littlerok,blackiex-nagyon köszönöm a jótanácsokat.Én gyakorlatilag csak hajtom a járművet, mivel nemsokat értek hozzá ezért mindig szerelőhöz viszem ha úgyérzem valami nincs rendben. Minimális az a szerelés esetleg javítás amit megtudok csinálni. Úgy hogy bejelentkezem a szerelőhöz. A gyertya NGK-BPR 7-ES ami bennevan. A levegőszűrőt márciusban cseréltem az olajjal és az olajszűrővel együtt. Benzin szintet mértem most a hétvégén. A virago.ro oldalon leírtaknak megfelelő szinten van a benzin. A gyertya vége ahol a szikra képződik ŐZ-barna a többi része vastagon kormos. De ettől függetlenül egy pöccre indul és megy mint a rakéta.
- biztosan jól mér a km óra?
- megfelelő gyertya (nálam az NGK BP7 ES) vált be
- a karburátorokat egyenként ellenőrizni - tű középső állásban, jól a helyére rakva, membránok állapotát megnézni
- úszószint, és tűszelepeke ellenőrzése
- légszűrő típusazonos, elég tiszta?
- karbi szinkront beállítani
Épp ezért nem látom értelmét a fúrkálásnak.
A karburálást csináltasd meg szakemberrel, ha neked nincs hozzá eszközöd (üveggyertya vagy CO mérő, stb.) és hagyd békén azt a motort.
Üdv blackiex. Arról van szó hogy amikor olvasgatom a fórumot, többen azt irják hogy az őmotorjukban amejik kb annyi idős mint az enyém 11-vagy még annál is jobb a kompresszió.Ezért gondoltam rá hogy majd leállás után meg ejtetek rajta egy kompresszió bővítést. Külömben nagyon jó, megy mint a rakéta.Olaj fogyás gyakorlatilag semmi, a fogyasztást kicsit soknak találom 100-on 6-liter.Városi közlekedésben max 90-km sebesség ami legtöbb.Előzéskor lehet picivel több.
Dugatyut nem szoktak ilyenkor ha nincs rajta lathato serules, gyurut, es ha a hengerbe is van nagy kopas akkor at kell furratni es nagyobb gyurut a dugora
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. A vasam kompressziója mindkét hengerben 10,3-bár. Olajjal mérve mindkét hengerben a kompresszió 13,3-bár. Azt szeretném megtudni hogy kompresszió növelés céljából csak a gyűrűket kell ijenkor kicserélni, vagy a dugattyút is?
Köszönöm a gyors választ, az alvázszám beütve látható csak a matrica tűnt el
Amúgy szeretett Viragonk eladó sorba kerül, ha érdekelne valakit.
Egy '88-as 1000-es paripáról van szó.
Ha az alvázszámod olvasható ( fényképen rögzíthető), akkor nincs gáz. Jelenleg a műszaki vizsgán adategyeztetéshez és jármű azonosításhoz kell az alvázszám, a motorszám, külső képek elöl-hátul nézet átlósan és egyéb azonosítók ( ehhez kéne a matrica ! ), de mivel ennek szgk-nál és tgk-nál van elsődlegesen szerepe az emisszió,a tengelyterhelések és a vontatható tömegek megállapításánál, így mkp-nál nem kizáró ok ennek a hiánya. Nagyon sokról hiányzik, illetve a gyártó eleve nem is tett rá....
Van egy kis gondom. Szétszedtem a motoromat, mert volt vele gondom elég. Gondoltam leszintereztetem a vázat, stb. Arra nem gondoltam, hogy a nyakon lévő papírka eltűnése gond lehet. Mit tudok tenni, hogy ne legyen bajom a vizsgán?
Srácok!
Ma napközben a 22-es úton megelőzött egy nagyon szép kis Virágó.
Nem láttam, hogy 125-ös, vagy 250-es volt e. De tuti, hogy láncos volt.
Ketten ültek rajta. Nem közülünk volt valaki?
Beszéltél már Robinnal?
Érdemes megnézned az ő vasát is. Tuti, hogy jó. Megkímélt a gép. Szuper gazdája van. És egy rakat tartalék alkatrésze is van. Arra az esetre, hogy hátha majd valamikor kell. De mg nem kellet.
Beszélj vele. Nem kerül semmibe. S nagyobb rálátásod lesz a dolgokról.
En hibaztam mert amikor eloszor megadtam az email cimemet pluszba irtam a .com utan egy ti betut, megegyszer elnezest, kuld ere meg egyszer es ha megegyezunk hetfon fel is tudom tenni a postara, tiszteletem
De rosssssszzzz xD :D Nem vettem amúgy zokon meg semmi ,hogy szóltál! Értem én a te szemszögedet! De hát szerintem te is az enyémet abban a helyzetben! :D Igen az a csajszikám volt. Gondoltam elhozom! :D
DE! XD Az én voltam! :D De érted akkor csináltam 1x! Mondom egyszer élek! :D Erre bazdmeg beszólnak! xD De vissza szóltam ,hogy vaze ne már! :D Aztán megdicsért igen! :)
negatívum: régi a hirdetés, "kopasz" a motor, és relatív idős.
pozitívum: hogy úgy mondjam őszinte motornak tűnik, nem akar többnek látszani mint ami. Mivel nincs rajta semmi extra "kopasz", így ízlésednek megfelelően málházhatod fel.
Minden más ott dől el, amikor beindítod, és gurulsz vele.
- biztosan jól mér a km óra?
- megfelelő gyertya (nálam az NGK BP7 ES) vált be
- a karburátorokat egyenként ellenőrizni - tű középső állásban, jól a helyére rakva, membránok állapotát megnézni
- úszószint, és tűszelepeke ellenőrzése
- légszűrő típusazonos, elég tiszta?
- karbi szinkront beállítani
innentől helyre kellene állnia a rendnek.
A karburálást csináltasd meg szakemberrel, ha neked nincs hozzá eszközöd (üveggyertya vagy CO mérő, stb.) és hagyd békén azt a motort.
Amúgy szeretett Viragonk eladó sorba kerül, ha érdekelne valakit.
Egy '88-as 1000-es paripáról van szó.
Ha az alvázszámod olvasható ( fényképen rögzíthető), akkor nincs gáz. Jelenleg a műszaki vizsgán adategyeztetéshez és jármű azonosításhoz kell az alvázszám, a motorszám, külső képek elöl-hátul nézet átlósan és egyéb azonosítók ( ehhez kéne a matrica ! ), de mivel ennek szgk-nál és tgk-nál van elsődlegesen szerepe az emisszió,a tengelyterhelések és a vontatható tömegek megállapításánál, így mkp-nál nem kizáró ok ennek a hiánya. Nagyon sokról hiányzik, illetve a gyártó eleve nem is tett rá....
Van egy kis gondom. Szétszedtem a motoromat, mert volt vele gondom elég. Gondoltam leszintereztetem a vázat, stb. Arra nem gondoltam, hogy a nyakon lévő papírka eltűnése gond lehet. Mit tudok tenni, hogy ne legyen bajom a vizsgán?
Ma napközben a 22-es úton megelőzött egy nagyon szép kis Virágó.
Nem láttam, hogy 125-ös, vagy 250-es volt e. De tuti, hogy láncos volt.
Ketten ültek rajta. Nem közülünk volt valaki?
Érdemes megnézned az ő vasát is. Tuti, hogy jó. Megkímélt a gép. Szuper gazdája van. És egy rakat tartalék alkatrésze is van. Arra az esetre, hogy hátha majd valamikor kell. De mg nem kellet.
Beszélj vele. Nem kerül semmibe. S nagyobb rálátásod lesz a dolgokról.
S remélhetőleg innentől egészséges lesz a paripád.
pozitívum: hogy úgy mondjam őszinte motornak tűnik, nem akar többnek látszani mint ami. Mivel nincs rajta semmi extra "kopasz", így ízlésednek megfelelően málházhatod fel.
Minden más ott dől el, amikor beindítod, és gurulsz vele.
Az igazság az, hogy a kedvesem rendezte nekem teljesen titokban Vaterán licitált rá. A vacsi az pedig kétkezű munka
Más: elvitték előlem a 400-as vasat , de találtam egy 535-öst elérhető áron.
Belinkelem: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Vélemény?
Előre köszi! Széles utat, gumifákat mindenkinek!