Nagyon akciós ár, talán még ebből is engedek, ha idény elején elviszik, mert nagyobbat szeretnék. Egy porlasztós, nem kell állandóan szinkron és szerintem a porlasztója nem gumi membrános. Jól megy és 3 liter alatt van a fogyasztása.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xvs_250_dragstar-56440
02
Kizárólag az 535 javaslom, a 125 kicsi túrázni a városban is hamar kinövöd, utána meg nem tudsz túladni rajta csak nehezen és veszteséggel. Nekem már néha az 535 is kicsi.
Gyűjtsd a pénzed még és csak is az 535 vegyél! Alkatrész is több van hozzá.
Komolyabbra fordítva a szót, az 535/400 nyugodtan tartja a 120-as tempót, a nagyobb tömeg miatt biztosabb, jól dönthető, motorozható jószág. 5 liter körül el fog kérni, de ha mégis hosszabb túrára mész, egy komolyabb előzés ad a szabadság érzésnek, amíg a kisebb mociban nincs tartalék...
helo! Virago-sok segitseget szertenm kerni,remelem jo helyen keresgelek. lassan eljon az ido h meg tudok venni egy motort .viszont nem tudok donteni a 125 es az 535 virago koozott.valahogy ez a ketto tetszik a legjobban. a 125 olcsobb es kevesebbol fent lehet tartani ,csak nem tudom egy hoszabb turat hogyan bírna,ket szemellyel. az 535-ös az ami nekem az álom csak kezdokent kicsit nagynak tartom meg azert varosban is szeretnem hasznalni.érdemes e megvenni kicsitt dragabbert a nagyobbat vagy par evig eleg a 125 ccm ? ti mit javasoltok.. elore is koszonom.üdv Lori
Haver kicserélte a km órát az 535-ösén és szeretne megválni a régitől. Jó állapotban van, 39.419km-en áll, kilencven valahányas évjárat. Az irányár 10.000 HUF, de lehet vele alkudozni. Ha valakit érdekel, nekem jelezze!
Udv mindenkinek.
KErdezni szeretnek jartasabbaktol, hogy ki szeretnem cserelni az 1100-asomon az eredeti kormanyt egy DragBar-ra. Itt lehet megtekinteni: http://www.louis.at/_10681a374...
Csak annyi a gondom, hogy nem tudom a kormany atmerojet es itt 2 meret is van: a 22 mm atmeroju es a col-os(zoll). Vajon melyik meret talalna nekem?
Elore koszonom valaszotokat.
Tisztelet!
Tisztelet.
Kivancsi vagyok a felylemenyekre. Ha eleg nagy a javulas minden fele teren, valoszinu, hogy rabolintok es en is elkovetem mindezt, foleg ha a FOGYASZTAS helyreall. Akkor egy szezon alatt visszafordul a befektetett ero es penz is.
Elore is koszi.
Udv.
Csalóka igen, joparszor szetszedtem a régit de azzal sosem volt ilyen gond mert az márt odaalakult, de az új az annyira elállt még hogy vakartam a fejem rendesen én is hogy na ezt most hogy :)
És akkor király lett a vas ? Érzed a különbséget ?
Nekem is 2x 3x kellett probalkoznom mind a kettővel mire a membrán rendesen a helyén volt és tömített. Ugyanez volt nekem is elsőre hogy meg se moccant, szétszed összerak semmi, mégeccer, istenikirály... stb
Vic! Beszereltem a membránokat a motorradbay-ről. Emlékszel a tolattyú emelkedéses történetre? Az új membránnal egy dekát se moccan a rohadék. Ki vagyok akadva, mint a sezlonyrugó...
Ötlet?
TÚRA EMLÉKEZTETŐ!
MINDENKI JELENTKEZZEN!: http://www.sportmotor.hu/motor...
(Klikk a "Részt veszek az eseményen" feliratra!)
Azért jelentkezzetek ,mert ezzel mások azt látják ,hogy "sokan" jönnek a túrára és hátha mások is kedvet kapnak.
Srácok... Egy gondolat...
Szobon még nem voltam! Tud valaki valami szép helyet ott ahol megtudunk állni? Én erre a Park utcára gondoltam ,mert Dunapart. De ha van jobb ötlet szívesen várom!
Srácok
Holnap megyek a Honda Motoros Majálisra, Kunmadarasra.
Kíváncsi vagyok a gyorsulási motorokra, s a V2-es kupa motorjai is igen érdekel.
Más: Bucsi12 tükröt keres a virgácsára. Nincs valakinek elfekvőbe?
Használjuk ki ezt a klassz időt és motorozzunk sokat!
Egyetértek veled.
Aki ért hozzá vagy kezd érteni a motorszereléshez, hajlamos tuldimenzionálni minden apró hangot(én is). Ez egy motor, ráadásul nem mai gyerek mindig lesz ilyen olyan hangja, de ha örökké erre fülelsz elmarad a felhőtlen motorozás élménye. Ahogy mondtad ha jól megy és jól fogyaszt és nem valami durva a hang akkor le kell szarni és menni kell, ennyi :)
Tokeletes megoldas. Ugyanezen problemaval kuzdottem en is. A kulonbseg a megoldasban csak annyi volt, hogy ezt az alkatreszet nalam csak 2 mm-er kellett rovidebbre csinalni. En nem a váll vastagsagat noveltettem meg, hanem egyszeruen annyival rovidebb a ket váll kozti tavolsag, rovidebb az egesz alkatresz. A masik nagyon fontos kulonbseg, amit ajanlott lett volna nalad is es ajanlott mindenkinek, aki ezzel a problemaval kuzd, hogy a fogas koszoru, amibe belekap a bendix fogaskereke, annak mar ilyen esetbe tonkre vannak menve a fogai. Le kell venni a fogas koszorut a fotengelyrol es azokat a fogakat ajanlott szepen a folosleget roluk leszedetni es o fogak dolesszoget rendberakni. Ezi=utan nem lesz gond egyhamar. Maceras munka a fogak rendbetetele, mert nagyon kemeny acelrol van szo. Erdemes esztergalyossal csinaltatni, aki latja, hogy mi a helyzet es persze aki vallalja is. Nekem 1 uveg jo eros szilva palinkaert megcsinalta.
Jo idot es szeles utat!
Sziasztok.
Régóta küzdök már egy 1000-es virago indítóproblémáival. Leírnám a tapasztalataimat, mert végre sikerült rájönni minden hibára. Szerintem másoknak is tanulságos lehet. Nálam több hiba egyidejű felbukkanása okozata azt, hogy nehezen jöttünk rá a dolgokra.
1. Onnan indult a probléma, hogy a motor nem indult már be csak hidegen indítómotorral, ha megmelegedett a motor akkor nem volt hajlandó. Valamint hidegen is állandó fogaskerék recsegés ropogás volt. Gondoltuk, hogy az indítómotort már megviselte az idő. Ezért felújítottuk azt.
2. Mikor betettük a megnövekedett indító nyomaték miatt a szabadonfutó szépen átengedett, tönkre ment a szabadonfutó. Sikerült egy jó állapotú bontottat szereznem 20e km-el.
3. Ezek után az volt a jelenség, hogy akkor forgatta a motort, amikor az akkumlátorról közvetlenül indítottam az indítómotort egy bika kábellel. Ezért kicseréltük a nagy áramú kábeleket. A pozitív kábelről egy fél centis foltban le volt égve a szigetelés, így gondolom ott lezárt ha úgy ért fémhez.
4. Az indító motor most már szépen forgatta a motort, azonban míg mindig megvolt a recsegő fogaskerekek története. Hála az embernek, akitől a bendixet vettem elmesélte nekem, a probléma okát. Van egy hengeres alkatrész ami a abba tengelybe kapcsolódik bele, ami az indító motornál lévő mozgó fogaskereket mozgatja. Ez a dekni leszedése nélkül a motor generátor felöli oldalánál helyezkedik el, a behúzó mágnes körüli műanyag fedél mögött. Ebbe az alkatrészbe kapcsolódik a behúzó mágnes kiemelő villája. Viszont mostanra ebbe az alkatrészben 3mm holtjátéka van a villának. Indítózáskor a fogaskerék kapcsolatból ki tud esni, be tudja lengetni a rendszert. Ez egy nagyon egyszerű alkatrész, egyszerű leesztergálni, csatolok egy képet, hogy kell megcsinálni.
Remélem mindenki számára érthető a dolog, és komfortosabbá, üzembiztossá tudjuk tenni a gépeket.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xvs_250_dragstar-56440
02