hali
blackiex emlékszel a nyáron panaszkodtam,h dadog a motor 90 után...
és most említetted ezt a gyertya dolgot....
a dadogást okozhatta a gyertya?
hosszú lenne végigmesélni miért, de visszakerült az akkor használt gyertya és újra előjött a hiba...
Köszi a segitséget a teleszkópcseréhez!
Minden sikerült az "alsó gyűrűt" is sikerült kiszednem csak erősebben kellet feszegetni, tök barón csillapít , mégegyszer köszi.
Sok hasznos dolgot olvastam itt, remélem nekem is tudtok segíteni.
A blokk két oldalán lévő oldaldekli elég csúnyán néz ki, sok helyen kopott a festék, festessem, vagy esetleg krómoztassam?
Vagy tudnátok valami jó megoldást hogy esztétikusabb legyen?
Sziasztok !
Sokáig külföldön voltam, de megkaptam Varga Gyuri Ujszentiván - i márkatársamtól az olajnyomásmérő csatlakozóját. Köszönet érte neki az önzetlen segítségért !
A Drag Start nagy ívben kerüld el. A blokkja 50e.km-t bír, utána sokszázezres nagygenerál.Tudom, hogy szép meg nem drága, de mindenki, aki eléggé kiismerte, szabadulni akar tőle.
A Magna jó, csak kényes és szervízigényes. Ha valami elromlik rajta, nem olcsó újat szerezni. Otthoni karbantartás rémálom, csak a gyertyacseréhez szét kell szedni a fél motort.
Köszi! Volusián gondolkodom! De dragstar is számításba jöhet! 25 évig nem motoroztam és tavaly augusztusban vettem a kis vasat aminek nagyon örültem! Nemgondoltam hogy ilyen hamar kinövöm! 188cm magas 115kg vagyok, ezért gondolkodom nagyobb vasban! A nyugdíj mellet melózom és ez lenne a bejáró eszköz amit eddig szépen teljesítet a 400.-as is! 20 perc alatt érek a melóhelyre ami kocsival időnkét 1 órát is igénybe vesz! Van a családban egy 71.-s bogár ami igen buli mint a vas de a lányom használja és csak javításkor kerül alám! 250.-s simson is bejön! Szeretem a veteránt! honda magna is bejön a 750.-s 4 hengeres v ! De köszönöm a tippeket!
Fájó szívvel de megválnék a 400-as viragómtól! Sajnos kinőtem! 96.-os 29000 km.-rel hangos kipufogóval stb ! De fent van az apróban is! Nagyobbat szeretnék nem csak köbcentire de méretre is! Ha valakit érdekel! Az email címem guseau62@freemail.hu
Örülök, hogy megoldódott. Nem az a 3000 km fektette ki az olajat, hanem alapból nagyon híg. Nyilván minden olaj veszít a sűrűségéből használat közben, de ezt az olajat nem ilyen blokkba tervezték. Egy újabb vízhűtéses sornégyes sportmotorba manna, de a Virago tökös gép és tökös olajat igényel. :)
blackiex emlékszel a nyáron panaszkodtam,h dadog a motor 90 után...
és most említetted ezt a gyertya dolgot....
a dadogást okozhatta a gyertya?
hosszú lenne végigmesélni miért, de visszakerült az akkor használt gyertya és újra előjött a hiba...