Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Számomra félig ott a válasz a kérdésedre ha belerugsz akkor meg megy akkor rezonancia hatására megy el ill jön vissza a szikrád a hátsó hengerben ha megbirizgálod a gyertyapipa környékét megint csak megy nem de ?
Szia Jogo!

Annó még fagyizásközben beszélgettünk arról az stp anyagról hogy az használt e ... igazából sztem nem a tisztitás segített a karbiban.
aztán egy gyertya csere bosch w7dp abból kinyult az egyik kb 100km után.

DE az igazi probléma nálam a pipába lévő rossz éritkezés és korrozió miatt volt. A szoritórugo és a lemezke között hogy átment a fesz hol nem . Tehát nálam érintkezési hiba volt.
Elég sok mindent
Szerintetek a gyújtás elektronika (535-ös) képes e arra, hogy időnként egyhengeressé tegye a vasat? Néha leáll az egyik hengerem, néhány száz méter után belerugdos, majd elindul. Túl vagyok már karbitisztításon, gyertyacserén, pipa herélésen, szelepállításon, karbiszinkronon, membrán ellenőrzésen. Ma megint elkezdte a kihagyást, szétvetett az ideg. Úgy áll le, mint amikor a szikra megszűnik, és úgy is jön vissza. De mire szerelőképes helyzetbe kerülök, addigra megy minkét henger, és hiába nézek szikrát, bármit, minden ok. Általában alacsony fordulaton, vagy motorféknél találja ki magának ezt a meglepit. Hetekig semmi, aztán egyszer elkezdi. Van valakinek valami ötlete a felsoroltakon túl?
Ja bocs, ez lemaradt:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
találsz olcsóbban is, ha ragaszkodsz a mutatós műszerhez, de ez is pénzkidobás, a mipoláncső+olaj megoldás tökéletes.
Kicsit olcsóbban is megoldható és jobb mint bármelyik műszer én is megcsináltam:

http://www.virago.ro/wp-conten...

A Kredit a leírásért Blackiex -é :)
Az a normális hogy elállítódik a szinkron hiszen mechanikus rudazatokról, alkatérszekről beszélünk, kopnak az alkatrészek, változnak ahol állíthatod kicsit a sok rezgéstől, a szelephézagok is változnak minden változik minden másodpercben, ezért ugy 6-10 ezrenként normális egy karbiszinkron.
A mieinken egyből érezni amikor elmegy a szinkron mert alapesetben olyan finoman járnak már majdnem mint egy sor 4 -es :) amikor szar a szinkron elkezd a moci rezegni kényelmetlenül.
A gyári kipu 1 db egységet képez egy alsó dobbal, a highway hawk meg 2 db dob, de pontosan a leömlőkre csusszan rá és a rögzítési pontok is rendben vannak ehhez gyártották szóval nem valami Louis féle univerzális izé.

Mivel semmit nem kell variálni így bármikor nagyjából 10 perc alatt vissza lehet tenni a régit.

Még tömítés sem kell hozzá mert a leömlőkre pontosan méretes.
Szia!

Ehhez ki kell iktatni az alsó dobot teljesen?
Vissza lehet utána alakítani az eredetire?

tormy
Sziasztok olyan létezik hogy elállítódik a karburátor szinkron ? ha igen mitől ?

meg egy ilyen cuccal szemezgetek ... szerintetek jó az xv 535 höz ?
Mert úgy látom nem olyan drága a többi fajtához képest.

http://bazismotor.eu/index.php...
A legtöbb esetben 5 fok van, és a középső az ideális helyzet.

Az alacsony végsebesség oka: teljesítmény hiány - ennek oka lehet: nem megfelelő keverékképzés, nem megfelelő légellátás, nem megfelelő gyújtás, esetleg mechanikai súrlódásból, egyéb okokból adódó veszteségek.

- Terheletlenül felpörög?
- Tüzelőanyag ellátó rendszer állapota? (ez ugye a tanktól indul, és a szűrő(k) benzincsöveken keresztül a karburátorig tart)
- Légellátó rendszer állapota? Levegőszűrő nélkül egy próbautat érdemes lehet megejteni (nem földes úton !)

A szelephézag problémáját azért nem sorolom ide, mert előbb okoz indítási problémát ennél a kis motornál, mint teljesítményveszteséget

Vezérlés, gyújtás megfelelő pozícióban van?
általában hanyadikban kellene lennie?
most nézem elég koszos.lehet hogy az a baj?
Sajnos a motor az öcsémnél van, de úgy alakult, hogy mi egy amerikából (ebay)származó Screamin Eagle II csövet tettük fel. Csak tartókonzolt kellett másikat csinálni, de mi az első dobot kicsit előbbre hoztuk. Azért majd lefényképezem. Szép, és (nekem) gyönyörű a hangja. A két cső nem volt 30eFt, postával..
Kb így néz ki:
ScreaminEagle II

KI
Danke sör. A Googlét 2 óráig nyomkodtam...
Nekem a 750 -esen Highway Hawk van Slashcut van, teljesen bejött, Street Legal, nem bántotta a fogyasztás, harap az egész.
Gyertyák hogy néznek ki ?
nagyvas.hu
langauto.hu

és a google a jóbarátod :)
Szasztok!
1100es Virgahoz kéne féktárcsa. Hol nézzek?
a tű hányadik fokon van a karbiban?
Szia!
A levegőszűrő tiszta?
sziasztok vettem egy 250 virágot.kellene egy kis segitség hozzá.pőcc rőff a gép de ha felmelegszik nem akar 80-90 km/h nál tőbbel menni. gyertyát -olajat -feszabályzot gyertyakábelt cseréltem kinti motor most lett behozva karbit kitakaritotttuk,a membrán jónak tünik, akarbi szivocsonk gumit is cseréltük .80 nál ha huzok1 gázt megtorpan és nem akar menni gyertyák ki vannak égve,szerintetek mi lehet?hidegen is kapkod 80 fellet,ha tudnátok valami okosat irni megkősszőnném,vagy egy jó szerelőnek a tel számát akitől tanácsot kérhetnék.előre is kőszönöm.
hy
Hello, sajnos nincs tapasztalattom de en ha tennek akkor sajatgyartasut vannak a neten otletek , hogy kell csinalni stb, es megvan negyed annyi penzbol ha lelsz egy jo muhelyt ahol legyartjak
Sziasztok!

Most kicsit megállt a fórum, beteszem ezt még egyszer hátha valaki tud segíteni:

"Szeretnék picit komolyabb hangú kipufogót a gyári helyére (esetleg átalakítva).
Ha valakinek van tapasztalata valamilyen márkával/gyártóval kapcsolatban (használhatóság, fogyasztás, karbiállítás, elszineződés stb.) kérem ossza meg velem. (1997 XV 1100)"

üdv.:
tormy