hali az üléshez kőzelebbi henger sántit gyertyát cseréltem mentem 1 kőrt ugyanugy bekormoltamegcseréltem a trafókat ugyanugy bekormolta a tü fentről a 2. ban van ugyhogy sokat nem kap szerintem az első henger kiég rendesen ugyhogy szerintem az anyag rendben ugye 1 karbis.amig benem rakodik a gyertya jol megy de valamiért nem ég ki a hátsó henger.azon agyalok ,hogyszelepszárszimering nem lehet e?kicsi olaj odakerül a gyertyához és nem tudja elégetni.
Én egy barátomnak az 1 évig állt motorját segítettem megjavítani, kicsapódott a benzinből minden vacak az egész karburátor minden apró kis furata tele volt zöld nyúlós anyaggal.
- igen a karbiból elpárolog a benzin, esetleg csúnya lerakodások is keletkezhetnek.
- a membrán is kiszárad, és amíg nem nyeri vissza ideális állapotát elég bután jár.
- a karbi feltöltését a benzinszivattyú, vagy az ejtőtartály esetén a gravitáció oldja meg...
Sziasztok.
A múltkori indítómotor problémát úgy néz ki sikerült megoldani. Indul is a motor. Viszont egy pillanatra beindul utána leáll. Mi lehet az oka. A gép állt majdnem egy évet. A karbiból el tud párologtatni a benzin? Hogy tudnám esetleg feltölteni?
Hat erre sajnos nem tudok valaszolni, csak annyit tudok, hogy ugy mukodik, hogy csinal valamennyi nyomast, aztan azt tartja. Ha kell, utanatolt, ha meg pl alapjaraton megy a gep, akkor csak neha-neha indul be es all is le.
Tisztelet mindenkinek. Elozo nevem "predatory" volt. Ez viszont kicsit testhezallobb.
Na de a fo problema amiert irok az az, hogy vasaroltam az 1100-asomhoz egy neki megfelelo benzin szivattyut, de az lett, hogy egy darabig jol mukodott, aztan folyamatosan porog. Nincs mukodesbeli problema, mert pumpalja a benzint rendesen, de idonkent meg kellene "pihenjen" ES NEM akar! Van otlet, esetleg javaslat, hogy hogyan orvosolhato?
én nem sokat szórakoznék a levegőszűrővel... nem állítom, hogy nem reprodukálható, de nem ok nélkül olyan amilyen. Az enyém "túl sok" levegőt kap, nem is harap igazán, de most tankoltam 220 km alatt 8,6 litert evett...
valahogy meg kéne oldani egy mechanikát, ami elzárja némileg a levegő útját, ha rárántom a gázt... Onnantól ugrana is, meg nem is enne... a nyáron, ha lesz időm megcsinálom... Ha lassan húzom a gázt, akkor szépen gyorsul, de autó mögül kiugrani nem lehet vele...
magas fordulaton nincs ilyen probléma, 50-80 között nem ugrik, de 95-től mintha seggbe rúgták volna...
Szia Viktor.
No ezért is lenne jó ha időnként találkozna a Virágós csapat. Mennénk egymás motorjával és elmondanánk egymásnak az észrevételeket.
PL. Én a vásárlástól számítva már mentem 6 ezer KM-et. S még nem állítottam semmit. De mostanában kezdem vizsgálgatni. Mivel kormos a gyertyám, motorféknél durrog egy picit, és a fogyasztásom is emelkedet. Igaz csak tizedekkel. Ja és szivató nélkül pöc röfre indul. Csak hidegen nincs alapjárat szívató nélkül.
Szóval, már bennem is felmerült, hogy esetleg el állítódott valami.
Csak hát nincs viszonyítási alapom. Nem tudom hogy másnak hogyan is muzsikál az ugyan ilyen gépsárkánya.
Egyszer nagyon türelmetlen voltam,és ezért porszivó porzsák- papirból csináltam légszűrőbetétet.
A moci pöcröf indult, ment is; kb 80-ig aztán nem gyorsult tovább, gázadásra meg megtorpant, fulladozott.
Haza mentem 70-el, kiszedtem a papírt, vettem szűrőszivacsot, egy a4-es táblából 4 darab jött ki, ezzel aztán megy a gép.
Nekem volt ez a tapasztalatom, a légszűrő nem engedett át kellő mennyiségű levegőt a motornak.
A tűn állítás ha csak egy fokot állítasz, szinte biztos, hogy hatástalan. Ha az egyik henger kormos, akkor ott kell körülnézni... Írtad, hogy cserélgettél pár dolgot, leírnád, hogy mit, és mire? kb pontosan...
Igen, jól érted a "rugdosást", bár a böffenés nem hallatszik, mert viszi a másik henger, de ez az, és csak egyet-egyet "böffen". Aztán meg megy hibátlanul, ez őrjít meg lassan....Minden beavatkozásra azt hiszem, hogy az volt a hiba, mert semmi jele, aztán egyszer csak megint előadja, mint ma is. Végignéztem a gyertyakábeleket is, hátha kiszikrázik valahol, de semmi.
vezérlés a hején,levegőrendszer tiszta,üzemanyagrendszer is bár a csőveket még átnézem,terhelés nélkül pőrőg indul pőcre,a tü kőzépen van,de a gyertyám nem ég ki rendesen főleg az1 hengeré kormosabb,levegő csavar forgatására kicsit reagál csak,és elég feketén füstől,kompreszió van mértem,probálok a tün fentébb álitani hátha az a baj,vagy lehet hogy a trafó terhelésen kihagyoga?60 km megtétele után az 1 henger gyertyája kormos volt,de agyertya jo cserélgettem,azt gondolom,hogy 10km allat berakodik anyira agyertya hogy uttána csak dadog az 1 es henger.
amit mondok ne vedd készpénznek nem vagyok szaki. Nálam a gyertya kormozódott és nedves volt . Tehát benyát kapott csak időnként hagyott ki. Blackiex tanácsolta a pipaherélést ami végül nem történt meg csak az érintkező felületeket csiszoltam fel fujtam be wd40el majd paszentossan nagyon odafigyelve összeraktam.
Ezek e legidegesítőbb hibák mikor véletlenszerűen lépnek fel és csak kapkodsz hogy mi a fene volt ez. Rugdosás-t meg értsem motor rángatásnak böffentés kiséretében a kipufogóból ?
Megpróbálom. Csak az a nyűgöm, hogy ma véletlenül kissé hidegen adta elő, és ezért tudtam megnézni a hőmérsékletét, erről tudom csak, hogy a hátsó áll le. Ha melegen csinálja, esélyem sincs rá, mert abban a pillanatban kellene félreállni, és szerelni, olyankor a hőmérséklet semmit nem mond. De hallgatok rád, és megpróbálom a komplett pipacserét is, bár herélt a pipa, gyakorlatilag 0 ellenállással.
Az STP-t beleraktam még tavaly, ki is járattam. Az a bajom, hogy nagyon ritkán jön elő a hiba, akkor 1-2 percig tart, aztán sokáig semmi gond. A gyertyapipa nekem is gyanús volt, de ott inden rendben van, meg sztem csak kihagyogatna, de nálam teljesen leáll a hátsó henger, ez kb fél percig tart, és ez közben rugdos bele párat, de nem indul be. Utána meglódul,és több száz km-en keresztül semmi baja.
Én egy barátomnak az 1 évig állt motorját segítettem megjavítani, kicsapódott a benzinből minden vacak az egész karburátor minden apró kis furata tele volt zöld nyúlós anyaggal.
Javaslom a karbi szétszedést és tisztítást.
- igen a karbiból elpárolog a benzin, esetleg csúnya lerakodások is keletkezhetnek.
- a membrán is kiszárad, és amíg nem nyeri vissza ideális állapotát elég bután jár.
- a karbi feltöltését a benzinszivattyú, vagy az ejtőtartály esetén a gravitáció oldja meg...
A múltkori indítómotor problémát úgy néz ki sikerült megoldani. Indul is a motor. Viszont egy pillanatra beindul utána leáll. Mi lehet az oka. A gép állt majdnem egy évet. A karbiból el tud párologtatni a benzin? Hogy tudnám esetleg feltölteni?
Na de a fo problema amiert irok az az, hogy vasaroltam az 1100-asomhoz egy neki megfelelo benzin szivattyut, de az lett, hogy egy darabig jol mukodott, aztan folyamatosan porog. Nincs mukodesbeli problema, mert pumpalja a benzint rendesen, de idonkent meg kellene "pihenjen" ES NEM akar! Van otlet, esetleg javaslat, hogy hogyan orvosolhato?
Nagyon koszonom.
valahogy meg kéne oldani egy mechanikát, ami elzárja némileg a levegő útját, ha rárántom a gázt... Onnantól ugrana is, meg nem is enne... a nyáron, ha lesz időm megcsinálom... Ha lassan húzom a gázt, akkor szépen gyorsul, de autó mögül kiugrani nem lehet vele...
magas fordulaton nincs ilyen probléma, 50-80 között nem ugrik, de 95-től mintha seggbe rúgták volna...
No ezért is lenne jó ha időnként találkozna a Virágós csapat. Mennénk egymás motorjával és elmondanánk egymásnak az észrevételeket.
PL. Én a vásárlástól számítva már mentem 6 ezer KM-et. S még nem állítottam semmit. De mostanában kezdem vizsgálgatni. Mivel kormos a gyertyám, motorféknél durrog egy picit, és a fogyasztásom is emelkedet. Igaz csak tizedekkel. Ja és szivató nélkül pöc röfre indul. Csak hidegen nincs alapjárat szívató nélkül.
Szóval, már bennem is felmerült, hogy esetleg el állítódott valami.
Csak hát nincs viszonyítási alapom. Nem tudom hogy másnak hogyan is muzsikál az ugyan ilyen gépsárkánya.
A moci pöcröf indult, ment is; kb 80-ig aztán nem gyorsult tovább, gázadásra meg megtorpant, fulladozott.
Haza mentem 70-el, kiszedtem a papírt, vettem szűrőszivacsot, egy a4-es táblából 4 darab jött ki, ezzel aztán megy a gép.
Nekem volt ez a tapasztalatom, a légszűrő nem engedett át kellő mennyiségű levegőt a motornak.
A tűn állítás ha csak egy fokot állítasz, szinte biztos, hogy hatástalan. Ha az egyik henger kormos, akkor ott kell körülnézni... Írtad, hogy cserélgettél pár dolgot, leírnád, hogy mit, és mire? kb pontosan...
Ezek e legidegesítőbb hibák mikor véletlenszerűen lépnek fel és csak kapkodsz hogy mi a fene volt ez. Rugdosás-t meg értsem motor rángatásnak böffentés kiséretében a kipufogóból ?