"Azt elfelejtettem írni ez az értékek vadi új akkunál volt csontig töltve"-Ez nem tom mit jelent ...Viszont megmértük.mi isAz aksi töltöttségéről annyit,hogy már nem indult be vele a motor-rábikáztam töltővel,járt 10 percet aztán mértünk:12,6-13,8.
Ezekszerint az aksinak annyi,télire nem érdemes vele vacakolgatni.
Holnap szétnézek a piacon,de valószínű hogy az általad megadott címről renddelek:egész korrekt jánlataik vannak.
köszi a helpet!
Nem kell spéci szerszám, a régi csapágyakat egy hosszűkás fadarabbal (én vékony kalapácsnyelet használok) tudod kiütni. A cseredarab meg mehet a helyére. Egy plusz fő jól jöhet, mert nehéz az eleje és lehet, hogy emelni is kell a vasat. Persze, ha kiveszed a kereket és kinyitod a teleszkóp tetején a csavarokat, hogy össze tudjon csúszni és kibújhasson a rugó, az más tészta, akkor egyedül se gáz, csak tovább tart. A blokkot támaszd alá, mert a nagy XV-k orrnehezek!
A töltést úgy mérd, ahogy írtad. Motor jár, multiméter az akkura VDC állásban (egyenfesz). 5000-es fordulaton adja meg a gyári specifikáció, ott 13,5-13,8V felett kell mérned (14,5 a felső határ), ha jó a töltés.
Ha négy éves, az bizony előfordulhat, hogy bekakukkolt. A motorakksik nem bírják sokáig, mint pl. az autóé. A vibráció nagyobb, a lemezek vékonyabbak, stb. A miniatürizálásnak is megvan a maga hátulütője.
Ez brutál jónak tűnik, de tuti szintetikus. Azt Virago-ból kihagynám, nem ilyen vékony olajakra van tervezve. Én ásványit szorgalmaznék...
Pl. Repsol 4T 15W-50 (olajshop.hu)
Az értékek nekem is jónak tüntek.Ehhez fogok hasonlítani.
Gondolom az aksi cserével úszom meg a legolcsobban.4 éves,de nem tudom mennyire tartották karban.(Idei vétel a motor).
Az akkunál mérték nekem alapjáraton 12,6-12,8voltot mutatott a műszer,És a világítást ráadtam felment 13,2 re de vissza jött 12,8 ra gázadáskór szinte nem változott semmi.Üdv daffos
Szia! Nálam nagyon friss az élmény először bemérte csak világítás nélkül majd világítással és végül negyed gáznál.Az értékek 12,8-13,2 között volt.az akkum 6 hó 2 hetes volt és kukás lett,sajnos. Ha az akkud kukás akkor itt tudsz rendelni.www.Budapestakku.hu országosan ingyenes kiszállítás Üdv daffos
A gyertyával kapcsolatosan, csak megerősíteni tudom, hogy a zavarszűrős kivitellel gond van Viragonál. Nekem időnként az egyik henger nem ment. Érdekes egyhengeres Viragoval hazamenni, de még alapjáraton is elforgatja az az egy henger a másikat is. Szóval én is azt a tanácsot kaptam anno, hogy hanyagoljam az "R" betűs gyertyát és azóta tényleg semmi gond nincs vele. Most is gyertyát cserélek, de kizárólag zavarszűrő menteset. A Denso is nagyon jó, azzal sem volt semmi gond, és az NGK-val is jól fut.
Fábesz
Hello!
Hogyan tudom megnézni a bringán,hogy elég töltése van-e?Mert vagy az aksi purcant ki,vsagy nagyon keveset tölt vissza a gép.
Elég az aksira rárakni a műszert járó motornál?
Kösz Blackiex!De az is nagy segítség ha így osztod az észt majd csak megtanulunk valamit,én személy szerint nagyon HÁLÁS vagyok minden tanácsodért,mert Téged a jó szándék vezérel.A Te biztatásodra már mondhatom jó a bringa.Még egyszer köszi daffos
2 éve hoztam ausztriából egy 5oo as Viragot,most 18 ezer van benne,hibátlan,és minden van rajta,igazán szép.Azt hiszem 68 évesen nem hajtom tovább,ezért alkalmi áron eladnám,ugy 5oo ezerért alku nélkül.
Így sokkal könnyebb, köszi. (nem 535-öm van, szal nem mindent tudok, hogy hol van)
Na, szal a B csavar az alapjárat beállító. Elvileg óramutató járásával egyező irányba tekerve emelkedik, ellentétesen pedig esik az alapjárat. Ezzel kell belőni. Az A jelű csavar pedig igen, minden bizonnyal az alapjárati keverékszabályozó.
Én amondó vagyok, kezdd másfél fordulattal kifelé tekert állásban, és ha durrogást, köhögést tapasztalsz, fél fordulattal engedd kijjebb. Ha még mindig köhög (de már ritkábban), engedj ki még negyed fordulatot. Ezt addig kell csinálni, amíg elmúlik a köhögés.
Sajnálom, hogy ennyibe fáj a bringa, szívem szerint megcsinálnám neked két sörért, de sajnos se időm nem engedi, sem a távolság, így csak a tudásommal és a tapasztalataimmal tudlak támogatni.
A motor plexin több karc volt, köztük pár, körömmel is érezhető mélységű. Vettem XERAPOL PLASTIC POLISH nevű anyagot. A dobozban P1500-as csiszolópapír is volt. Első lépésként a vizes csiszolóval az egészet átcsiszoltam, kézzel, víz alatt, kis nyomással, addig, amíg a karc már nem volt érezhető. Ekkor igen karcos és homályos az egész felület. Ezt követően alapos öblítés, szárítás és jöhet a tubus. Ezt is finoman, ruhával kell felhordani, átcsiszolni kézzel. Nekem 2 csiszolás után már szép lett a plexim, az erősebb karcok miatt azért újból átcsiszoltam. Az eredmény tökéletes, igaz kb. 1,5 órát csiszolgattam, de megérte. Az anyagot itthon is lehet kapni, de a Louis is forgalmazza, én ott néztem ki magamnak.
Sok sikert hozzá.
Aki most keresne XV 535-öt, vagy váltana szebbre, jobbra az írjon bizalommal a marinkoo(kukac)freemail.hu - ra. Többféle motor közül tudsz választani!
Jelenleg is van 2 szépség nálam: XV 535_01 XV 535_02
blackiex!Küldök egy képet mire gondoltam,az előző rajzon a 44-es számú.Az enyémen 2és fél fordulatra van kicsavarva.Ellenőriztem.ez a képen A betűvel illusztráltam de a B jelű ábránál található csavarról a szavaddal érve fingom nincs mi célt szolgál.ezt most a fényképezés alkalmával fedeztem fel.Üdv daffos
Köszi az ajánlatot de rendeltem már a BP7ES ből 4 db-ot ,már többet nem veszek,mert válás lesz a vége .Már elköltöttem 130,000ft-ot és mentem talán 450km ert.ivel újból mindent meg kellett vennem a nagy kihagyás után.A vassal is mindig baj van, meg áprilisba volt egy infarktusom azóta nagyon karcsú a családi kassza.
Ezekszerint az aksinak annyi,télire nem érdemes vele vacakolgatni.
Holnap szétnézek a piacon,de valószínű hogy az általad megadott címről renddelek:egész korrekt jánlataik vannak.
köszi a helpet!