Tisztelet, fotoim vannak rengeteg, az elmult beavatkozásokbol.Szinte már álmomba is szét tudom szedni és összerakni, nem szeretnem, minden alkatrésznél össeségében többet költöttem hengerfej pakolásokra mert minde alkalomal ujat kapot, és ami a vicc pont most vettem észre hogy a hátso, kb 1000 km-er után elkezdet könnyezni, most nem tudom huzzak utána vagy engedjem meg és utána huzzam meg ujbol, hátha kapok v.mi jo tanácsot, fogyasztást nem tudom, visszont az égés kiválo, érdemes volt felujitatnom a hengerfejet, eddig kormolta a gyertyákat, most szinte csillognak, kiválóan müködik, tul nagy is benne a kompressio nagyon melegen alig birja tekerni az öninditó pedig uj aksit is kapot, Amit nagyon eltoltam az a figyelmetlenségem miat van, hogy összekevertem a kuplung lamelákat és ezert csuszik a kuplung kise, felcsiszoltam ahogy mondták a fiuk, kb 200 km ig szinte harapot utána ugyan ugy csuszik de elviselhető, kellemes estét
Köszönöm a tanácsot. Először valahogy ki kell vennem a kormány végéből amit valamikor bele raktak,csak nem találok egyetlen csavart sem ami fogja. Lehet hogy csak bele van ütve? Ugyanis ha nem veszem ki nem tudom lehúzni a gumit.
Üdv! Személy szerint én minimális palmatexel vagy citőtalp ragasztóval kentem meg a gumi belsejét és rögtön felhúztam a helyire! Ott megszáradt és kész már nem is forog!
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. Amikor felülök a motorra a bal kezem felé eső kormányvégre felrakott gumi markolat ma elkezdett forogni. Mivel nagyon zavar, mit tegyek vele hogy a jelenség megszűnjön?
Szia Lóri
Figyeltem a videódat. Körülbelül az enyém is így szól. Szerintem nincs komoly baja. Lehet, hogy van egy pici csapszeg hangja. De nem vészes. Szerintem nem kell vele foglalkozni. Ha jól megy, és a fogyasztás is normális, akkor nyugodtan motoroz vele. Ha romlik akkor úgy is jelez, a motor.
De ha netán megint szétbontod,akkor fotózd. Had tanuljunk mi is belőle.
Hello, elmentem a sráchoz aki csinálta, a következöt mondta: szelepek tetejét, állitó csavart es a himba bützkös részét is ujramarták, meg volt szépen minden mérve az nem zajolhat azt mondta, gondolo akkor hiába cserélgetném is, szerinte v.mi zürög a motoron, csinálok meg egy videót mert kisé vátozot a hang az elmult km erektol, tiszteletem és köszönöm
A forgattyús tengelyt forgásirányában forgatva meg kell nézned, hogy a jelek eltérése kb ugyanolyan legyen mindkét vezérműtengely esetében. Ha az egyik nem volt bántva, akkor legalább ahhoz viszonyítva tudni lehet, hogy a másik jó helyen van -e vagy sem. Nem szabad elfelejteni, hogy a lánc nyúlásával a feszítő hatására valamelyest a vezérműtengely jele elállítódik, a feszítő irányába.
Próbáld meg a csattogós hengernél kisebbre állítani a hézagot /csak a próba idejére/ Így mennyiben változik a csattogás? Ha egyáltalán nem változik, akkor máshol keresd a hibát, ha csökken a hang ott lesz valahol a hiba .
Tiszteletem, egy fogal átpakoltam, most sincs egzvonalban, de kicsivel jobb, csak most a masik oldalba csuszik, a jelzesen, de a hang még megvan és lassan az örületbe kerget'kösz a képet
Yamaha xv 250-ben ma lecseréltem az olajt, viszont olajszűrőt, nem cseréltem!
A jelenlegi olajszűrő a tavaji szezonba volt vásárolva, lehet valami hátránya annak, hogy nem cseréltem le ?
Üdv.
Figyeltem a videódat. Körülbelül az enyém is így szól. Szerintem nincs komoly baja. Lehet, hogy van egy pici csapszeg hangja. De nem vészes. Szerintem nem kell vele foglalkozni. Ha jól megy, és a fogyasztás is normális, akkor nyugodtan motoroz vele. Ha romlik akkor úgy is jelez, a motor.
De ha netán megint szétbontod,akkor fotózd. Had tanuljunk mi is belőle.
Kérdés az is, hogy mennyit üzemelt a motor. Egy jó állapotú gépben 5-6 000 kilóméter alatt nem tömődik el a szűrő, az olaj nem feketedik meg.
A 6.-ai guruláson megbeszéljük.
Akkor valószinű, hogy ujra le engedem az olajt és cserélek egy szűrőt is :)
Ritkán de szokott lenni a német EBAY-on.
lokalizálni kellene a kopogás helyét, fonendoszkóp helyett egy nagy csavarhúzó is megteheti...
Itt ráadásul a kuplung kopásából eredő szennyeződést is keringetjük a kenőolajban...
Normál esetben elég minden második olajcserénél szürőt cserélni.
Yamaha xv 250-ben ma lecseréltem az olajt, viszont olajszűrőt, nem cseréltem!
A jelenlegi olajszűrő a tavaji szezonba volt vásárolva, lehet valami hátránya annak, hogy nem cseréltem le ?