/
Sziasztok srácok! Lenne egy sztorim, amiből kifolyólag a segítségeteket kérném. Mentem a gépezettel 3-ik vagy 4-ik fokozatban, majd elkezdtem lassítani, mert gondoltam beengedek egy verdát magam elé. Amikor elkezdtem lassulni, nyilván vissza váltottam de, hogy 2-ba vagy 3-ba vagy tököm se tudja már hanyadikba voltam... Aztán kuplungot elkezdem kiengedni, és hozzá húzni a gázt, ugye rendesen ahogyan váltani is kell, egyszer csak kurva nagy csörgés-zörgés, mintha egy téglát szarrá törtek volna alattam. (Hogy a blokkból vagy máshonnét jött nem tudom. (Amikor ez a csörgés-zörgés volt, hiába húztam a gázt, nem reagált semmit csak pörgött a motor.) Azonnal félre álltam az út szélén, és be volt húzva a kuplung, majd le akartam váltani 1esbe, hogy félre állhassak valami normálisabb helyre, de nagyon nehezen vette be az egyest. (Szal játszani kellet vele kicsit) Aztán mentem vele 1-2km majd találtam egy normális helyet ahová félre tudtam állni. Gondolkodtam a dolgon, hogy mi a fene lehet... Én Váltó vagy kuplungra gondoltam, de ti vagytok a szakik ebben, én rohadtul nem értek a blokk körüli részekhez. Aztán arra jutottam, hogy haza jövök vele. (10-15km) Teljesen normális volt minden... Nem vettem észre semmi szokatlant, minden rendesen működött, de nem merek rá így felülni és menni vele, nyilván megakarom nézni, hogy mi volt ez... Na most amíg itthon álltam vele a kertben még járó motornál, arra gondoltam kipróbálok valamit... Üresben volt a gép, és a kuplung használata nélkül, lazán beraktam egyesbe, és le is fulladt nyilván. Minél hamarabb megakarom csináltatni, mert itt a jó idő, és mocizni akarok! :) Valaki tud valami hasznosat mondani? :/
Tisztelt fórumtársak! Zsoccca néhány perce felhívott,hogy problémát vizionál a kuplungbowden állapotában. A Balaton környékén vannak, valószínűleg leérnek Barcsra, de a hazautat kétségesnek gondolja. Ha valakinek van tartalék otthon és jön holnap, az legyen szíves magával hozni! Zsoccca megvenné. Ha olyan fórumtársnak van aki nem jön, kérem ő is jelezze! Hátha elugrik valaki érte. Ha BP. akkor természetesen én vagyok az a valaki. Legjobb lenne,ha thor535nek lenne tartalék!
Kérdésem a következő, hátha valaki tudja a megoldást.
750-motorom 80 km körül simán megy, majd 100 köröl enyhén rezonál az eleje, nem fut simán. Új gumik, felújított telók, centirozva tavaly volt. Centiroztassam újból? Szerintetek? Kösz.