Ja ugyi most sem én kezdtem.Úgy van mint a seregben egy baromért szív az egész szakasz.Igazam van vagy igazam van hát persze hogy igazam van,És csak ez számít. Na több szó ne essék.
Nick névre kattint (tudjátok melyikre) lent az alján felhasználó jelentése ,kiválasztod a megfelelő szöveget és elküldöd. Én már megtettem, mindenkinek ajánlom, hátha kiírtják ezt a férget.
Adtam egy koncot.Annyira kiszámíthatók vagytok.Nincs jobb a hatásvadászatnál.Látom hiányzom.Baszhatjátok marad a szürkeség. .Ja nemrég láttam egy drótból hajtogatott bukócsövet.Igaz a mondás.Embert motorjáról.HIHIIIIIIIII!.Többet ne híjjatok mer nim jövök.
Tisztelt Katana750
ezt a parazitát egyszer már sikeresen kivetette a gazdatest...
már kezdtem bízni abban, hogy elfelejthetjük.
erre megint összemocskol ahogy szokta.
Fogalmam sincs, a saját fényképeimet is littlerock segítségével tettem fel. Zsoccca a nagy operátor meg feltöltő. Nem is vagyok igazi XXI. századi civilizált ember trollunk szerint.
Sziasztok! Érdeklődnék cserélt már valaki kormánycsapágyat? Honnét lehetne venni ,és milyen áron? Ha kilazítom lötyög , ha egy kicsit húzok rajta, nem lötyög de akadozik, katasztrófa.
Az enyémet nem tudta , mert nem is lehet a más fh. hsz-it eltávolítani. Most kerestem vissza mind megvan.
Egyébként itt lapul a "szar " a fűben és figyel és mikor már nagyon fortyog akkor ki - ki ront.
Azt hogyan kell csinálni? Nem mintha kíváncsi lennék a fizimiskájára csak érdekelne miért engedélyezik bárkinek is hogy eltávolítson egy másik fórumozó hozzászólását?
Megint én. Elnézést mindenkitől, hogy így spammelek (de szép szó) csak most vagyok otthon és tudok kicsit szerelni, és megírni a változásokat vele kapcsolatban.
Egy nagyon érdekes dolgot tapasztaltam. A külföldi Virago fórumon is próbálnak nekem segíteni ahol adtak egy tippet mit próbáljak ki. A lényeg hogy le kellett szedni a légszűrő házat és be kellett kézzel fognom a lyukat ahol megy be a levegő és úgy kellett indítózni. Na ez a dolog bejött,mert azonnal életre kelt a gép és amíg a tenyerem ott tartottam nem is állt le.
Szóval alakul a dolog,most már csak összefüggést kell találnom a hiba és a megoldása miértje között.
Karbi tisztítás megvolt, több alkalommal is.
Most azt csináltam, hogy lehúztam a benzinpumpáról azt a csövet ami a karbiba juttatja az üzemanyagot és rákötöttem egy másikat amit egy üres flakonba vezettem. Ha indítóztam ugyanúgy jött az üzemanyag, mint a szokásos esetben, tehát a pumpa elméletileg jó. Amit furcsálltam hogy a csőben indítózás közben láttam buborékokat is, lehet hogy valahogy belemegy a levegő? Vagy ez normális?
Sokáig nem ment a motor. Esetleg tűszelep probléma ?
Lehet hogy azért áll le mert kikapja az üzemanyagot az úszóházból és csak nehezen töltődik utána ? Valószinü hogy a karbi tisztítást nem lehet megúszni.
Ha egy kicsit hajszárítóval megfújom a csövek végét attól nem lehet baja? Nem igazán akar lejönni az egyik cső, gondoltam egy kis melegtől rugalmasabb lenne.
Én első körben egy ejtőtartályt próbálnék meg. Fogsz egy 1,5 literes ásványvizes palackot, levágod az alját, a kupakba pedig egy olyan méretű lyukat fúrsz, amibe jól szorul egy bipolán cső (átlátszó műanyag cső) de át tudod dugni a furaton. A csövet bekötöd a karbira, annak a csőnek a helyére, ahonnan a benzint szívja, és a kis palackba töltesz néhány deci benyát. Indítsd el a motort. Ha ugyanazt csinálja, nincs baja a benzinpumpának. Viszont magát a benzinpumpa egy gumicsővel van összekötve az egyik szívócsonkal, ha leszereled a tankot és vele együtt a pumpát, ezt a csövet le kell a próba erejéig tömíteni, mert akkor meg ott fog falsot szívni.
Elég a repedezettséget ellenőrizni. Fogd be az egyik felét, szívj bele, stb. Általában a csatlakozásoknál repedezik be és falsot kap a rendszer. Első körben azokat ellenőrizd, amik a "vákuumot vezetik", tehát nem benzin van bennük, hanem a pumpát hajtó levegő.
Ha jól sejtem, a vákuumcsövek nem a karbiról mennek a pumpára, hanem a szívócsonkról vannak leágaztatva.
ezt a parazitát egyszer már sikeresen kivetette a gazdatest...
már kezdtem bízni abban, hogy elfelejthetjük.
erre megint összemocskol ahogy szokta.
http://www.bazismotor.eu/index...
Vagy ebay.
A cseréhez egy kis kézügyesség kell, emelő és robbantott ábra, ha könnyebben átlátod úgy.
Egyébként itt lapul a "szar " a fűben és figyel és mikor már nagyon fortyog akkor ki - ki ront.
.ÚGYHOGY SAKK MATT.
Valamiért:
-vagy keveset kap eleve
-vagy falsot szív
Egy nagyon érdekes dolgot tapasztaltam. A külföldi Virago fórumon is próbálnak nekem segíteni ahol adtak egy tippet mit próbáljak ki. A lényeg hogy le kellett szedni a légszűrő házat és be kellett kézzel fognom a lyukat ahol megy be a levegő és úgy kellett indítózni. Na ez a dolog bejött,mert azonnal életre kelt a gép és amíg a tenyerem ott tartottam nem is állt le.
Szóval alakul a dolog,most már csak összefüggést kell találnom a hiba és a megoldása miértje között.
Most azt csináltam, hogy lehúztam a benzinpumpáról azt a csövet ami a karbiba juttatja az üzemanyagot és rákötöttem egy másikat amit egy üres flakonba vezettem. Ha indítóztam ugyanúgy jött az üzemanyag, mint a szokásos esetben, tehát a pumpa elméletileg jó. Amit furcsálltam hogy a csőben indítózás közben láttam buborékokat is, lehet hogy valahogy belemegy a levegő? Vagy ez normális?
Lehet hogy azért áll le mert kikapja az üzemanyagot az úszóházból és csak nehezen töltődik utána ? Valószinü hogy a karbi tisztítást nem lehet megúszni.
Ha jól sejtem, a vákuumcsövek nem a karbiról mennek a pumpára, hanem a szívócsonkról vannak leágaztatva.