Üdv Kalmi. Szeretnélek megkérni hogy a jövőhéten egyik nap az üveg gyertyával meg nézd a motoromat.Most a héten nem jó mert szerelőnél van. Ugyanis gajra ment a szabadonfutó és azt cserélik. Légy szíves majd írj egy emailt hogy kb mikor lehet aktuális.
Nem néztem meg, hány éves, mennyi km van benne, milyen felszereltségű,stb. Most voltam a klubbal a V-2 napon, ahol jó pár 650-es volt a csapatban. A gazdáik esküsznek rájuk.Egyikükkel jöttem haza a 2-es úton Szécsényig, ahol lehetett, végig 120-130 húzott neki a srác...nem volt azzal semmi baj! 12 éve az övé, közel 50000 km van benne. Azért másabb, mint a virgács...A virágót én is nagyon szerettem, jó konstrukció az 535-ös, de valahogy olyan, mint a 3/4-es kerékpár...a többiek mellett játéknak tűnik.
Javaslom, próbáld ki és csak utána dönts! Az 1millát kicsit sokallom, de attól függ, milyen állapotú, felszereltségű....Én majdnem ennyiért 1100-ast vettem.
Ma felmálháztam a kicsikémet a holnapi 275 km-es győrújbaráti túrára. Hát mit ne mondjak, már most sajnálom szegényt, de ki kell bírnia. A tempó amúgy is 80-90 lesz, szal szerintem menni fog:) Na mondjuk így már nem lesz egy rakéta és a féktávom is szerintem legalább megduplázódik
Ja és erre még jön egy kisebb tanktáska, csak hogy elöl is legyen valami És most fognak jönni majd a kommentek, hogy "fúúú, mert az nem chopperes", de engem nem izgat, így férek csak el.
Segítek szerelni, ha kell valami szólj nyugodtan. Van üveggyertyám, és szinkronteszterem is, meg sok szerszámom. Speciel kompressziómérőm pont nincs. :)
Csak hallomásból írom, de szerintem meg fognak erősíteni ebben:
A 650-es Drag-ok elbaltázott konstrukciók. A hátsó hengernek annyira nincs hűtése, hogy az már hihetetlen. Ennek az eredménye egy rosszabb olaj megválasztása után, a kopott henger és dugó. Márkaszervizből hallottam azokat az infókat, hogy eltűnt a kompresszió a hátsó hengerből. A blokk, úgy tudom az 535-ösé kissé felfúrva. Azt már a japánok is sejthették, hogy valami nem kóser a motorral, mert literteljesítményben az 535-ös jobb, és nyomatékban sincs nagy lépcső...
Egyenlőre lemondom a vasárnapi gurulást, mert szivat a motorom.
Bedúsult úgy az első hengerem hogy dadog alacsony fordulaton, tiszta fekete volt a gyertya.
Szegényítettem rajta, utána észrevettem, hogy szorul a szivató tüske. Befújtam megjárattam, jó.
Összeraktam jó.
Mentem vele, megint szar.
Nem tudok rájönni mi a baja, az alapjáratom is ingadozik.
Nincs valakinek egy kompressziómérője kölcsönbe egy mérés erejéig?
Mondjuk arra kíváncsi leszek, hogy ha eljutok odáig hogy meghirdetem,akkor mennyi jelentkező lesz rá, mert kicsi is meg chopper is, szerintem elég réteg motor :)
Szerintem majd nyár végén lesz eladó, most teljesen jól megvagyok vele a városba járkálni, meg szokni a motorozást. Mondjuk én amúgy is többet szeretnék kapni értem mint 350 pénz, mert csak 2000-es és az öregebbek mennek 4 kiló körül.
Laci is (5.50) felvetette a pénteki indulás lehetőségét és egy éjszakázást a Szelidi-tónál, de Gyulának és Jenőnek is a szombat a jó. Nem beszélve rólam. Erről is értekezünk hamarosan.
Javaslom, próbáld ki és csak utána dönts! Az 1millát kicsit sokallom, de attól függ, milyen állapotú, felszereltségű....Én majdnem ennyiért 1100-ast vettem.
Jól felpakoltad, jó túrázást!
Ma felmálháztam a kicsikémet a holnapi 275 km-es győrújbaráti túrára. Hát mit ne mondjak, már most sajnálom szegényt, de ki kell bírnia. A tempó amúgy is 80-90 lesz, szal szerintem menni fog:) Na mondjuk így már nem lesz egy rakéta és a féktávom is szerintem legalább megduplázódik
Ja és erre még jön egy kisebb tanktáska, csak hogy elöl is legyen valami És most fognak jönni majd a kommentek, hogy "fúúú, mert az nem chopperes", de engem nem izgat, így férek csak el.
Íme egy két elcseszett kép:
Segítek szerelni, ha kell valami szólj nyugodtan. Van üveggyertyám, és szinkronteszterem is, meg sok szerszámom. Speciel kompressziómérőm pont nincs. :)
Fateromnak van ha gondolod elkérem neked.
A 650-es Drag-ok elbaltázott konstrukciók. A hátsó hengernek annyira nincs hűtése, hogy az már hihetetlen. Ennek az eredménye egy rosszabb olaj megválasztása után, a kopott henger és dugó. Márkaszervizből hallottam azokat az infókat, hogy eltűnt a kompresszió a hátsó hengerből. A blokk, úgy tudom az 535-ösé kissé felfúrva. Azt már a japánok is sejthették, hogy valami nem kóser a motorral, mert literteljesítményben az 535-ös jobb, és nyomatékban sincs nagy lépcső...
Én 650-es Drag-ot nem vennék. Félek tőlük.
Egyenlőre lemondom a vasárnapi gurulást, mert szivat a motorom.
Bedúsult úgy az első hengerem hogy dadog alacsony fordulaton, tiszta fekete volt a gyertya.
Szegényítettem rajta, utána észrevettem, hogy szorul a szivató tüske. Befújtam megjárattam, jó.
Összeraktam jó.
Mentem vele, megint szar.
Nem tudok rájönni mi a baja, az alapjáratom is ingadozik.
Nincs valakinek egy kompressziómérője kölcsönbe egy mérés erejéig?
engem anno lebeszéltek erről, mondván gyengusz a motorja ekkora kasztnihoz.
Komoly teljesítmény. Gratulálok!
Szerintem majd nyár végén lesz eladó, most teljesen jól megvagyok vele a városba járkálni, meg szokni a motorozást. Mondjuk én amúgy is többet szeretnék kapni értem mint 350 pénz, mert csak 2000-es és az öregebbek mennek 4 kiló körül.