Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem húzom a gázt, hozzá se nyúlok.
Szia

Igen,nekem a kis tesó van, a 250-es vadállat. :)
Az általad felsorolt csöveken mit ellenőrizzek? Tegyem víz alá őket, hogy szivárog esetleg? Vagy van valami más módszer is?
Olyan, mintha falsot szívna valahol, vagy nem kapna benzint a porlasztó.
Amíg szívatóval köszörüli, alacsony fordulaton, begyullad. Amint felpörögne, a fals levegő vagy az elégtelen üzemanyag mennyiség miatt lefullad.
Látatlanban nehéz okosnak lenni.
Szia!
Nézem a videót, te hogyan indítod? Szerintem húzod a gázt. Ha igen, akkor ne tedd, szívatóval, gáz nélkül indítsd be.
Roppant egyszeru a fekfolyadek csereje. Toltsd majdnem tele a tartalyt majd lent a feknyergen a legtelenitore tegyel egy lehetoleg atlatszo muanyag csovet ami egy valamilyen tartalyba vezet. Nyitsd meg majd kezd el pumpalni a feket addig ami a szint majdnem a tartaly aljara er, ekkor toltsd fel majd pumpald megint. Ezt addig csinald amig lent alul mar tiszta uj fekfolyadek meg nem jelenik. Elzarod a legtelenitot ellenorzod a fek kemenyseget majd beallitod a tartalyban a szintet es kesz vagy. Ha belevegosodik akkor sincs baj. Regi bevalt modszer, pumpa, tart, legtelenit, zar.
Olyat meg nem lattam hogy a konyv irna a gumigyuruk cserejet 2 evente. Ez a fekfolyadekra vonatkozik. Azt erdemes betartani mert a fekfolyadek veszit abbol a tulajdonsagaibol ami miatt fekfolyadek. 4-5 evesen mar nem is fekfolyadek hanem valami barnas lotty. Dot.4-et hasznalj.
Itt van a postán, Kalmi. Ma megyek érte.
A hétvégén nem voltam túl sokat netközelben, ment a kényszer-családolás.
Köszönöm!
Nem beszélve a szívócsonkról...
Blackiex! Remélem megérkezett a kormány... csak mert nem szóltál, hogy odaért!
Kotama!
Egész mostanáig abban voltam, hogy neked is 535-ösöd van, mint itt a többségnek. De így már más a leányzó fekvése.

A 250-es egy karbis, közös szívócsonkú, vákuumos "benzinpumpával" szerelt jószág. A karbin kívül a vákuumcsövek és a benzinpumpa (a nyolcszögletű bigyó a tank jobb felén) is okozhat ilyen bajokat. Ezeket is ellenőrizted?
Az extrém túltöltést én sem helyeslem, viszont az volt a saját tapasztalatom, hogy már 2,5-3,0 L közötti olajat beletöltve az üres blokkba - szűrőcserével - a jelző ablak teteje fölé ér a szint és hol vagyok még a service manual által előírt mennyiségtől.....mivel ez nem osztott terű ( mint pl. a Harley-k), hanem a váltót is ez keni, ezért merem bátran javasolni amit írtam Zsoccának. 3L olajjjal még nem fog füstölni, viszont lesz benne elegendő mennyiség kenésre és hűtésre is! Leengedni belőle egyébként sem olyan egyszerű, ha már mindenáron akarja valaki, engedje le egy tiszta edénybe és töltse újra vissza az általa jónak látott mennyiséget
Kotama!

Látom Gyálon laksz. Ha érdekel a dolog és meghívsz egy ebédre, vagy kifizeted a benzinköltségemet, szívesen megnézem neked, hogy mi lehet a baja a motorodnak, amúgy is érdekel a 250 es virgács technikája. Budapesti vagyok. Ha érdekel, írj egy emailt.
Sziasztok
Ma reggel a változatosság kedvéért ugyanúgy nem indult be a moci, hiába lett tegnap beállítva és hiába ment normálisan.
Csináltam róla egy videót.
http://youtu.be/Oqamk5BJGas
Ezt én erős túlzásnak gondolom. Szerintem a gumigyűrűket, tömítéseket akkor kell cserélni, ha nem tömítenek megfelelően, a gumi fékcsövet meg akkor, ha repedezett. A fém fékcső segít a fékhatáson, határozottabb lehet a fék nyomáspontja.
Szerintem is látszódjon az olajszint az ablakban. Az extrém túltöltés nem tesz jót. 1szer jártam így, erős füstölésbe kezdett a gép.
Ha már féktéma:
A könyv szerint 2 évente ki kéne cserélni a főfékhenger és a dugattyú tömítéseit. Szokta valaki cserélgetni?
4 évente pedig a fékcsöveket. Cserélt már valaki karbantartási céllal gumi fékcsövet?
Volt érezhető javulás?

Én is arra szoktam menni/Bazsit érintve, csak délről/
Barcs vagy Nagyatád, Marcali, Keszthely, Bazsi,Devecser, Pápa, Győr...
Nekem kb. 270 km
Idén 4 napra tervezem.
Én először a fékbetét vastagságát ellenőrizném, mert egy új fékbetéttel az olajszint is visszamegy, ha el volt kopva a régi.
Ahogy RC51 írja nagyon vigyázz a fékolajjal, nekem anno fémtisztára marta a festett fekete olajfedelet. Én fecskendővel szoktam beletölteni, úgy pontosan lehet adagolni.
Szia !
Ha minden igaz én is ott leszek mint mindig, néhány éve már.
Üdv
Helló.
Itt vannak a képek. Ez a megoldás kb.: 15-20 % csökkenti a hangot ha benn van.
Igen, alacsony a szintje, és szeretnék még rátölteni,az meg se fordult a fejembe, hogy simán leveszem a tetejét és rátöltök..
Bár a legjobb lenne ha az egészet lecserélném, de olyat még nem csináltam és félek nehogy valamit elrontsak,mert ugye a fék nem játék. Gondolom itt is légteleníteni,stb kéne mint az autóknál.
Tisztelt thor535
Biztosan nem kerüljük el egymást és kösz, hogy kijavítottál a kérdés természetesen nem csak a címzettnek /Katana750/, de mindenkinek szólt.
Úgy tevezem, hogy odafele 10.én péntek délután kis kitérővel Bazsit érintve robogok be a célba.
Mit ertessz az alatt hogy feltolteni? Tul a alcsony a fekfolyadek szintje?
Vagy le akarod cserelni? Le kell venni a tartaly tetejet. Legyen vizszintbe ha lehetseges. Tankra tegyel valami puha tiszta rongyot mert a fekfolyadek kart okoz a festesben.

A legfontosabb hogy vigyazz a kicsi csavarokra. Philips feju csavarok konnyen megadjak magukat ha nem megfelelo a csavarhuzo es a csavar sem volt mozgatva evek ota. Haromnegyedig toltod. A gumi harangot a fedellel jol eltakaritod. Pici zsirt tegyel a csavarokra hogy legkozelebb konnyen lejojjon.
bocs a dupláért, telefonon írok...
Én ott leszek, csütörtökön estefelé érkezek! Jön még valaki innen?Jó lenne találkozni...
Én ott leszek, csütörtökön estefelé érkezek! Jön még valaki innen?Jó lenne találkozni...