Szia!A Suzuki a nagybátyjámé,azon max utazok hátul. Nagyon kényeles,de batár nagy dög,ha együtt gurulunk akkor meg semmit sem hallok,csak a nagy öblös csattogást
Nem láttam, de jó az ötlet.
Kérdésem még, hogy az utasülést honnan szerezted be?
Mert az eredeti olyan kicsi, hogy kényelmetlen az asszonykámnak.
Bár nem hiszem,hogy itt a pesti utakon bármi is kényelmes lenne, esetleg egy GoldWingé.
Tisztelt choppers01
a képeidről az jön le, te sem bírod megállni, hogy ne faragjál itt-ott a gurigádon. Nem is rossz a csomagtartód, én is hasonlóval egészíteném ki a magamét, ha nem a gyári erős teherbíró lenne rajta. Inkább az utas háttámlája az enyémen ami átszerkesztésre vár, kiegészítve egy krauzerdobozzal ami könnyen le és felszerelhető. ehhez már félre is tettem egy 30 l-es müanyag kannát ami elég masszív erre a célra.
apropo -idézet Tőled: Előkerült a nagy vas is(Suzuki VL 1500 Intruder LC), úgyhogy délután gurulás lesz, csak még hozzá kell szoktatnom magam az üres csövek okozta hangélményhez. Ehhez képest a kis Virgács csak villanymotor a gyári rendszerrel, de szerintem sokkal szebb...(március 15)idézet vége.
Na most egy seggel hány vasat lovagolsz, mert nemrég azt írtad, hogy tervben van egy xv535-ös vétele is... persze azért minden jót kívánok hozzá es gyógyulj meg
Kedves Lapar!
Köszönöm az észrevételt,pontosan ezt a gondot kiküszöbölendő raktam a kényes helyre egy kis karbonfóliát,ami úgy néz ki,mintha a sárvédődísz árnyéka lenne. Az egyik képen valamennyire látszik is.
Na, ma sort kerítettem a villa szimering cserére. Leadom okulásul a 125/250 tulajoknak:
Itt kaptam a tanácsot a régi kiszedésére a facsavaros módszerrel, kiválóan bevált. A másik tanács, a méret, az nem annyira, mert 33x45x8-as szimering van benne, én meg megvettem a 33x45x11-es méretet. (ez nem szemrehányás akart lenni blacki!) Na szóval legalább a külső-belső átmérő stimmelt, és az a lényeg. Ami kis szépséghibája lett a dolognak, hogy a rögzítő rugót nem tudtam visszarakni (nem látszik ki a horony), de gondolom, szorul annyira, hogy nem fog kijönni.
Ezt még megerősítettem azzal, hogy a porvégőgumit egy kis sziloval tettem vissza. Ha mégis kijönne, akkor veszek neki rendes méretet, elhagyni biztos nem fogom , és majd szemmel tartom.
Ez a mai időjárás egyébként kiváló volt szerelgetésre, mert ritka lepra idő volt. (Bár motoron úgyis fúj a szél)
Szia choppers!
Néztem a képeidet, és arra szeretnélek figyelmeztetni, hogy a villatáskád le fogja koptatni a festéket az első sárhányódról. Nekem is így járt, még az előző tulajnál, tehát, ha meg akarod előzni, akkor csak hosszabb utakon tedd vel, amikor valóban szükség van rá.
Vagy ne használj első féket, de ezt nem én mondtam.
Ekkora pechet!Húsvét előtt beszedni egy jó kis kezdődő gyomorfekélyt... Remélem azért nektek jobban fog menni a kajálás mint nekem! De nem baj, hogy nem ehetek kaját, mert hála az orvostudománynak pótlólagosan napi 16 szem gyógyszert szedhetek. Ezzel már majdnem jól is lehet lakni
A szinkronal vacilalok, akkar hogy tekerem nem tudom beallitani, elszivja az olajat a csobol, mar probaltam mind a 2 iranyba tekerni, semmi, v.mi otlet?
Hát akkor így már elgondolkoztató.
De gondolom a sajátoddal sem magadtól dőltél.
Egyébként annak idején a rallyban is odattuk egymásnak a gépeket, hogy mondjon a másik róla véleményt. (Igaz ez csak a Suzuki kupában ment). Pedig ott többről volt szó. Ott egy, egy kulissza titkon az esetleges helyezés múlott. No meg a szponzor.
De mégis osztottuk egymásnak az észt.
Aztán ha a másik a mi jó tanácsunknak köszönhetően előzöt meg akkor csak egy kicsit rágtuk a kefét. Nagyobb rész büszkék voltunk arra, hogy jó volt a tanács.
ez egy 84 es, behúzótekercses gép, hosszútengelyes indítómotorral. Nem tudok másra következtetni. Kicseréltem minden kábelt, az indító motor gyönyörűen teker. A behúzó tekercs behúz és a motor mégsem forog, hanem hallani, hogy valami azért kicsit fogja az indítómotort. Szerintem csak az lehet. Bár de jó lenne kipróbálni. Ebayen mibe kerülne ez?
Sziasztok,
Ma kicsit sikerült tovább haladni a szerelésben. Következtetés az, hogy szabadon futó nem működik. Ha valakinek lenne valami jó forrása szabadonfutóra, az kérem ne tartsa magában, hanem ossza meg velem. Köszönöm.
Nem egymás ellen beszélünk. A dúsabb keverék lassan okoz kormot. A gyertya is lassan melegszik, ha nem tudja elérni az öntisztulási hőfokot, akkor nem képes a feladatára. Azért írom, hogy a hátsó hengerben kellene egy gyorsabban melegedő gyertya. Ez is csak tüneti kezelés, de egyelőre nem jut más az eszembe
Kérdésem még, hogy az utasülést honnan szerezted be?
Mert az eredeti olyan kicsi, hogy kényelmetlen az asszonykámnak.
Bár nem hiszem,hogy itt a pesti utakon bármi is kényelmes lenne, esetleg egy GoldWingé.
a képeidről az jön le, te sem bírod megállni, hogy ne faragjál itt-ott a gurigádon. Nem is rossz a csomagtartód, én is hasonlóval egészíteném ki a magamét, ha nem a gyári erős teherbíró lenne rajta. Inkább az utas háttámlája az enyémen ami átszerkesztésre vár, kiegészítve egy krauzerdobozzal ami könnyen le és felszerelhető. ehhez már félre is tettem egy 30 l-es müanyag kannát ami elég masszív erre a célra.
apropo -idézet Tőled: Előkerült a nagy vas is(Suzuki VL 1500 Intruder LC), úgyhogy délután gurulás lesz, csak még hozzá kell szoktatnom magam az üres csövek okozta hangélményhez. Ehhez képest a kis Virgács csak villanymotor a gyári rendszerrel, de szerintem sokkal szebb...(március 15)idézet vége.
Na most egy seggel hány vasat lovagolsz, mert nemrég azt írtad, hogy tervben van egy xv535-ös vétele is... persze azért minden jót kívánok hozzá es gyógyulj meg
Köszönöm az észrevételt,pontosan ezt a gondot kiküszöbölendő raktam a kényes helyre egy kis karbonfóliát,ami úgy néz ki,mintha a sárvédődísz árnyéka lenne. Az egyik képen valamennyire látszik is.
Itt kaptam a tanácsot a régi kiszedésére a facsavaros módszerrel, kiválóan bevált. A másik tanács, a méret, az nem annyira, mert 33x45x8-as szimering van benne, én meg megvettem a 33x45x11-es méretet. (ez nem szemrehányás akart lenni blacki!) Na szóval legalább a külső-belső átmérő stimmelt, és az a lényeg. Ami kis szépséghibája lett a dolognak, hogy a rögzítő rugót nem tudtam visszarakni (nem látszik ki a horony), de gondolom, szorul annyira, hogy nem fog kijönni.
Ezt még megerősítettem azzal, hogy a porvégőgumit egy kis sziloval tettem vissza. Ha mégis kijönne, akkor veszek neki rendes méretet, elhagyni biztos nem fogom , és majd szemmel tartom.
Ez a mai időjárás egyébként kiváló volt szerelgetésre, mert ritka lepra idő volt. (Bár motoron úgyis fúj a szél)
Néztem a képeidet, és arra szeretnélek figyelmeztetni, hogy a villatáskád le fogja koptatni a festéket az első sárhányódról. Nekem is így járt, még az előző tulajnál, tehát, ha meg akarod előzni, akkor csak hosszabb utakon tedd vel, amikor valóban szükség van rá.
Vagy ne használj első féket, de ezt nem én mondtam.
Széles utat mindenkinek!
És mindenkinek a képen látható húsvéti locsolásokat kívánok!
De gondolom a sajátoddal sem magadtól dőltél.
Egyébként annak idején a rallyban is odattuk egymásnak a gépeket, hogy mondjon a másik róla véleményt. (Igaz ez csak a Suzuki kupában ment). Pedig ott többről volt szó. Ott egy, egy kulissza titkon az esetleges helyezés múlott. No meg a szponzor.
De mégis osztottuk egymásnak az észt.
Aztán ha a másik a mi jó tanácsunknak köszönhetően előzöt meg akkor csak egy kicsit rágtuk a kefét. Nagyobb rész büszkék voltunk arra, hogy jó volt a tanács.
Az ebay -on tudok neked venni ,ha biztosan az a baja.
Ma kicsit sikerült tovább haladni a szerelésben. Következtetés az, hogy szabadon futó nem működik. Ha valakinek lenne valami jó forrása szabadonfutóra, az kérem ne tartsa magában, hanem ossza meg velem. Köszönöm.
A gyertya öntisztulása nem megy végbe. A kérdés csak az, hogy miért nem?
Esetleg egy próbát megér, hogy eggyel eltolt hőértékű gyertya kerüljön a gépbe.
Széles utat!