A pontos recept még finomításra szorul, de:
- 36 deka liszt (nálam rozs, rizs, tönkölybúza, rétesliszt)
- 5 dkg xilit és 2 dkg cukor (ez utóbbit az élesztőre szórom, egy pici tejjel meglocsolva, az élesztőt pedig a liszt tetejére...)
- 1,5 dl tej melegítve
- 3 dkg vaj felolvasztva
- csipet só
- egy egész tojás, héj nélkül
- 1 dkg élesztő
- egy alma lereszelve,
- egy zacskó v. cukor,
A tészta egyébként így elég robbanékony, mert elég korán el kell indítani a sütést, ha nem akarjuk, hogy szó szerint kifolyjon az üstből...
A fahéj íze átjárja a tésztát így is, nem túl édes, de szerintem pont jó :)
Tésztaprogramban megdolgozom a tésztát addig amíg lenyugszik, és nem kever már a lapát. Addig lereszelem az almát, megszórom fahéjjal, meg vaníliás cukorral. Kiveszem a tésztát kilapítom, ráteszem az almát, és az egészet összegöngyölöm. Kiveszem a lapátot is a gépből, a tésztát meg visszarakom. Nyugodtan lehetne formában is sütni sütőben, de ez így egyszerűbb. Innentől 60-70 perc alatt megsül.
Lehet,hogy ez a Honda az, de akkor egy stúdió képet raktál fel. Azon sokkal jobban látszott a spori hatás. Megkockáztatom, szebb mint a minta. A lánchajtásért tényleg kár. A folyadékhűtés nekem nem gáz.
Zsoccca!Írd be a keresőbe,hogy "atube catcher letöltés ingyen".Ki fog dobni egy csomó találatot,letöltöd valamelyiket,feltelepíted a gépre,és ennek segítségével bármit leszedhetsz a you tube-ról, olyan formátumban és olyan minőségben amilyenben csak szeretnéd!
Lehet hogy motoros szánra kéne cserélni a virgácsot, itt most vizszintesen jön a hó. Kimondhatom hogy hóvihar van.
Más. Mi lehet Shanjee barátunkal? Már rég járt itt.
Amire te gondolsz az a 2011 és azutáni Honda VT750S-ek.
Lehet hogy spori koppincs, de az eddig legjobban sikerült. Ez igazán nem is csopper, erre én azt mondom, ez motorkerékpár, nincs kategóriája. Ezek az én kedvenceim.
Ez a VT750S nagyon az én motorom lenne, de a vízhűtés és a lánc, mind-mind röhejessé teszi.
Szerintem a virago-k közül is a legarányosabb a 250-es és az 535 ös. A 750 és az 1100 már nekem olyan kicsit karikatúra jellegű. Nagyon meredeken emelkedik a tank íve, az űlések nem olyan szép formájúak, az első villák túlzóan hosszúak, és a motor hátsó része tömzsi. Bocsi ha valaki másképp gondolja, nekem ez a véleményem. A 250-esben a valós bölcsőváz tetszik, ami szerintem nagyon hiányzik optikailag az 535-ből, viszont a 250-es lánchajtása gagyi. A legnagyobb baj az, hogy sajnos az 535 (a 250 méginkább) kicsi méretű, 180 feletti emberek viccesen hatnak rajta.
Ha csak a belső furulyarendszer van eltávolítva, szerintem egyáltalán nem mondható hangosnak, kb. úgy van felnőtt motorhangja. A gyári furulyákkal olyan mint egy 125-ös kisrobogó.
Értem.
Formára nekem is csak a Virágók jönnek be. Mostanában nézegettem az 1000 től nagyobb motorokat. S egyik sem nyerte el a tetszésemet
Nagyon sajnálom, hogy az 1100-as Virágóból nincs fiatalabb az én 535-ösömtől. Ha találnék ilyet akkor már nem is gondolkoznék.
Természetesen a Virago az elfogultságom tárgya. 125-től 1100ig. Egyszer kalmi rakott fel egy fényképet a H-D Sportsterre emlékeztető japán Chopperről, na az még nagyon tetszett, de a többi egyszerűen nem jön be. Tévedés ne essék,nincs a H-D val mint márkával semmi probléma. Nem tetszik a Kawa. Vulcan, Yamaha Midnight Star, vagy a többi óriás sem. Csak a virgács az ami karcsú, filigrán,nem elnagyolt, jó nézni a szemnek. A haveromnak 8 éves az intrudere, már számtalanszor kipróbálhattam volna,de egyszerűen nem érdekel. Nagy disznó. Most,hogy belegondolok lehet,hogy a kamionozás miatt van elegem a nagy közlekedési eszközből. Talán. A franc tudja. Végül is magánvélemény.
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy a kipufogó külső (krómozott) csövének mi a pontos átmérője? Valamint a belső csőének (amin keresztül ténylegesen távozik a kipufogógáz)? Az 535-ös teljesen kiherélt kipufogójának visszaállításán töröm a fejem, mert ha egyszer már elmegy a tél (júliusban) és beindítom, akkor kapával-kaszával fognak üdvözölni a szomszédok...
Üdv.
Chopper viszonylatban milyen elfogultságod van?
Tegnap jó volt az idő, csak vizesek voltak az utak.
No mondom, holnap vagyis ma, nem érdekel, ha vizes lesz az út akkor is motorozok egyet. Legfeljebb egyből matázhatom utána a, de akkor is megyek egyet.
Erre ma esik. Bassza meg!
Más:
Itt egy link a Jövő motorjáró. Amint lesz Virágó formájú, én azonnal veszek egyet. Még Svájci frankos hitelre is.
S az autómat is ilyen motor fogja hajtani. Csak az a gond, hogy ez a technológia, már 1969-ben is meg volt. http://videa.hu/videok/jarmuve...
Nekem aztán tökmindegy,hogy kinek milyen motorja van, csak a chopper viszonylatban vagyok elfogult.Minden játszhat,csak a tél eltakarodjon! Globális felmelegedés,persze.
Kipróbálom.