Kivettem és erős lámpa alatt megnéztem mind a kettőt, kissé megfeszítve vizsgáltam és tökéletesnek tűnik. Nem találtam rajta egy tű hegynyi lyukat sem .
Sornégyes motor és egy laza illesztésű V2 adatai nehezen hasonlíthatók össze, de gondolom, ez egyértelmű. Az 1 dl/1000 km a nagyobb XV-knél szinte természetes, ásványi olajjal.
Ha most szintetikus használsz és sokallod a 2.5 dl / 2000 km adatot, ami nem tudom, mennyire egészséges (erősen típusfüggő), figyelembe véve, hogy a motorod készültekor az ásványi olajak voltak túlnyomó többségben, javaslom ásványira váltani. Elvégre az illesztések és hézagok gyári kialakításánál a kor kenőanyagait vették figyelembe.
Ezért sem szoktam szó nélkül hagyni, ha valaki nagyköbcentis, öreg V2-be hipermodern kenőanyagot akar tenni. Szvsz ebben az esetben mindegy is, milyen a hengerelrendezés, egyszerűen meg kellene nézni a gépkönyvet, mit ír elő (teljesítményszint!).
Borítékolom, hogy SF-SG besorolású olajat fog írni a könyve. Ami benne van, az SH vagy SJ.
Szerintem lyukas valamelyik membránod, csak azt nem tudom hogyan lyukadt ki míg a szerelőnél volt.
Esetleg átmászott egy másik öregebb motorból a szerelö segítségével?
Üdv. Na kérem a mai napon sikerül elhoznom a mocit a szerelőtől. Komplett szabadon futó a fogaskerekekkel,lendkerék,tekercs cserélve lett. Örülök hogy kész lett de az örömömbe egy kis üröm került. Olyan jelenséget tapasztaltam ahogy jöttem vele haza ami eddig soha nem volt. Menet közben a benzin tank alól erős durrogást hallok, továbbá menet közben rángat amikor adom rá a gázt. Azon jelenség a legfurcsább amikor a motor álló helyzetben van de jár a motor saját magától a fordulat hirtelen megnő, majd hirtelen egyszer csak olyan kicsire esik vissza a fordulat hogy le áll. A karburátoron semmi féle állítást nem csinált a szerelő. Ha valakinek van valami jó ötlete a jelenség orvoslására nagyon szívesen venném ha meg osztaná velem.
Érdeklődnék,hogy kinek mennyi olajfogyasztás a természetes? Nálam közel 2000km. ment le eddig, és 2,5dl. volt amit rá kellett öntenem. Kevésnek találtam a mennyiséget a barcsi túra előtt. Lehet,hogy jövőre kipróbálok valami teljesen ásványi olajat. Kicsit sokallom amit kér az öreg csataló. Vagy túl sokat várok el? Eddig nem nagyon fogyott. Lehet,hogy közeleg a felújítás ideje? Menni megy mint állat, nem füstöl, nem csöpög el, mégis ez több mint a megszokott.
Szombaton valaki egy Pilis-Börzsöny gurulásra?
Budapest-Pomáz-Esztergom-Letkés-Kemence-Diósjenő-Budap
est (kb 200Km).
Tudom, hogy esőt mondanak, de el ne higgyétek.
Akkor te leszel a városi televízió riport alanya, mint a legtávolabbról érkező. Az idén Bumi volt az. Gratula neki meg a cimbijének. Reméljük a vonatok is olyan pontosak mint ők! Legyen a táv bár sokszáz kilométer!
Tekintetének értelmi színvonala,megegyező a kezemben tartott holmival(üveges). Ehhez képest hajnal 4körül támolygott be a sátorba. Az igaz,hogy ami 23óra után történt, már sosem fog előkerülni a tudatából. Nem baj! Királyság volt a találkozó.
Köszi szépen az infokat! Hát igen a Yamahaworld-nél a szervizes azt mondta kb 7000a fúvoka darabja és hogy csak max rendelnitud. Az nagyon borsos szerintem. De most amit a német oldallak kapcsolatban írtál az korrekt szerintem. Márcsak a lerendelést kell megoldani.
Ha most szintetikus használsz és sokallod a 2.5 dl / 2000 km adatot, ami nem tudom, mennyire egészséges (erősen típusfüggő), figyelembe véve, hogy a motorod készültekor az ásványi olajak voltak túlnyomó többségben, javaslom ásványira váltani. Elvégre az illesztések és hézagok gyári kialakításánál a kor kenőanyagait vették figyelembe.
Ezért sem szoktam szó nélkül hagyni, ha valaki nagyköbcentis, öreg V2-be hipermodern kenőanyagot akar tenni. Szvsz ebben az esetben mindegy is, milyen a hengerelrendezés, egyszerűen meg kellene nézni a gépkönyvet, mit ír elő (teljesítményszint!).
Borítékolom, hogy SF-SG besorolású olajat fog írni a könyve. Ami benne van, az SH vagy SJ.
Köszi Brumi
Esetleg átmászott egy másik öregebb motorból a szerelö segítségével?
http://www.barcsmedia.hu/index...
http://www.barcsmedia.hu/index...
Budapest-Pomáz-Esztergom-Letkés-Kemence-Diósjenő-Budap
est (kb 200Km).
Tudom, hogy esőt mondanak, de el ne higgyétek.
Első karbi:
http://www.motorradbay.de/xv75...
Hátsó karbi:
http://www.motorradbay.de/xv75...
A márkakerben nem úszod meg a két főfúvókát ennyiből...