Fejlemény van. A membrán és tűszelep-csere után a fogyasztásom lement 4.6-ra. Visszatettem a régi membránokat, mert esz a rosseb, hogy mitől lett 1 literes difi, melyik alkatrész járult hozzá jobban.
Ma ugyanazt az etapot futom, majd kiderül.
Teszt indul.
Hát srácok...
Eléggé szar időt mondanak... :(
A hőmérséklet nem lesz gond ,mert 20 alá tuti nem fog menni (23-24 C°)
A napsütés maximum csak azért lenne jó ,mert feldobná azért a hangulatot! Jobb lenne mint borongósan de azért ettől még nem fog elmenni a kedvem.
Záporokat mond elszórtan! Ha a találka helyen nem szakad az eső, akkor egyértelműen elindulunk és reménykedünk ,hogy ne ázzunk szarrá. Ha a találkánál esik az eső akkor lefújom a gurulást. Nyilván akinél esni fog nem fog elindulni. Hát remélem minél többen össze jövünk és jó idő lesz!
Sziasztok!
Ma megnéztem a légszűrőmet és miután a képen látható látvány fogadott, gyorsan irány a bolt és vettem egy tisztító-olajozó szettet potom 4000.- Huf-ért.
Miután kitisztítottam a kb. 5 liter víz ami a vödörben volt olyan lett mint egy jó erős fekete tea Már bánom, hogy nem fotóztam le.
Na mindegy. Kíváncsi vagyok, hogy változik-e valamit a levegőellátásom.
Vélemény?
Lehet hogy csak kosz tömődés állja útját a benyának., mindenesetre valamiért nem jön elég.
Első körben ellenőrizd a szinteket szerintem, és ha jónak tűnnek akkor kapd szét és tisztítsd ki.
Azért még ezek előtt azt teszteld le, hogy amikor durrog akkor ráadsz egy hangyányi szivatót akkor javul -e a helyzet.
Bocs kihagytam hogy mikor hozzám került kb másfél éve kipucoltam a karbit és középre tettem a súbertűt, és blackieix rajza alapján beállítottam a benzinszintet. Ment is mint a golyó, gond nélkül egészen idáig.
1- Gondolkodtam rajta, de meg nem sikerult subler-t keritenem. Gondoltam hatha megkapom a valaszt olcsobban :)
2- jol emlexem, hogy belinkelted ide az oldalt ahonnan rendelted? Csak arrol az 1 oldalrol rendeltel? Szallitanak vajon Romaniaba is?
Koszi.
Nekem a 750 -esen 6 literről leesett 5 alár a fogyasztás miközben meg y a gép mint az állat.
Mondjuk én tokkal vonóval az egész karbit felújítottam, de egy is megállt az egész asszem 45-50 körül ami nem egy nagy ráfordítás ha azt nézed mit kapsz érte.
Ha már karburátor van terítéken. Miért durrog hirtelen nagy gázadásra a motor ? Ugyanakkor folyamatos gázadásnál majdnem maximális fordulatig elpörög, de teljes gáznál szintén durrog. Lehet, hogy alacsonyra állítottam a benzinszintet ?
Udv ismet.
Allitott mar valaki elso lampat? Kivancsisagbol ossze-vissza tekergettem a csavarokat es nem se mozdult a lampa test(mert meg volt szorulva), aztan egyszer csak egy kis ropp es maris masfele sut mint ahova kellene. Amugy is kellett volna allitani rajta, de most mar biztos. Leheto legjobban szeretnem beallitani, de ugy, hogy lehetoleg a szembejovot se sertse. Letezik valamilyen fix vagy barmifele beallitas? Vagy csak ugy ahogy sikerul. Fuggoleges es vizszintes beallitas is erdekelne.
Elore is koszonom.
Én is valami ilyesmiben gondolkodom. 22 mm lesz a méret. Arra figyelj hogy a bowdeneid, fékcsöved elég hosszúak-e a kormányhoz. Én lemodellezem előbb alupex csőből. Ha megvan írd meg légyszi a tapaszatalatokat.
Minél nagyobb annál jobb! :D (Egy vadállatot hallottál) XD
400 vagy 535 egyértelmű! Nem annyira vadak ,hogy mint kezdő meghalj rajtuk! Én is 400-al kezdtem végülis. Szerintem kezelhetőek és jó motorok. Bocsi h nyönyőséget mondtam nem volt kedvem végig olvasni mindenki kommentjét.
sziasztok!
Van valakinek ötlete?
Téli állás utáni indításnál nem megy az első henger, szikra van tehát üzemanyag a probléma. Leszedem a porlasztókat, kipucolom, volt benne trutyi rendesen. Összerakás után ugyan az a helyzet, csak a hátsó hengernél. Mi lehet a probléma, valamit rosszul rakhattam össze? Csak az úszóházat szedtem le azt takarítottam ki, meg a fúvókákat fújattam ki. Elég macera a a porlasztók csavarjait meghúzni, ez nem sikerülhetett tökéletesen? Vagy mi lehet a bibi?
Ma ugyanazt az etapot futom, majd kiderül.
Teszt indul.