Akkor valószínű mégis kilehet hámozni belőle valamit . http://www.torzsasztal.hu/Arti...
Itt van egy kép a 320-asról . Keresek a 220-ról is ,hátha okosodok egy kicsit .
Üdv
Nem tudom mit értesz automatikuson de szerintem nem a 220 sem az.
Itt is mindenhez kezelni kell a kapcsolókat, kivéve a hengertelyesitmény mérés megy végbe automatikusan a 4 hengeren.
Blackiex!Nem vonom kétségbe a szavadat miért is tenném? Csak nagyon furcsa volt az olaj színe.De mielőtt a jó olajat beletöltöttem,a motor belsőmosást megejtettem jó kis teszkós olajat vettem és 2,5literrel kb15 percig járattam.Majd leengedtem és megismételtem a műveletet.Majd új szűrő és olaj került a gépbe. Szerintem Én már téliesítem a vasat,olvastam az előző leírásodat és tartom is magamat hozzá.üdv daffos
Ne kapkodd el... lehet, hogy reális a tavaszi olajcsere. Akár hiszed, akár nem, az olaj annál jobb, minél feketébb, amikor kijön. Akár 500 km után lehet ilyen a motorolaj, nem ám egy egész szezon után. Én tavasszal cseréltem és nemrég cseréltem újra (23 éves a jószág, inkább vigyázok rá), ugyanilyen fekete volt, mint ami a kezeden látszik.
Ha nem tudlak meggyőzni és biztosra akarsz menni (belső tisztítás), próbáld ki: vegyél olcsó MOL BOTOND vagy MOL MSE olajat. Told bele a megfelelő mennyiséget, menj el vele 30-50 km-t. Ezt a mosóolajat leengeded, beletöltöd a frisset, jófélét.
Az olaj ezen az 50 km-es műsoron is fekete, de legalábbis jó sötét lesz. Az olaj feladata a kenésen kívül az, hogy a kokszot, kormot, egyéb icipici szemcséket lebegésben tartsa, ne hagyja összeállni vastag olajsárrá a blokk alján vagy nagyobb rögökké, amik a csapágyakba beúszva és ott elmorzsolódva károsan hatnának a motor élettartamára.
Ha már beletetted a jóféle olajat, még leeresztheted, ha ki akarod próbálni...
Készülök a "TÉLRE" alapon lecseréltem az olajat,de megint a látvány a gödörbe juttat.A tavaszi olajcserét mondtak.és Én hittem a szónak.Most mikor engedtem le az olajat mintha diesel lenne olyan fekete.Az előző tulajt jól átverték,szerintem vagy 3 éves lehet a mutatvány.Az ilyen jó szervizesnek aranyba kellene önteni a kezét de jó forróba.dobok róla egy-két képet.Csak azért írtam és tettem fel képet,hogy Magyarországon Vasmegyébe vannak még becsületes szervizek.
Jól gondolod, a meleg olaj hígabb. A szintetikus is hígabb. Sőt, egyes gyártók hasonló tulajdonságú olajai között is van különbség, adott hőfokokon másképp alakul a sűrűsége, elvégre a SAE besorolás csak a viszkozitást jelzi. Már csak ezért sem értettem a számszerű kijelzés fontosságát...
Üdv
Na kész a nyomásmérő projekt 50 %-a, azaz a hidraulikus része.
Végül is ugy döntöttem nem az előlapjára teszem a csatlakozót az olajszürő fedélnek mert, igen csak útban lett voln a bokának.
Szereztem vékonyabb csatlakozót, M8 as menetüt, ez már bőven elfért a fedél élében.
Változott a csövezési elképzelés is, a 6 os rézcső helyett 3 as kapillárcső lett.
A nyomásadót betettem a baloldali kromozott dobozban, jól megfér a porlasztófűtés kapcsolójával.
A cső mivel vékony jól elvan a vázon felvezetve együtt az oldaltámasz kapcsolójának vezetékével.
Még hátra van a műszer elhelyezése, valami pofás csőben a sebességmérő mellé valahova.
Érdekesen alakult az olajnyomás.
Hidegen 2-3 ezerrel pörgetve felmegy kb. 6 bár ra.
Kb 10 km után ez már csak 2 lesz.
Gondolom ennek fő oka a meghigult olaj, és az ezzel járó megnövekedett szivattyú és egyébb résveszteség, valamint az olajszűrő könnyebb árjárhatósága.
Adingónak üzenem, ha kell neki a fel nem használt 1/8 " csatlakozó szoljon és nekiadom.
Ha neki nem kell felajánlom másnak.
A vasamon nagyon elvolt tekerve a szinkron . Tegnap este motorral mentem melózni . Most hogy a szinkron elég jól be lett lőve , elképzelhető olyan hogy a menettulajdonsága is változott ?
A kisebb rázkódás miatt gondolom . Vagy csak halucinálok ?
Tankold tele, hogy ne rozsdálódjon a tank fala télen a párától. A krómozott részeket kend vagy fújd be pl. szilikonolajjal szintén a rozsda ellen. Ugyanígy a bowdeneket is célszerű beolajozni. Gumikat félig le kell ereszteni. Ha tudod, támaszd fel a motort valamire, hogy a gumik kevesebb terhelést kapjanak, de ha csak az oldaltámasszal tudod rögzíteni, heti egyszer forgasd el a kerekeket egy kicsivel, hogy ne egy ponton legyen nyomva egész télen.
Akksit vedd ki és tedd el fagymentes helyre, havonta egyszer töltsd fel. Nagyjából ennyi.
Peace.Nekem a hetvegen lejart a kotelezo biztositasom,mivel nalunk a legkisebb a fel eves nincs ertelme meghoszabisam enyi idore,hisz max meg 1 honapig ha lehetne kicist motorozni....szoval azt szeretnem kerdezni hogy hogyan tegyem el telere?csereltem mar olajat meg jol beszilikonoztam.....peace
A kivitele a 220 nak is ilyesmi, csak a nyomógombok helyett forgatókapcsolók vannak.
Hétfön el tudom küldeni ha adsz valami elérhetőséget
végyé