Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali
blackiex emlékszel a nyáron panaszkodtam,h dadog a motor 90 után...
és most említetted ezt a gyertya dolgot....
a dadogást okozhatta a gyertya?
hosszú lenne végigmesélni miért, de visszakerült az akkor használt gyertya és újra előjött a hiba...
BP7ES inkább. A BPR7ES-ben van zavarszűrő, ami könnyen elromlik.
Szívesen !
Mócsing!

Köszi a segitséget a teleszkópcseréhez!
Minden sikerült az "alsó gyűrűt" is sikerült kiszednem csak erősebben kellet feszegetni, tök barón csillapít , mégegyszer köszi.
thx
Hát jobb csináltatni mint csinálni ! Csak fizesd meg !
Találtam az interneten polírszettet, akkor azzal megpróbálom, de lehet hogy keresek valakit aki ezzel foglalkozik, így nagyon csúnya.
Igen ez jo bele.
Szerintem egyiket sem. Inkább políroztasd fel. Nincsen szebb mint amikor csilli villi egy szép políros alkatrész.
Sziasztok.

Sok hasznos dolgot olvastam itt, remélem nekem is tudtok segíteni.
A blokk két oldalán lévő oldaldekli elég csúnyán néz ki, sok helyen kopott a festék, festessem, vagy esetleg krómoztassam?
Vagy tudnátok valami jó megoldást hogy esztétikusabb legyen?
hali
535-be ngk bpr7es gyerta való?
Sziasztok !
Sokáig külföldön voltam, de megkaptam Varga Gyuri Ujszentiván - i márkatársamtól az olajnyomásmérő csatlakozóját. Köszönet érte neki az önzetlen segítségért !
A Drag Start nagy ívben kerüld el. A blokkja 50e.km-t bír, utána sokszázezres nagygenerál.Tudom, hogy szép meg nem drága, de mindenki, aki eléggé kiismerte, szabadulni akar tőle.
A Magna jó, csak kényes és szervízigényes. Ha valami elromlik rajta, nem olcsó újat szerezni. Otthoni karbantartás rémálom, csak a gyertyacseréhez szét kell szedni a fél motort.
Köszi! Volusián gondolkodom! De dragstar is számításba jöhet! 25 évig nem motoroztam és tavaly augusztusban vettem a kis vasat aminek nagyon örültem! Nemgondoltam hogy ilyen hamar kinövöm! 188cm magas 115kg vagyok, ezért gondolkodom nagyobb vasban! A nyugdíj mellet melózom és ez lenne a bejáró eszköz amit eddig szépen teljesítet a 400.-as is! 20 perc alatt érek a melóhelyre ami kocsival időnkét 1 órát is igénybe vesz! Van a családban egy 71.-s bogár ami igen buli mint a vas de a lányom használja és csak javításkor kerül alám! 250.-s simson is bejön! Szeretem a veteránt! honda magna is bejön a 750.-s 4 hengeres v ! De köszönöm a tippeket!
-Virago 700-1100-ig, 1986 utáni
-Honda Shadow (750 felett), bármilyen évjárat
-Kawasaki VN 800, 1994 utáni
-Suzuki VL 800 C (bármilyen évjárat)
-H-D Sportster (1986-tól)

Ezek közül válogatnék a helyedben, a többinek mind van valami tipikus kehéje, vagy heroin áron megy. Ezek bizonyítottan jó motorok.
Hello! Megtudná valaki mondani, hogy a Virago első fényszórójához milyen méretű szemöldök passzol méretileg?
Köszi. Kaktusz
Fájó szívvel de megválnék a 400-as viragómtól! Sajnos kinőtem! 96.-os 29000 km.-rel hangos kipufogóval stb ! De fent van az apróban is! Nagyobbat szeretnék nem csak köbcentire de méretre is! Ha valakit érdekel! Az email címem guseau62@freemail.hu
zegiszepes@freemail.hu
udvozollek, engem erdekel, pontosabban egy baratomat komolyan erdekelne. kerlek szepen irjal egy email cimet, hogy tudjunk a reszletekrol beszelni.

tisztelettel
modi istvan
Szia! Várom a többit is.Üdv daffos
szia bocs most ez a kép van, ha esetleg továbbá is érdekel majd csinálok egy pár fotót.
szia helfrich.zoltan@citromail.hu
Szia!Dobnál fel róla egy-két képet? Köszi daffos
udv

engem erdekelne, kerlek irj egy email cimet, hogy beszeljunk a reszletekrol
Örülök, hogy megoldódott. Nem az a 3000 km fektette ki az olajat, hanem alapból nagyon híg. Nyilván minden olaj veszít a sűrűségéből használat közben, de ezt az olajat nem ilyen blokkba tervezték. Egy újabb vízhűtéses sornégyes sportmotorba manna, de a Virago tökös gép és tökös olajat igényel. :)