Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régebbi technikáknál a karbi szívótorkát szűkítették le, és esetleg a kipufogó dobba is tettek némi plussz folytást. Ezzel elérték a teljesítmény vesztést. A modernebb ( 10-15 éve) korszak már alkalmazta az elekrtronikai folytást is, ami nem engedi a gépet egy adott fordulat fölé. ( PL 8000 fordulatnál letiltja az elektronikát ) Ehez már komolyabb beavatkozás kell, de nem mechanikusilag, hanem csak műszeresen.
A szívó szelep hézaga mindíg kissebb ( 0,1 ) mint a kipufógó szelepé.( 0,15 ) Utóbbi ugyanis a nagyobb hő hatására jobban tágul, míg a szívó szelepet állandóan hűti a friss benzin levegő keveréke. A fent leírt érték általános jellegű, mindíg az adott gép könyvében szereplő értéket vegyük figyelembe. de nem kizárt, hogy épp jó neked is ez az érték.
Hengerenként két szelep van. Az első hengeren a kipufogócső felőli szelep a kipufogószelep. A karburátor felőli a szívószelep. Ugyanígy van a hátsó hengernél is: karbi felől van a szívó, a másik oldalon a kipufogó. Egyszerre csak egy szelepet állíts be. Azt a szelepet, amivel épp dolgozol, mindig hagyni kell teljesen felemelkedni, mert különben nem jól állítod be. A motort 5. sebességbe teszed és addig forgatod a hátsó kereket, amíg a szelep a legmagasabb állásába nem kerül.
A képeket nézd meg. A szelephimba tetején van egy imbuszos csavar, amit egy anya rögzít. A hézagmérőt a rugó tetején levő kerek vaslemezhez kell bedugni. Kiválasztod az előírt méretet és bedugod. Ha könnyen ment be és könnyen is mozog a résben
, akkor kilazítod az anyát és addg szorítasz finoman az imbuszos csavaron, amíg az előírt méretű hézagoló még mozdítható a résben és nehezen ugyan, de ki tudod venni és vissza is tudod rakni. A lényeg, hogy ne legyen túl laza. Ha sikerült megtalálni ezt a pontot, az imbuszkulccsal rögzítsd a felső csavart és szorítsd rá az anyát, hogy ne tudjon elállítódni.
Minden szeleppel ugyanezt el kell játszani, az előírt méretű hézagmérőt használva. Ha ezek alapján nem boldogulsz, akkor sajnos kénytelen leszel szerelőt keresni, mert nagy baj lehet belőle, ha nem tudod, miképpen működnek a dolgok a szelepvezérlésben.
Konnyvbe megneztem...de csak a kepek segitetek tobbit nem ertem sajnos angolul....kosz megegyszer
Peace.blackiex.megvettem a hezagmerot.szetkaptam amit kell,leszettem a ket szellepfedelet az aksinal es elol....de foglamam sincs hogy kell szellepetallitani....azt se tudom hova kell tegyem a hezagmerot,vagyis sejtem de ott rugo van...akarhogy tekerem doa nem fer be semii..egyszovla nem ertek hozza...de sikerult mar elcsavagasam a csavarokat...szoval jo lenne ha betudnam allitani...jah es mi a kulombseg a kipufogo meg szivo hezag kozot es hogy lehet ketot allitani amikor ott egy csavar van csak...kerlek segits...peace
Cikkszám alapján rendelj. Akkor tuti jót kapsz.
Én is ezeket írtam le a 21-es 175-ös a 32es pedig 37,5 volt.
most rendelek 2 db 135-öst és 2 db 32,5 -öst.
Köszi a segítséget még egyszer.Üdv daffos
A jó ég tudja, hol lehet lefojtva... Megnyugtatlak, a nyitott 535-ösök se mennek 150-155 fölé. Szerintem ne aggódj ezen.
A kép alapján az alapjárati fúvóka a 21-es, a főfúvóka a 32-es.
bodaa@citromail.hu
06709415109
Ha valakit érdekel vadi új virago póló önköltségi áron+postaköltség.
1 DB XL 1 DB XXL Telefonon vagy e-mailban várom az értesítést.
daffos mellett megtalálod
Ment a mail
blackiex !Legyél szíves segíteni,küldök egy képet mert csak úgy tudnak segíteni ha megadom a fúvókák számát melyiket rendeljem meg?Főfúvóka és Alapjárati kell.Köszi előre is daffos
hali!
Köszi megcsináltam egy csomó dzsuva le jött a motorból
nincs 25KW beütáésem. de 140K/h a vége mégis
Kösz!
Akkor vörös pasztát neki...
elérhetőség: jogo@monornet.hu
küldjél fotót, és árat légyszives, a részleteket majd telón megbeszéljük.
Köszi
Nem az olajszuronel csak aba a tajba,az egesz olajdeknit leszedtem es ottan az a nagy gyuru korbe...peace
Ha az olajszűrőnél szivárog, akkor tanácsos hozzá új gumigyűrűt venni. Ha nem kapsz, vagy nehéz lenne beszerezni, akkor vörös szilikonpasztával megoldható, de az nem túl tartós, max 1-2 évet bír. A következő olajcserénél mindenképp cserélned kell tömítést és szűrőt.
Peace.Kosz blackiex olyat veszek...de ma adodot meg egy gond,nemreg raktam osszeamotrot me deknit poliroztam,es a bal oldali dekninel kb az olajszuronel egy kis tunagysagu pontba szivarog az olaj...de rendesen...talan kicsiptema garniturat?hogy oldjam meg?vegyek ilyen tomitopasztat kenjen be velle azzon a halyen es rakjam ujbol ossze?kosza tanacsot peace jo motorozast
Ehhez nem kell szerelő. Vegyél Yamaha kereskedésben alapméretű fúvókákat (az alapjárati, a 35-ös maradhat csak a főfúvóka cserés) és cseréld ki magad. Nem ördöngösség.
A karburátor alapbeállításai: alapjárati levegőcsavar 2 fordulattal kitekerve, tű a 2. rovátkában. Alapjárat ízlés szerint.
Minden infó benne van a kézikönyvben (virago.ro-ról letölthető).
Üdv
Ötletet, tanácsot kérek.
Nagynehezen megszereztem egy 1/8" mennettel ellátott derékszögű csatlakozót az olajnyomás kivezetéséhez.
Csak hogy hova lenen legcélszerübb beépiteni?

XV250 ről van szó.

Egyik megoldás az olajszűdőfedél előlapjába beleépiteni.
Ez a legegyszerűbb, csak utban van a bokámnak.
Másik a fedél oldalába, akkor nincs útban de mivel henger palástba kell beépiteni nem egyszerű a tőmités.
A harmadik megoldás magába a blokkba beépiteni, ez azért lenne jó mert olajszürő cserénél sem lenne gond a csövezéssel, viszont ettől viszolygok a legjobban.


végyé
Szia!A kipufogót behegesztetem mert 3 kb 14-es luk van rajta és az új fúvókákkal lesz összehangolva de addig is keresem a szerelőt.üdv daffos
Szia.
Még annyit kérdeznék, hogy tudnál e egy képet csinálni a felfogató csavarok helyéről, esetleg lemérni azt? Mert kinézetre szerintem stimmel, csak jó lenne tudni, hogy a felfogatás is stimmel. Nekem egy 84 es 1000 es virgácsra kellene. De kinézetre tök ugyan ilyen.
Még az ára is érdekelne. Kösziiiii