Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én inkább fát ajánlanék, az tuti nem sérti meg az alumíniumot.
Valaki a multkor érdeklődött a gépem felöl,aztán semmi.Ujra ajánlom
XV 5oo/L Viragomat,ujszerü l8 ezer km.Hibátlan,jó gumik ,meg nem csörög.1996 os osztrák.Teljes extra : plexi,lábtartó,bukócső,tartalák leaser kipuff.,táskatartó, 5 db.táska,takaróponyva,cicomák.A kütyük
csak 25o ezret érnek.Az egész alku nélkül: 5oo.ooo
Üdv
Nem lazulhatott meg a hengerfej burkolata, vagy annak a felfogató csavarja belül?

végyé
Na várjunk csak . Felső gyűrűként a porvédő gumira gondolsz ,ami összeszerelt állapotban látszik ? Természetesen azt kell először eltávolítani ,és utána a villáskulcsal kifeszegetni a szimeringet .
A kulcsot ne a peremen támaszd meg hanem tegyél alá egy vékony vasat . Akkor nem sérti meg .
Egy db szimering van benne ,és csak azt vettük ki . Semmi mást .
A villáskulcsot élére állítva ,kétkarú emelőként kell használni . Jobban be lehet akasztani a szimeringbe , mint a csavarhúzót . Talán 17-sel csináltuk . Az újat zsírozd meg kicsit mielőtt beteszed
egyrészt könnyebben bemegy a helyére ,és könnyebben ki is jön ha később cserélni kellene .
Mócsing !
A csavart hála istennek sikerült kiszednem délután de ezt a villáskulcsos mutatványból egy szót sem értek.
Tehát Nálad is kettő gyűrű van? Egy felül ami látszik kívűlről és egy ami alatta van? Kiivehető az alsó gyűrű is?
Letöltöttem minden oké köszi.üdv daffos
Én a vezérműláncra és a feszítőjére gyanakszom.... Hány km van benne?
Ja, és még annyit a furcsa zörgő, csörömpölő hangról ami az első hengerből hallatja magát, hogy semmit nem veszek észre a motor teljesítményén, se a szuperül beállított hangján - ami ilyen http://www.youtube.com/watch?v...
De mi a franc csörömpöl a henger tetején még a bukkanóknál is, amikor alapjáraton van a motor?
bajszabi
Először ne kifelé tekerd a csavart hanem befelé . Mikor jól megszorul
akkor kifelé , nekem is csak így jött szét . A szemering kiszedés nálam sem ment , így átvittem a szomszéd autószerelőhöz .
Ő villáskulcsal feszítette ki . Tettünk a szár végére egy vaslemezt
azon támaszkodott a villáskulcs szára .
Helló mindenkinek!

Egy szakmai jellegű, vájtfülűeknek szánt kérdésem lenne.
Az XV250 Viragommal 4-5 ezer km-t csavarunk le szezononként. Nem volt semmi gond a szezon végéig, azaz idáig, de most valami furcsa fémes zörejt hallok a már bemelegedett motorból (az első hengerből felülről hallatszik.) Érdekes hogy hidegen nem hallom. (olajcsere mindig időben volt! 20W50 Valvoline 4T ásványi). Ami még fura, hogy ha csak alapjáraton gurulok vele rázósabb úton, akkor a döccenésekkor is csörömpöl. Nem tudom mi lehet, a kinti csavarok stb. nincsenek meglazulva. Mi a frász lehet?
A hozzászólásokat előre is köszönöm.

I-Horse
Oké úgy lesz.
Szerintem sokára tudnád csak eladni a cuccokat, kevés ilyen vas futkos itthon. Én a helyedben hagynám és csak a plexire koncentrálnék.
Ez a program az életben nem fogja megnyitni.
Ezt töltsd le, telepítsd és menni fog.

http://letoltes.prim.hu/letolt...

Magát a könyvet le tudtad tölteni, csak a megynyitással van gond?
JAJ A KÉP LEMARADT
Sajna nem tudom letölteni vagy én vagyok balF.sz vagy nem tudom mi van.Hozzá tesztem nem vagyok egy számítógép zseni.Valahonnan majd beszerzem az biztos.Üdv daffos
Szevasztok!
Okulásként elmondom a storymat a nagyon kezdő újoncoknak / mint amilyen én is vagyok / nehogy elcsesszétek a teleszkóp olajcserét és szimeringcserét.
Itt a fórumon megérdeklődtem mit és hogyan kell/ ezért köszönet blackiex-nek / .Ma nekiálltam, minden flottul ment- óvatosságból elöször gondoltam csak az egyiket csinálom meg mert ha valaminek nem találom a helyét akkor a másikról lekoppintom- aztán amikor széthúztam a telszkópok két szárát láttam, hogy mintha kettő szimeringgyűrű lenne benne a felső mivel nem volt olajos gondoltam biztos csak valami porvédő. Porvédő kivesz és elkezdtem kiszedni az alatta lévőt. Az Istennek sem akart kijönni hát feszegettem aztán amikor már a második harmadik darab cafatot szedten ki akkor látom, hogy tulajdonképpen egy fém peremre van valahogy felhelyezve. Szóval most totál szét van b@szva az egész ráadásul az a fém perem is meg van hajolva.
lehet-e, azt az alsó gyűrűt valahogy cserélni vagy nézzek egy másik " szár " után.
Ja és a másikból pedig nem tudom kiszedni az alsó csavart mert elforog.
Szóval kezdőkéim nézzetek nagyon utána ha valaminek nekiálltok.
Szabi.
Blackiex!Még mindig a fogyasztás,és a porlasztó beállításon nyűglődök. Az eBay-on találtam túra plexit remélem megtudom nyerni.A fiam meg hazatudná hozni,mert 25km-re van attól a helytől ahol dolgozik .Ha meghozom a gépet beszámolok mi lett a fejlemény.Van ennél a Németnél XV 1600alkatrész még szerinted érdemes vele foglalkozni ha nem nagy pénzért meglehetne venni?Dobok fel egy képet.Üdv daffos
http://rickhill.com/download/D...

Itt van. Ne tévesszen meg az XV 750 felirat, a könyben benne van az 535-ös is.
Mi a baja a gépnek?
Sziasztok!Ha tudtok segíteni nem tudom letölteni a kezelési és szervízkönyvet Viragó.ro oldalról.Ha valaki ebben tudna segíteni megköszönném.A gépem belgyógyásznál van ismét,de most új professzort kapott.Az előző nagyon nagy műtétet akart végre hajtani rajta,úgy,hogy már a donor várólistára kellett jelentkezni. Nem mutatott az emr ilyen nagy gondot.Én már lassan újból infarktust kapok.Na most megint jól el kalandoztam bocs érte.Üdv mindenkinek daffos
Küldtem neket Mailt, priviben !
Üdv
Adj egy cimet és elküldöm postán.
Levél vagy MSN cimem a reglapomon van.

végyé
Hali !
Próbálom a kihagyott termést vissza olvasni. Olajnyomás ügyben végyé társunk kínál nekem egy csatlakozót. Üzenem neki, hogy köszönettel elfogadom.
sziasztok nekem van egy eladó 535 -ös kivállo állapotban, jól felszerelve. pl: plexi,lábtartó, három lámpa elöl , csomagtartó, karc mentes ,10 000 kilométerrel. négy éve van nálam én összesen 1500 km mentem ennyi idő alatt. hibátlan tökéletes.
Üdv
Ott a reglapomon az MSN cimem, az levélcim is.

végyé