Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
A kivitele a 220 nak is ilyesmi, csak a nyomógombok helyett forgatókapcsolók vannak.
Hétfön el tudom küldeni ha adsz valami elérhetőséget

végyé
Akkor valószínű mégis kilehet hámozni belőle valamit .
http://www.torzsasztal.hu/Arti...
Itt van egy kép a 320-asról . Keresek a 220-ról is ,hátha okosodok egy kicsit .
Gyere el Zalaegerszegre,hozz egy havert is ,nézzétek meg,ketten már
többet láttok.Hivj: 3o/9517834 -en.
Üdv
Nem tudom mit értesz automatikuson de szerintem nem a 220 sem az.
Itt is mindenhez kezelni kell a kapcsolókat, kivéve a hengertelyesitmény mérés megy végbe automatikusan a 4 hengeren.

végyé
Végyé .
Köszönöm a + hozzáállást .
Sajnos nem jó , mert a 220 automatikus . A 320 -on meg mindent manuálisan kell beállítani .
Hát izé......
Szánom bánom bűnömet, de most hogy előkerestem a gépkönyvet kiderült hogy ez az S220 as.
Az jó?

üdv
végyé
Rendi
Megpróbálom ma szkennelni, ha kész holnap el tudom valahogy juttatni.
Ha nem akkor csak hétfőn lesz belőle valami

végyé
Szia Végyé !
Pillanatnyilag a használatával kapcsolatos rész . Akkor derül ki működik e rendesen vagy javítani kell .
Üdv
Van, melyik része érdekel?

végyé
Szevasztok !
Van valakinek ELKON S 320 , gépjárműdiagnosztikai táskához dokumentációja ?
csak bodaa@citromail.hu
Dobd el az e-mailodat az enyémre,bodaa@citromail.hu
Blackiex!Nem vonom kétségbe a szavadat miért is tenném? Csak nagyon furcsa volt az olaj színe.De mielőtt a jó olajat beletöltöttem,a motor belsőmosást megejtettem jó kis teszkós olajat vettem és 2,5literrel kb15 percig járattam.Majd leengedtem és megismételtem a műveletet.Majd új szűrő és olaj került a gépbe. Szerintem Én már téliesítem a vasat,olvastam az előző leírásodat és tartom is magamat hozzá.üdv daffos
Ne kapkodd el... lehet, hogy reális a tavaszi olajcsere. Akár hiszed, akár nem, az olaj annál jobb, minél feketébb, amikor kijön. Akár 500 km után lehet ilyen a motorolaj, nem ám egy egész szezon után. Én tavasszal cseréltem és nemrég cseréltem újra (23 éves a jószág, inkább vigyázok rá), ugyanilyen fekete volt, mint ami a kezeden látszik.
Ha nem tudlak meggyőzni és biztosra akarsz menni (belső tisztítás), próbáld ki: vegyél olcsó MOL BOTOND vagy MOL MSE olajat. Told bele a megfelelő mennyiséget, menj el vele 30-50 km-t. Ezt a mosóolajat leengeded, beletöltöd a frisset, jófélét.
Az olaj ezen az 50 km-es műsoron is fekete, de legalábbis jó sötét lesz. Az olaj feladata a kenésen kívül az, hogy a kokszot, kormot, egyéb icipici szemcséket lebegésben tartsa, ne hagyja összeállni vastag olajsárrá a blokk alján vagy nagyobb rögökké, amik a csapágyakba beúszva és ott elmorzsolódva károsan hatnának a motor élettartamára.
Ha már beletetted a jóféle olajat, még leeresztheted, ha ki akarod próbálni...
Készülök a "TÉLRE" alapon lecseréltem az olajat,de megint a látvány a gödörbe juttat.A tavaszi olajcserét mondtak.és Én hittem a szónak.Most mikor engedtem le az olajat mintha diesel lenne olyan fekete.Az előző tulajt jól átverték,szerintem vagy 3 éves lehet a mutatvány.Az ilyen jó szervizesnek aranyba kellene önteni a kezét de jó forróba.dobok róla egy-két képet.Csak azért írtam és tettem fel képet,hogy Magyarországon Vasmegyébe vannak még becsületes szervizek.
engem érdekel a motor
Passz, de hogy szebben megy, az biztos.
Nem is csak a teljesítményre gondoltam .
Mintha jobban irányítható lenne .
/ Vagy én ügyesedtem közben ? /
Jól gondolod, a meleg olaj hígabb. A szintetikus is hígabb. Sőt, egyes gyártók hasonló tulajdonságú olajai között is van különbség, adott hőfokokon másképp alakul a sűrűsége, elvégre a SAE besorolás csak a viszkozitást jelzi. Már csak ezért sem értettem a számszerű kijelzés fontosságát...
A jól belőtt karbik csökkentik a motor vibrációját, jobban reagál a gázadásra, kevesebbet eszik. Igen, jól hallucinálsz, tényleg jobban megy. :D
Üdv
Na kész a nyomásmérő projekt 50 %-a, azaz a hidraulikus része.
Végül is ugy döntöttem nem az előlapjára teszem a csatlakozót az olajszürő fedélnek mert, igen csak útban lett voln a bokának.
Szereztem vékonyabb csatlakozót, M8 as menetüt, ez már bőven elfért a fedél élében.
Változott a csövezési elképzelés is, a 6 os rézcső helyett 3 as kapillárcső lett.
A nyomásadót betettem a baloldali kromozott dobozban, jól megfér a porlasztófűtés kapcsolójával.
A cső mivel vékony jól elvan a vázon felvezetve együtt az oldaltámasz kapcsolójának vezetékével.
Még hátra van a műszer elhelyezése, valami pofás csőben a sebességmérő mellé valahova.

Érdekesen alakult az olajnyomás.
Hidegen 2-3 ezerrel pörgetve felmegy kb. 6 bár ra.
Kb 10 km után ez már csak 2 lesz.
Gondolom ennek fő oka a meghigult olaj, és az ezzel járó megnövekedett szivattyú és egyébb résveszteség, valamint az olajszűrő könnyebb árjárhatósága.

Adingónak üzenem, ha kell neki a fel nem használt 1/8 " csatlakozó szoljon és nekiadom.
Ha neki nem kell felajánlom másnak.

Üdv
végyé
A vasamon nagyon elvolt tekerve a szinkron . Tegnap este motorral mentem melózni . Most hogy a szinkron elég jól be lett lőve , elképzelhető olyan hogy a menettulajdonsága is változott ?
A kisebb rázkódás miatt gondolom . Vagy csak halucinálok ?
Koszonom szepen.igy teszek....Peace
Tankold tele, hogy ne rozsdálódjon a tank fala télen a párától. A krómozott részeket kend vagy fújd be pl. szilikonolajjal szintén a rozsda ellen. Ugyanígy a bowdeneket is célszerű beolajozni. Gumikat félig le kell ereszteni. Ha tudod, támaszd fel a motort valamire, hogy a gumik kevesebb terhelést kapjanak, de ha csak az oldaltámasszal tudod rögzíteni, heti egyszer forgasd el a kerekeket egy kicsivel, hogy ne egy ponton legyen nyomva egész télen.
Akksit vedd ki és tedd el fagymentes helyre, havonta egyszer töltsd fel. Nagyjából ennyi.
Peace.Nekem a hetvegen lejart a kotelezo biztositasom,mivel nalunk a legkisebb a fel eves nincs ertelme meghoszabisam enyi idore,hisz max meg 1 honapig ha lehetne kicist motorozni....szoval azt szeretnem kerdezni hogy hogyan tegyem el telere?csereltem mar olajat meg jol beszilikonoztam.....peace