Ha pl. időszakosan akad fent. Álló helyben mérve minden oké, de ha elindulok, a szint ugye változik, az út ráz, az úszó be-be leng. Elég. ha egyszer-kétszer tovább nyitva marad 2-3 másodperccel. Azt még dadogás, durrogás sem jelezné.
Szétszedések-összerakások alkalmával többször akadt már lent, jött is a túlfolyón a nafta, ezért cseréltem ki.
Most jövök a 2. régi membrános próbáról, finoman csordogálva 4.5 literre jöttem ki.
J4T020, 71 2GV-20
Köszi, már találtam egyet 13 rugóért , elvileg megegyezik. Már csak reménykedem, hogy ez a hiba, de más nem lehet, kimértem a vezetékeket is már, csatlakozásokat is. Ha beraktam, és ment 500km-t, akkor megmondható, hogy ez volt. Valahol olvastam, hogy ezeknél szokás úgy elromlani, hogy magas fordulaton nem adnak szikrát.....
Hát igen ez lehet az elektronika hibája, bemelegszik és utánna kihagy. A vezetékelést ami a dobozába megy illetve indul nézd meg faszául kontakt hiba miatt nehogy az szivasson.Azért mondom mert az elektronika az ebay- on méreg drága és ciki ha mégsem az a gond.
70 ero és 170 eoro + posta ami 17 euro. A legolcsóbb ennyi volt amit láttam és ezek használtak.
Az egyik trafó csak alapjáraton ad szikrát, trafó és kábel csere után is. Elindítás után megy egy darabig, ez spec. tegnap úgy 50 km volt, aztán elkezd kihagyogatni, majd végleg megszűnik a szikra. Elég kellemetlen volt tegnap este hazavergődnöm vele, ezért még nem álltam neki szétszedni. út szélén néztem meg, hogy mi a szitu. Hasonló probléma volt már vele, ezért végigmentem már a hibalehetőségeken, a trafót vélelmeztem, ki is cseréltem (kábel, gyertya, pipa után, egyedül az elektronika, meg a jeladó maradt ki) . Úgy tűnt rendbejött a dolog, erre tegnap megkaptam a fent már leírt áldást. 2 óra állás után viszont működik, még nem tudom meddig, de nem akarok így menni vele.
Régi membránnal ugyanez a karika 4.7 literre jött ki. Nem mondanám, hogy különbség.
Asszem kijelenthetem, hogy a túlfogyasztásom elsődleges oka a szar úszószelep volt. A korábbi benzinszagú olaj és az általános illatfelhő, ami a motorra volt jellemző, erre erősít rá.
Most van két fasza új membránom, meg két fasza régi. :D
Miből gondolod, hogy pont az elektronika döglött meg?
Mi a hiba jelenség?
Hanyas évjáratu a gép esetleg tudod mi van írva az elektronika dobozára típus szám?
Sajnos nem kell bemutatni a dolgot, 1 komoly érdeklődőm volt eddig, aki nagyon odavolt érte és meg akarta venni de aztán 2 hónapig szórakozott velem és mégsem vette meg az isten tudja miért. Szerintem nem volt pénze csak szórakázott velem.
Sajnos le kell mondjam a vasárnapi részvételemet. Ma ugyanis meghalt a gyújtás elektronikám, legalábbis minden jel erre mutat. Ha esetleg valaki tud eladó 535-ös elektronikát, szívesen venném.
Üdv. A vasam fogyasztása az elmúlt két hónapban elérte a 7-literes fogyasztást 100 km-em. XV-535-ös. Észre vettem hogy a szívó csonk és a henger között jócskán kifujt. A szerelő a hibát elhárította, vagyis mindkét O-gyűrűt ki cserélte.Ezután a fogyasztás le csökkent 6-literre. 98-kg vagyok mindig egyedül motorozom de soha nem megyek vele 90-km es sebesség főlé. De szerintem ez a fogyasztás még mindig sok. A gyertya gyönyörű,megy mint a rakéta.Meg köszönném ha volna egy két hasznos tanácsa valakinek hogy mitől lehet ez a jelenség.Azt szeretném még megtudni, miből adódik az igen erős motor fék? Íme a tönkrement két O-gyűrű.
Üdv.Én a membránt először egy vékony üveglappal teszem a helyére.Szépen látszik,hogy hogyan áll.Egy ideig tartom ,hogy szokja aztán üveg lecsúszik fedél rácsúszik.Még a karbit sem kell leszerelni,hogy ellenőrizzem a membránokat.
Szétszedések-összerakások alkalmával többször akadt már lent, jött is a túlfolyón a nafta, ezért cseréltem ki.
Most jövök a 2. régi membrános próbáról, finoman csordogálva 4.5 literre jöttem ki.
Mit gondolsz? :D