Hogy a kuplung adja e a hangot, azt egyszerű kideríteni. Ha behúzod és megszűnik, akkor kuplung. Ha behúzott és kiengedett állapot között nincs hangbeli különbség, akkor gyanakodhatunk másra.
Üdv. Ezt a pár sort csak okulásként írom le.Ha valaki hall furcsa hangot vagy álló helyzetben vagy üzem közben a motor blokkból szerintem vigye szerelőhöz. Külömben úgy fog járni mint én. Egyre erősebben hallatszó ciripelésre azt hittem a kuplung hangja. Hát tévedtem de nagyot. A szabadonfutó csavarjai ki csavarodtak,mind a három csavar bele akadt a fogaskerékbe és le törtek. A le tört csavar darabok szét roncsolták a tekercset. A lendkerék hátlapjába kb 3mm-es mélyedést mart. A tekercs és a forgórész közé be szorúlt az egyik csavar fej. Az olaj finom szűrőn át lett szűrve, és egy kisebb kávéskanál fém forgácsot találtunk benne. Így egyelőre nem motorozok. Most azon görcsölök hogy a tű görgők vagy a csapágyak sérülhettek e a fém törmeléktől. A szabadonfutó is olyan szinten elvolt kopva hogy a kör alakú alkatrészek szögletesek lettek. Tehát kis odafigyeléssel sokat lehet spórolni.Remélem a jövőhét végén már kész lesz.
Én is úgy próbálkoztam mint Sibra írta, mert nem igazán tudom egyszerre húzni a gázt + engedni az első féket.
Keresek majd valami emelkedőt itt Gyálon és kimegyek gyakorolni :)
Viszont ha az első féket (jobb kéz) behúzom, nehezen lehet adagolni a gázt.
Én ilyenkor úgy indulok, hogy jobb kéz-első fék, egyesbe teszem. Utána jobb láb-hátsó fék, így szabaddá válik a jobb kezem, és bal lábbal támaszkodom a földön, majd ha fog a kuplung, lassan elengedem a lábféket. Mint az autóknál a kézifékes elindulás....
Természetesen egyesbe rakod, miközben elő fékkel tartod a motort. A Gázt adsz és kiengeded a kuplungot mint máskor, csak ezzel egyidejűleg az első féket is elengeded. Ilyen esetekben a lábféket felejtsd el.
Ehhez nem kell vezetéstechnikai tréning!
Egy kis vezetés technikai segítségre lenne szükségem.
Ma a városban kétszer is kerültem olyan helyzetbe, hogy emelkedőn felfelé kellett elindulni a motorral miután zöldre váltott a lámpa.
A baj az, hogy ha elengedem az első féket akkor hátra gurulok, a lábaimmal nem igazán tudom megtartani a gépet.
Nem emlékszem hogy anno a motoros suliban oktattak ilyet. Ti hogy csináljátok?
Mégis megyek vasárnap, jó lett a motorom.
A probléma oka:
- szimplán egy barom vagyok!
Durrogott, durrogott, dúsítottam, dúsítottam.
Ma egy nyugalmasabb állapotomban végigkövetve a kipufogót, arra a megállapításra jutottam, hogy a durrogó kipufogó nem az első hengerbe megy, amit dúsítottam...
A problem ott van, hogy 35kw van a jogsim tudjátok nekem A2 van. :) A 650-es Drag meg 29kw. Tehát benne van. Én is sok rosszat hallottam a 650-esről, de sok jót is.
Bármi megoldható...sőt kérném is a korai indulást, és a korai érkezést, mivel nekünk Vasárnap még Kecskemétre kéne menni a haverral egy 250 es virgácsot venni.
Legkésőbb 9-kor induljunk, és legkésőbb 15-re érjünk haza! Nyilván ebbe nem fog beleférni 400 kilóméter országúton, de majd rövidítünk kicsit.
Egyébként eddig akkor 3-an vagyunk, mivel mást úgy látszik nem érdekel a túra.
A heidenau-val észnél kell lenni esőben, mert csúszós, de esőben amúgy sem vagánykodunk. A normál körülmények közötti tapadását meg már ismered, mikor a tesód R1-esének a seggében voltam a 1111-es úton. És ott közel sem motoroztam határon.
Én is úgy próbálkoztam mint Sibra írta, mert nem igazán tudom egyszerre húzni a gázt + engedni az első féket.
Keresek majd valami emelkedőt itt Gyálon és kimegyek gyakorolni :)
Én ilyenkor úgy indulok, hogy jobb kéz-első fék, egyesbe teszem. Utána jobb láb-hátsó fék, így szabaddá válik a jobb kezem, és bal lábbal támaszkodom a földön, majd ha fog a kuplung, lassan elengedem a lábféket. Mint az autóknál a kézifékes elindulás....
Ehhez nem kell vezetéstechnikai tréning!
Egy kis vezetés technikai segítségre lenne szükségem.
Ma a városban kétszer is kerültem olyan helyzetbe, hogy emelkedőn felfelé kellett elindulni a motorral miután zöldre váltott a lámpa.
A baj az, hogy ha elengedem az első féket akkor hátra gurulok, a lábaimmal nem igazán tudom megtartani a gépet.
Nem emlékszem hogy anno a motoros suliban oktattak ilyet. Ti hogy csináljátok?
A záport kihagynám, a többi nem zavar.
Király. Akkor 4-en vagyunk!
A probléma oka:
- szimplán egy barom vagyok!
Durrogott, durrogott, dúsítottam, dúsítottam.
Ma egy nyugalmasabb állapotomban végigkövetve a kipufogót, arra a megállapításra jutottam, hogy a durrogó kipufogó nem az első hengerbe megy, amit dúsítottam...
Suzuki Marauder 125 | Honda CBF 125 | Aprilia Sportcity 200
Lenne egy kis gurulás a hétvégén(Szombat)
Legkésőbb 9-kor induljunk, és legkésőbb 15-re érjünk haza! Nyilván ebbe nem fog beleférni 400 kilóméter országúton, de majd rövidítünk kicsit.
Egyébként eddig akkor 3-an vagyunk, mivel mást úgy látszik nem érdekel a túra.