Tisztelt Katana750
Úgy ahogy mondod, van is mit szégyellnie, hagyjuk a fenébe ezt a parazitát.
A májusi győrújbaráti rendezvényre nem készülsz? Én nekivágok.
Ma sikerült délután foglalkozni picit a motorral, leszedtem a tankot, átnéztem a szűrőket, teljesen tiszta volt mindkettő, de azért átpucoltam biztos ami biztos alapon. Beindulni megint nem akart, aztán nagy nehezen szivatóval beröffent. Itt volt a haverom aki szerint sok üzemanyagot kap és azért fullad le. Állítottunk a keverékes csavaron, meg az alapjáraton is, miután üzemmeleg lett ment normálisan szivató nélkül is. Majd holnap kiderül volt-e értelme az egésznek, mert ha megint nem indul be akkor örülni fogok...
Anno volt valakinek nyűgje az olajszint miatt,és blackiex és talán littlerock is azt javasolta öntse kicsit túl a felső nívón. Lehet,hogy ez 750-1100ra vonatkozott,de ha ott nem okoz kárt, akkor nálad milyen tömítést nyomna ki? Amúgy én 2,6litert öntöttem a haverom 535ösébe. Lehet,hogy Viccctor volt a tanácsadó.
No akkor most mit csináljak?
A legközelebbi motorozási lehetőségnél, majd megnézed?
Eddig mindig egy picit túl volt töltve, de ezt most sokallom. Jobban át kellet döntenem a másik oldalra, hogy lássam az olaj tetejét.
Mondjuk olajcserekor jónak tűnt. De az is lehet, hogy csak a hideg miatt lassabban fojt vissza az olaj.
Egyébként a Yamaha szervizben is kicsit túl töltötték.
Szia Thor! Ja igen, megkaptam, köszi!
Bocs, hogy nem válaszoltam. Eléggé összejöttek a motoros túrák a nyárig, így kérdés tárgyát képezi ez a barcsi összejövetel. Április 30-án Horvát-Slovén túra, aztán júniusban Sloveniába motorral rafting, júni végén meg osztrák túra 1 hét.
de ha egy mód van rá, elmegyek. Legalább találkozunk Viragosok
Sziasztok
Ma végre gurultunk 95 Km-et.
A nap sütött, csak 5-8 fok volt. No meg fújt a szél. De nem érdekelt. Már majd be motoroztam. S utána lematáztam a motort.
S most egy kicsit, sokkal javult is a pszihém!
Viszont észre vettem, hogy március elején az olaj cserekor sikerült egy kicsit túl töltenem. Olyan 5-10 fokkal kell a másik irányba dönteni, hogy látszódjon a kis ablakban az olajszint teteje.
Ez gondot jelenthet? Kinyomhatja nagyobb fordulaton a tömítéseket? Érdemes leengedni belőle? Vagy esetleg maradhat?
Köszi mindenkinek!
Nem volt a célom, hogy "csopper" legyen.
És szerintem nem is bobber, nem szeretek vázgeometriába, hasonlókba beleavatkozni, vágni, hegeszteni. Ez a gép így szép, ahogy kitalálták, csak kicsit átvariáltam. Kormány, tükrök, indexek, kerekek, no meg a színek játéka. Minden ami sima ezüst színű volt, az fekete lett, a krómozás szinte mindenhol maradt, csak a felnik ráfján nem. Alapvetően ez egy kicsit custom de legfőképpen: Nekem ez a MOTORKERÉKPÁR. Kategória nélküli. Legalábbis erre törekedtem.
Úgy ahogy mondod, van is mit szégyellnie, hagyjuk a fenébe ezt a parazitát.
A májusi győrújbaráti rendezvényre nem készülsz? Én nekivágok.