Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, legutobb is megtortent, csak most a sok olaj ra kormolodott
Hello!

Van olyan is ugyanabban az árban.
http://www.ebay.de/itm/3604402...
Csak gondolkodom. A hengerfejbe hogyan jut a kompresszióból ha a szelep jól zár?
A T.C.I. vel vigyázni kell (1987-1993)J4T020. (1994-2000)J4T033. Más a bekötése.
Úgy emlékszem a szelepszár átmérőjében nincs eltérés, de az a tuti ha megméred.
Mistvan által szerzett javítási útmutató elmagyarázza hogyan lehet cserélni a szelepvezetőt, menetet fúr bele és kiüti. Ez így egyszerűnek hangzik de a gyakorlat valószínűleg nem ilyen egyszerű.
Ez gyújtás elektronika lenne, CDI?
Mert itt van jó áron.

http://www.ebay.de/itm/3604402...
Ugye megcsiszolod kicsit a dugó tetejét ? :)
Valóban! Tévedtem! Igazad van! Elnézést!Pedig nekem is le volt töltve a teljes alkatrész jegyzék!
nah megvan, 20$ környékén van a szelepmegvezető, pontosan holnap tudom meg, kerdesem:van külömbség szivó és kipuff között?köszönöm a segitséget
A képet nem tudom felrakni.
Ezt panelhőmérőt gondoltam rászerkezteni a mocira.
Az 50 eu nem egy eget rengető, ha jó, nem lógnak benne a szelepek
bontott hengerjet tudok 50 euroert, csak meg nem vettem szemugyre, szervizzeket nem ismerek, nyiregyhazairol tudtok v.mit?
bontott hengerjet tudok 50 euroert, csak meg nem vettem szemugyre, szervizzeket nem ismerek, nyiregyhazairol tudtok v.mit?
Hát ez nem autó, finomabban kell vele bánni. Márka szervizben mennyibe kerülhet? 1 db. Nagyon ellenőrizd le a többit is. Lehet egy bontott hengerfej sem kerülne többe.
felvettem mar veluk a kapcsolatot, elismertek, hogy hibazhatak, de sajnos csak autohoz tudnak beszerezni dolgokat
Hello! 1988-as xv 535-ös yamahámhoz kelleneáramköri vezérlöegység cikkszám:42h8574000 Köszönöm!
Talán a legjobb megoldás neked, ha vissza viszed oda ahol csinálták. Kétszer nem követik tán el ugyan azt a hibát
Szelep vezetőt minden féleképpen gyárit. Vagy keressél hengerfej fel újító műhelyet. Itt szegeden többet tudnék ajánlani, de ott nem tudom.
igazad van, csak nem lelek sehol, v.mi otlet, hogy honnen tudnek szerezni szelepvezetot?koszonom
Még tovább ha a farsot szív a gumicsőnél, előbb mindig az alapjárattal van gond. Jó módszer a kizárásra. Vedd le a szigetelőt. Indítsd be és üzem meleg motornál fújjál hideg indítót a gumicsőre. Ha változik az alapjárat plusz levegőt szív, ha nem akkor nincs átrepedve
A motor jól ment előtte is, de úgy éreztem mintha jobban ment volna a ragasztás után.
Az enyém XVS ebben van. Ha a tied a repedezés miatt nem menne, farsot levegőt szívna, annak a fő tünete az alapjárat egyenetlensége
Ha valóban van fém a gumi alatt (jó volna tudni), akkor marad/na így.
A ragasztószlagozás óta a moci jobban megy, ez azt jelentené, hogy nincs alatta fém.