Szivatóval szoktál indítani?
Előfordult velem, hogy egy picit felragadt a szivató tüskéje (megszorult a műanyagban), durrogott mint a franc azt hittem a hideg miatt rángat, de a szivató volt a ludas. Előbb-utóbb csere lesz, de most nyáron nem érdekel.
Ami nálad még jászhat:
-membrán
-tűszelep
Szerintem nem fogod megúszni a karbi szétszedését. Én most tavasszal csináltam meg, mindent cseréltem, bár a membránt nem lett volna muszáj.
Ha már szétszeded érdemes felújítani is, lehet simán megoldódik minden gondod. Persze ez így szezonban nem túl vicces.
Szia Robág ! 70 / 459-0495 , de amikor ezt olvasod, már beszéltünk egymással, sajnos nem voltam korábban gép közelben. Előre is köszönöm megtisztelő segítséged !
Szia Tormy ! Két éve vettem a motort egy amerikaitól, aki 15 évig nálunk dolgozott, és visszatelepült, a XV-t nem akarta magával vinni a tengeren túlra. Harmincvalahányezer mérföld volt benne az óra szerint / 53 ezer km, 1995 évjárat, állítólag végig Harmatinál szervizelve /. Két éve állt a gép, motorikusan probléma mentes, állapota elhanyagolt, ominózus oldal dekni hiányzik, egyébként amerikai kiadás, minden jóval felszerelve . Látatlanba előleget fizettem , elképesztően olcsó áron vásároltam meg, 6 számjegyű összeg, 3 -mal kezdődik. Vásárlás után Pécsen Yakamoto szerviz, olaj, szűrök cseréje, szelephézag állítás, elmondásuk alapján a blokk még nem volt bontva. Pár száz kilométer múlva indítási problémák, blendix meg valami közvetítő fogaskerék csere / Yakamoto munkadíjjal együtt 130.000,-Ft e-bayról rendelve // köszi Brumi ! / . Problémamentes használat pár ezer kilométer, aztán kezdett " egyhengerezni ", új gyári pipa / herélve / új gyertya / zavarszűrő nélküli , trafók érintkezői tisztítva / köszi blackiex / Robág belőtte a szinkront, üveggyertyával is ellenőrizte, repedt szívócső " orvosolva / köszi Robág / , eseménytelen 400 km, esőben, jégben, napsütésben. Aztán amikor indultam volna Barcsra, a technika megadta magát, a leírt tüneteket produkálta, a hangja egy PKMSZ géppuskáé. Kedden Robág lesz szíves feltámasztani a beteget, a műtétről beszámolunk. Minden fórumtársamnak tisztelettel megköszönöm segítő hozzászólását. Tormy, légyszíves mérd le a Vance & Hines közdarab méretét. Mindenkinek olcsó benzint kívánok, a jó idő valszeg megvan.
Csak feltettem ahogy volt, mert a hangja érdekelt. Nem vagyok egy nagy krómbuzi.
A két végdob eredetileg krómos volt, de homokfújva lett, és hőálló matt fekete festéket kapott, de helyenként megfolyt és nem túl szép így. Az a terv, hogy magát a dobot újra homokfújatom és teflonoztatom. Olyan lesz mint a tefal serpenyő belülről... olyan mély grafitos metálos. A leömlőkről ha leszedem a króm hővédő lemezeket, akkor kap bandázst, vagy rajta hagyom, de akkor azt is sötét színre kell megcsinálni... azt is teflonozni kéne...
Na urak!
Szombaton megyünk? Tormy meg én már vagyunk. Nagyon messzire nem akarok menni, mert bármikor beindulhat a szülés, és hamar ott akarok lenni. De BP 50 km-es körzetében bármerre szívesen megyek.
Pár hete Robág a karbi szinkront beállította , üveggyertyás ellenőrzés is megtörtént / még egyszer köszönöm /, kb. 400 kilométert mentem probléma nélkül, aztán a " beteg " a már említett tüneteket produkálja. .
hogen ,november
Csak egy tipp , meg kellene nézni a szinkront . Nálam akkor csinált hasonlóan gusztustalan dolgokat ,mikor nagyon eltekertem a szinkroncsavart .
Sziasztok tudnátok nekem segiteni abban hogy a virago 2 részből álló ülés szoló részén az elejétől alul mérve a sárvédőívig,azaz ahogy megindul felfelé mennyi a táv?Ott az ívnél mennyi a szélesség alul mérve?valamint mennyi az utasülés szélessége?Építek egy uralt és keresek valami pofás ülést de nemszeretnék rá olyan nagy lavórméretűt mint mondjuk a dragstaron..:) köszönöm
Szia, ugyanezzel a problémával küzdök, csak nekem a fordulatszám leesik nullára, majd pár másodperc múlva visszaáll. Össze-vissza durrog, de mindkét henger megy. Ha megvan a megoldás a problémára, légyszíves tájékoztass bennünket !
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉS 35X41X30 Ár: 2 380 Ft
Szivatóval szoktál indítani?
Előfordult velem, hogy egy picit felragadt a szivató tüskéje (megszorult a műanyagban), durrogott mint a franc azt hittem a hideg miatt rángat, de a szivató volt a ludas. Előbb-utóbb csere lesz, de most nyáron nem érdekel.
Ami nálad még jászhat:
-membrán
-tűszelep
Szerintem nem fogod megúszni a karbi szétszedését. Én most tavasszal csináltam meg, mindent cseréltem, bár a membránt nem lett volna muszáj.
Ha már szétszeded érdemes felújítani is, lehet simán megoldódik minden gondod. Persze ez így szezonban nem túl vicces.