nagyi2
[3] március 6. 18:49
Úgy tűnik rájöttem miért kormol a hátsó henger. Sokáig tartott pedig majd kiszúrta a szemem. A fő fúvóka amiben a tű csúszkál kikopott. Mivel a tű vízszintesen mozog a lyuk lefelé kopik ovális lesz. Az hogy a hátsó miért kopik jobban nem tudom, de egy haver ötszázasának is ez a baja. Az enyémen beforrasztottam a lyukat és kifúrtam 3-as fúróval, úgy tűnik használt. Lassan be kell szereznem egy felújító készletet.
Valaki írta itt vagy 3 hete a kormolás okát a hátsó hengernél, a karbiban a siber tű megvezetője volt oválisra kopva , beforrasztotta és kifurta 3-as fúróval. Vele kéne a kapcsolatot felvenedd, Ő hátha többet tud a problémáról.
Üdv! Budán nem tud valaki egy jó motoros boltot, ahová besétálok és készletről kapok XV750 légszűrőt? Otthoni forrásom már vagy egy hónapja nem tudja megrendelni.
egy karbis. kb 3 évet állt a motor nem tudtam még kitapasztalni menyi olajat eszik mert most vettem és olaszbol hozzott motor.az a furcsa hogy 10km ig jolmegy csak uttána kezd rángatni .
Egy 350-esen csak egy karbi van - már ha nem tévedek....
ha annyi olajat enne, ami 10 km alatt beköpi a gyertyát akkor az gyorsan feltűnne... A hengerfejes SV 650-es is vígan pöfékel, csak kicsit füstöl, ha elkezdi csócsálni az olajat...
A gyertyakábelen áthaladó feszültségre azért kíváncsi lennék, de ahhoz komolyabb diagnosztikai berendezés kell. Először ezt a részt kellene teljesen kizárni, utána foglalkozni a mechanikai résszel.
Ha mégis olajfogyasztásra vezethető vissza a probléma, akkor akár a gyűrűkkel is lehet baj.
Szóval először két tartalék gyertyával felszerelkezve egy olyan műhelyt kellene felkeresni, ahol a gyújtást műszeresen is lehet vizsgálni, illetve a kipufogógázről is képet lehetne kapni...
Nem is erre gondoltam.
Én hiába mennék a tieddel. Nem hiszem, hogy túl sok mindent tudnék mondani a beállításairól. Nem vagyok szakember.
Viszont az enyémet szívesen oda adnám neked egy körre. Biztos nem esnél vele el.
De nagyon kíváncsi lennék a véleményedre.
Mert elő fordulhat, hogy mennél vele egy pár száz métert, és, esetleg elmondanád, hogy ez vagy az nincs jól beállítva.
Amit én nem veszek észre. Mivel lassan állítódott el, és én szép lassan hozzá is szoktam.
Sziasztok!
A kis vasam ellenőrzése során észleltem, hogy a karbi alatti "Y" elosztó beömlő szívócső akármi benzincsap felőli oldalán repedések vannak. Kérdésem az lenne, hogy lehet-e a műanyagon belül fém betét, mert ha nincs akkor valószínűleg fals levegőt kap, ami tudomásom szerint nem a legjobb. Van-e rá olcsó ideiglenes megoldás, mert eddig újat csak az e-bay-en találtam, amiből a legolcsóbb is 16. 000.- Ft szállítással együtt és erre jelenleg nincs kapacitás, legfeljebb nyár végén lesz. Egyébként a teljesítményén és a sebességén valamint a gázreagálásán nem érzem egyenlőre, hogy falsot szívna, de lehet, hogy ma még ok, a holnapi nyeregbeszállásnál meg 2 falu között azt mondja, hogy viszlát.
Segítsetek!
Bármilyen-akár képtelen-ötletet, tanácsot szívesen veszek!
oké bocs.1-lépés:hátso hengerben kormos a gyertya az elsőben ki van égve.2.:megtakaritottam a kormos gyertyát es megcseréltem a két gyertyát a kiégettet tetem hátra a kormosat előre mentem egy kőrt viszaérve kivettem a gyertyákat a hátsó kormos az első kiégve tehát a gyertya jó.3.:megcseréltem a két trafot ami addig hátra adta a szikrát tettem előre mentem egy kőrt de agyertya ugyanugy a hátsó volt kormos a kábel +a gyertya+a pipa vadi uj ngk mind az ellenálást kivettem a pipábol.nem tünik nedvesnek a korom amugy most vettem a motort ált vagy 2 évet üzemanyagrendszert kitakaritottuk.
Értem én, hogy sietsz, de nem tudnád a magyar nyelvtant egy kicsit segítségül hívni? A lépéseket felsorolásban is leírhatod, ilyen kor nem kell kötőszó, vagy vessző, egyszerűen időrendben, mert így kifolyik a szemem, mire elolvasom...
- Milyen gyertyát cseréltél milyenre?
- Gyertyapipa, kábel, trafó rendben van?
Az alkatrészeket egyesével cseréld fel a hengerek között, amikor átvándorol a hiba a másik hengerre, akkor megvan a ludas.
A kipufogókban mekkora az eltérés, van valamelyiknek olaj szaga?
Amikor a gyertya az olaj miatt koszolódik el, akkor szinte nedvesnek is tűnhet a felülete a koromnak.
Ilyen problémát az 535-ösök esetében sokszor orvosolt a zavarszűrő ellenállás eltávolítása a gyertyapipából esetleg egy közeli autósboltban érdeklődj jó minőségű, zavarszűrő nélküli pipák felől.
NGK gyertyák esetében, 535/400-as virgácsnál a rajtuk lévő karakterekből hiányzik az "R" betű, ha nincs benne ellenállás: BPR7ES illetve BP7ES
( Hévizi út és Huszti út sarok )
Tel/Fax: 1-283-7722 , Mobil: 20-501-9737
E-mail: info@olajwebshop.hu
nagyi2
[3] március 6. 18:49
Úgy tűnik rájöttem miért kormol a hátsó henger. Sokáig tartott pedig majd kiszúrta a szemem. A fő fúvóka amiben a tű csúszkál kikopott. Mivel a tű vízszintesen mozog a lyuk lefelé kopik ovális lesz. Az hogy a hátsó miért kopik jobban nem tudom, de egy haver ötszázasának is ez a baja. Az enyémen beforrasztottam a lyukat és kifúrtam 3-as fúróval, úgy tűnik használt. Lassan be kell szereznem egy felújító készletet.
amikor jár, nincs "öreglada" szaga a kipufogónak?, esetleg kékes füstje?
egyik fórumtársunknál egy pici olaj is látható füstöt okozott, már álló helyben is...
ha annyi olajat enne, ami 10 km alatt beköpi a gyertyát akkor az gyorsan feltűnne... A hengerfejes SV 650-es is vígan pöfékel, csak kicsit füstöl, ha elkezdi csócsálni az olajat...
A gyertyakábelen áthaladó feszültségre azért kíváncsi lennék, de ahhoz komolyabb diagnosztikai berendezés kell. Először ezt a részt kellene teljesen kizárni, utána foglalkozni a mechanikai résszel.
Ha mégis olajfogyasztásra vezethető vissza a probléma, akkor akár a gyűrűkkel is lehet baj.
Szóval először két tartalék gyertyával felszerelkezve egy olyan műhelyt kellene felkeresni, ahol a gyújtást műszeresen is lehet vizsgálni, illetve a kipufogógázről is képet lehetne kapni...
Amúgy hol vetted, mert ahol néztem picit irreális árért adják.
Nincs meg a gyári mert kidobtam a kukába.
Kipu nélkül meg nehéz volna eladni :)
Most esett le, hogy árulod még a motorodat.
Nem adod el csak a kipufogót nekem?
Így levonhatnád az árból, és lehet hamarabb eladnád a vasat
tormy
Annak is két kereke van, nem?
Én hiába mennék a tieddel. Nem hiszem, hogy túl sok mindent tudnék mondani a beállításairól. Nem vagyok szakember.
Viszont az enyémet szívesen oda adnám neked egy körre. Biztos nem esnél vele el.
De nagyon kíváncsi lennék a véleményedre.
Mert elő fordulhat, hogy mennél vele egy pár száz métert, és, esetleg elmondanád, hogy ez vagy az nincs jól beállítva.
Amit én nem veszek észre. Mivel lassan állítódott el, és én szép lassan hozzá is szoktam.
A kis vasam ellenőrzése során észleltem, hogy a karbi alatti "Y" elosztó beömlő szívócső akármi benzincsap felőli oldalán repedések vannak. Kérdésem az lenne, hogy lehet-e a műanyagon belül fém betét, mert ha nincs akkor valószínűleg fals levegőt kap, ami tudomásom szerint nem a legjobb. Van-e rá olcsó ideiglenes megoldás, mert eddig újat csak az e-bay-en találtam, amiből a legolcsóbb is 16. 000.- Ft szállítással együtt és erre jelenleg nincs kapacitás, legfeljebb nyár végén lesz. Egyébként a teljesítményén és a sebességén valamint a gázreagálásán nem érzem egyenlőre, hogy falsot szívna, de lehet, hogy ma még ok, a holnapi nyeregbeszállásnál meg 2 falu között azt mondja, hogy viszlát.
Segítsetek!
Bármilyen-akár képtelen-ötletet, tanácsot szívesen veszek!
Széles utat mindenkinek!
- Úszószint
- Fúvókák mérete (ki tudja mit tettek bele)
- Membránok súberek emelkednek -e rendesen
- Alapjárati csavar
...stb
- Milyen gyertyát cseréltél milyenre?
- Gyertyapipa, kábel, trafó rendben van?
Az alkatrészeket egyesével cseréld fel a hengerek között, amikor átvándorol a hiba a másik hengerre, akkor megvan a ludas.
A kipufogókban mekkora az eltérés, van valamelyiknek olaj szaga?
Amikor a gyertya az olaj miatt koszolódik el, akkor szinte nedvesnek is tűnhet a felülete a koromnak.
Ilyen problémát az 535-ösök esetében sokszor orvosolt a zavarszűrő ellenállás eltávolítása a gyertyapipából esetleg egy közeli autósboltban érdeklődj jó minőségű, zavarszűrő nélküli pipák felől.
NGK gyertyák esetében, 535/400-as virgácsnál a rajtuk lévő karakterekből hiányzik az "R" betű, ha nincs benne ellenállás: BPR7ES illetve BP7ES
nézz utána mi kell a tiédbe