Szevasztok!
Lenne pár eladó cuccom, gondoltam itt kérdezem meg elsőre, hátha kell valakinek. Egy 535-ös blokk indító motorral, működik viszont nincs motorszáma és papírja, ez a blokk látható a videón. Egy 535-ös légszűrő, használt de nagyon keveset ment. Egy felső tank sapkával, a tank metálzöld és arany színű.Kettő darab krómos buborék újak, ezeket Robin62-től vettem. Csak nem emlékszem mennyiért, Robin ha emlékszel megírhatnád nem akarom drágábban adni. Kettő szívó csonk, használtak. Egy ülés, régebbi típusra való egyben van az első + a hátsó rész. Egy dugó gyűrűkkel. Van még kettő hengerem is de ezek szerintem csak fúrásra jók. Közben váltottam egy 1100-es dragra ezért válok meg a holmitól.
vinném a plexidet, autópálya tempónál hasznos lehet. Amúgy nekem se tetszenek, de ha muszály autópályán menni egy hosszabb túrán, akkor felteszem. A 250-s virgácsomon volt plexi, cibálta is a szél a kormányt, remélem ezen nem fogja.
Valamint van egy dupla oldaltáskám, szintén LOUIS márkájú eredeti bőr, szintén nagyon jó állapotban, csak koszos.
Bármelyik virago, vagy más modellre felszerelhető. Ára: 8000 Ft
Budapest személyesen, esetleg nagy unszolásra posta is lehet, ha állod a költségét. T. 06203224028
Van egy villatáskám, LOUIS márkájú, igazi bőr. Kiváló az állapota, csak koszos, meg halottbogaras.
Bármelyik virago, vagy más modellre felszerelhető. Ára: 4000 Ft
Budapest személyesen, esetleg nagy unszolásra posta is lehet, ha állod a költségét. T. 06203224028
Először is van egy PUIG márkájú karcmentes plexi az összes lefogató tartozékável, hiánytalanul.
Bármelyik virago, vagy más modellre felszerelhető. Ára: 8000 Ft
Budapest személyesen, esetleg nagy unszolásra posta is lehet, ha állod a költségét. T. 06203224028
Barcson 1000 a beugró. A kaja pia megdöbbentően kedvező árban volt tavaly. Itt a kilométer miatti benzinköltség lesz húzósabb. De aki arra sajnálja az bringázzon! Lassan kikapcsolok. Kezdődik a meló.
Nem szeretem a bort, csak fröccsként. Egész este rozéfröccsöt vedeltem.
Az árak nem voltak nagyon durvák, (rosszabbra számítottam) de ha ott van az ember 4 napot, és kifizeti a belépőt és eszik iszik, azért az belefáj 50 ezerbe. Nekem így egy napra belépővel és kaja piával volt 13 ezer.
Gyere el felénk elviszlek arra ahol erdő van belőlük,és megmutatom azt ,hogy az Unioban a határtól pár méterre /kb 50 m/ erdőt építenek belőle /Ausztria/,de nálunk a túzokok miatt nem engedélyezik .
Én ott éltem gyerekkoromban de túzokot nem láttam arrafelé legfeljebb a Hanságban .
Üdv
Te aztán nem szarozol. Egyeneskormány is került a kisvirgácsra hirtelen. A fiam amikor kicsi volt és szélerőmű mellett mentünk vagy rakodtunk(Jánossomorján) azt mondta "árammalom". Beszartam. Hosszútávon halálos csendben köztük elég lenyűgöző ahogy suhognak. De volt kollégám aki nyomasztónak ítélte.
A középső motor a haver 250-ese. Leszereltük róla az ülést, mert így sokkal szebb. Erről le lehet, mert nincs alatta vázcső. Az 535 hátsó ülése alatt csúnya csövek vannak. A jobb oldali mv53 felspécizett 535-öse. Nem az én világom, de minden van rajta!
80-90 es tempóban mentünk a haverommal, akinek 250-es virgácsa van. A spori 4,5 litert fogyasztott. Motorkaraktere eszméletlen, leírhatatlan, ki kell próbálni, majd odaadom. Aki erre azt mondja, hogy nem jó, az dilis. Alacsonyról húz mint a villanymotor, magasra nem érdemes pörgetni, inkább el kell váltani. A váltója kemény, de nagyon pontos. Egyetlen japán motoromnak nem volt ilyen pontos váltója. A kuplung kemény, de nagyon jól adagolható. A futómű és a fékek egyértelműen gyengébbek számomra mint az 535-ösön voltak. Meg lehet vele állni, de markolni és taposni kell rendesen. Elől progresszív rugók vannak már beépítve, így nem üt fel, viszont kemény a rugózás. Az egész olyan mint egy nagy és nehéz vasszörny, amin rohadtul jól el lehet férni, és baromi jó meglovagolni. Gőzmozdony. Az 535 egy játékmotor ehhez képest.
Lenne pár eladó cuccom, gondoltam itt kérdezem meg elsőre, hátha kell valakinek. Egy 535-ös blokk indító motorral, működik viszont nincs motorszáma és papírja, ez a blokk látható a videón. Egy 535-ös légszűrő, használt de nagyon keveset ment. Egy felső tank sapkával, a tank metálzöld és arany színű.Kettő darab krómos buborék újak, ezeket Robin62-től vettem. Csak nem emlékszem mennyiért, Robin ha emlékszel megírhatnád nem akarom drágábban adni. Kettő szívó csonk, használtak. Egy ülés, régebbi típusra való egyben van az első + a hátsó rész. Egy dugó gyűrűkkel. Van még kettő hengerem is de ezek szerintem csak fúrásra jók. Közben váltottam egy 1100-es dragra ezért válok meg a holmitól.