Mondjuk nem látom a kezed, de olyan mintha indulás után egyből gázt is adnál.
Az enyém ugyan így csinál, ha egyből gázt adok. Viszont ha szívatóval, és gáz nélkül hagyom félpercig pöfögni, akkor utána már lehet neki lefulladás nélkül is gázt adni és egy picivel vissza engedni a szívatót.
Viszont ha gáz nélküli indítózást látunk akkor fogalmam sincs, hogy mi okozza.
A maradékot beönteném egy 1literes flakonba,és máris tudnám mennyi maradt. Ezt az értéket összehasonlítanám 2,6literrel, és máris tudnám mennyivel van több benne mint kéne.
Tudom,hogy a fék nem játék,de én is túlmisztifikáltnak tartom a jelentőségét a fékfolyadék cseréjének 2 évenként. Ennek ellenére most cserélni fog a szerelőm, de az a gyenge DOT szám miatt esedékes. A hátsóban is kicseréljük ha már ott leszünk. Na az majd megmutat egy két dolgot. Szerintem az még Kanadában a garancia idő alatt volt kicserélve. Legalábbis 1991 IX. hó óta biztos nem.
Mindig az ablak teteje felet szokott lenni az olaj szint. De most ezt egy kicsit soknak érzem.
A Leengedést inkább leszívásnak tervezem. Egy nagy méretű injekciós fecskendő, és a hidegindító műanyag csövének segítségével.
A Műanyag csövet a betöltő nyíláson akarom ledugni az olajig. (Nem tudom, hogy sikerülni fog-e?)
Tavaly kereken 3l liter ment bele. Mivel én a kardán kihajtásnál lévő deklit is leveszem, és össze, vissza döntögetem a motort, hogy mindenhonnan kifolyon a fáradt olaj.
Aztán ahol csak lehet belülről is kitörölgetem. No tavaly így ment bele 3 lityi. De most 4l flakonnal rendeltem. (Úgy is fogok még az idén cserélni.) De így a 4 literes flakon miatt nem tudom, hogy pontosan menyi is ment bele.
Hát skacok ha ezeket a 2 évenkénti cserélgetéseket valaki megcsinálná, az úgy szét barmolgatná a motorját feleslegesen, hogy többet szerelgetne mint Lori.
Én amondó vagyok, hogy ami jól működik ahhoz nem szabad hozzányúlni, szétszedni. Mert tuti, hogy nagyobb hibát csinál az ember.
Abból már kinőttem, hogy ha kel, ha nem, állandóan szétszedjem és össze rakjam a dolgaimat.
Csak gondoljatok bele! Szétszedel egy jól működő fék munka hengert, csak azért, hogy kicseréld a gumi karmantyút. Szerelés, buherálás, közben valószínűleg meg fogod sérteni a munkahengert, vagy a házat. Mivel nem biztos, hogy ez a szakmád, és nem csinálsz ilyet nap mint nap.
Szóval véletlenül megkarcolsz valamit. No onnantól kezdve tutira engedni fogja a fékfolyadékot. S már rendelheted is valahonnan az új féket. Egy kalap pénzért:
Közös fellépésünknek köszönhetően ( le sem írom a nevét )forumozó társunk az eddig használt nick nevén, (de remélem az IP címét is letiltották ) nem tud bennünket tovább provokálni!
Mindenkinek további hasznos forumozást remélek.
Erről tájékoztatást a moderátortól kaptam.
Bevásároltam kemény 8 ezer forintért, új szívócsonk, vákumcsövek, benzincsövek, most már nem szabadna falsot szívnia.
Persze előtte kitakarítom a karbit mégegyszer különös tekintettel a szivató részénél.
Egyszerű gyerekek.Nem kell játszani az oroszlán bajszával és akkor nem csap oda.Ezt a menetet sem én kezdtem rajtatok múlik,hogy lesz-e több.Na áldás békesség.
Szerintem még motorja sincs ennek a perverz hereállatnak és idejár kielégülni -hiába tiltanák ki innen -meg jelenik egy másik néven -én is azt ajánlom neki hogy húzzon el innen a " PICSÁBA" !
Az enyém ugyan így csinál, ha egyből gázt adok. Viszont ha szívatóval, és gáz nélkül hagyom félpercig pöfögni, akkor utána már lehet neki lefulladás nélkül is gázt adni és egy picivel vissza engedni a szívatót.
Viszont ha gáz nélküli indítózást látunk akkor fogalmam sincs, hogy mi okozza.
A Leengedést inkább leszívásnak tervezem. Egy nagy méretű injekciós fecskendő, és a hidegindító műanyag csövének segítségével.
A Műanyag csövet a betöltő nyíláson akarom ledugni az olajig. (Nem tudom, hogy sikerülni fog-e?)
Tavaly kereken 3l liter ment bele. Mivel én a kardán kihajtásnál lévő deklit is leveszem, és össze, vissza döntögetem a motort, hogy mindenhonnan kifolyon a fáradt olaj.
Aztán ahol csak lehet belülről is kitörölgetem. No tavaly így ment bele 3 lityi. De most 4l flakonnal rendeltem. (Úgy is fogok még az idén cserélni.) De így a 4 literes flakon miatt nem tudom, hogy pontosan menyi is ment bele.
Én amondó vagyok, hogy ami jól működik ahhoz nem szabad hozzányúlni, szétszedni. Mert tuti, hogy nagyobb hibát csinál az ember.
Abból már kinőttem, hogy ha kel, ha nem, állandóan szétszedjem és össze rakjam a dolgaimat.
Csak gondoljatok bele! Szétszedel egy jól működő fék munka hengert, csak azért, hogy kicseréld a gumi karmantyút. Szerelés, buherálás, közben valószínűleg meg fogod sérteni a munkahengert, vagy a házat. Mivel nem biztos, hogy ez a szakmád, és nem csinálsz ilyet nap mint nap.
Szóval véletlenül megkarcolsz valamit. No onnantól kezdve tutira engedni fogja a fékfolyadékot. S már rendelheted is valahonnan az új féket. Egy kalap pénzért:
Azért egy szavazatot nyomtam én is.
Közös fellépésünknek köszönhetően ( le sem írom a nevét )forumozó társunk az eddig használt nick nevén, (de remélem az IP címét is letiltották ) nem tud bennünket tovább provokálni!
Mindenkinek további hasznos forumozást remélek.
Erről tájékoztatást a moderátortól kaptam.
Bevásároltam kemény 8 ezer forintért, új szívócsonk, vákumcsövek, benzincsövek, most már nem szabadna falsot szívnia.
Persze előtte kitakarítom a karbit mégegyszer különös tekintettel a szivató részénél.