Az első henger hengertapl tömítése könnyezett.
Nem volt veszélyes mondjuk két olajcsere között 1-2 deci ment el emiatt kb, de ami könnyezett az szuperül pont csöpögött rá a kipufogóra, azaz büdös volt, arrol már nem is beszélve hogy menet közben meg az 1-1 csepp a gatyámat és a fél motor jobb oldalát örökké telenyomta.
És ez vont mindent maga után, mivel a hengertalp tömítéshez le kell szedni a hengert.
1 db hengertalp tömítés kicserélésének nem lett volna értelme, ha nmár szét kell szedni akkor csináljuk úgy hogy lehetőleg ne kelljen megint szétszedni, ennek az eredője votl az hogy rendeltem egy teljes motortömítés szettet, és az utolsó O gyűrűig mindent ami létezett kicseréltem, következő 17 évre jó lesz.
Namost mivel henger lekerült a tömítés csere miatt és 17 éve nem volt vele ilyen, ennek megintcsak egyenes eredője az hogy gyűrűket cserél az ember mert ha összerakod az eredetiekkel az totál lutri hogy nem fogja -e onnantol kezdve zabálni az olajat.
És ugye ha már ezeket amugy is meg kellett csinálni a két hengerfej is elment zsépen gépműhelybe ahol totál rendberakták két fémtisztaságú új szimmeringes hengerfejet kaptam vissza.
Minden le lett mérve és ellenőrizve nincs a hengereknek válluk szinte gyári méreten vannak, főtengely csapágyaknak kutya bajuk...stb
Hát így nézett ez ki nálam, egy apró tömítés mindent von maga után ha korrekten csinálod.
Nem is vettem sértésnek.
Az olcsó viragokkal pedig csak óvatosan, mi is vettünk egyet 280-ért unokaöcsémnek, sajnos nem bírt ki egy szezont sem. Hozzáteszem ő sem a nagy generállal kezdte amint hazavittük, csak felpattant aztán gyí... Sajnos ennek már a blokkja sem volt szűz és nem úgy újították fel, mint pl viccctor...
Ugyanitt bontott 750-es alkatrészek eladók!
Az etalon jelzőt is pontosítanám: Számomra ez az etalon mind állapotban, mind stílusban.
Nálam annyi a plusz, hogy a motorblokkban minden tömítés ki lett cserélve, új gyűrűk, a karbik is teljesen fel vannak újítva, vadiuj féktárcsák és hátsó gumi. Ez így 200k nagyjából.
Nem sértegetni akartalak!
Csak az ára lepett meg de nem csak a te mocidé,hanem az összes xv 750-esé.Azóta sokam írták,hogy nem kell meglepödnöm ezen.Részben bele is törödtem.
Minden tiszteletem Viccctoré, de lassan az "etalon" jelzővel. Na nem azért mondom, de az enyém is van olyan szép és jó. Tavasszal felteszek profi képeket mert a mostaniakat telefonnal készitettem és elég ócskák lettek. Ja és azóta már egy csomó változás van.
Üdv mindenkinek!
Visszaolvasva jókat derültem azon, hogy joye pont az én motoromat hozta fel példának. Tudom öreg is, csúnya is, de azért én szeretem. Gondolom mindenki így van a sajátjával. Az árat pedig a piac diktálja, ősszel 400ért odaadtam volna, de lassan jön a tavasz és egyre kevésbé akarom eladni. Amíg nem kenyérre kell, nem is lesz sokkal olcsóbb.
Természetesen Viccctor gépe az abszolút etalon, remélem sikerül egyszer annyit rááldoznom hogy az enyém is így nézzen ki.
Tisztelettem, mindenkinek holnap tervezem kicsit beinditani a gepet, aztan ra tettem a toltore a regi aksit mert kozben vettem egy ujjat ami meg dobozva van nincsen besacazva az a kerdesem hogy ezt milyen homersekleten taroljam?beke
Nem volt veszélyes mondjuk két olajcsere között 1-2 deci ment el emiatt kb, de ami könnyezett az szuperül pont csöpögött rá a kipufogóra, azaz büdös volt, arrol már nem is beszélve hogy menet közben meg az 1-1 csepp a gatyámat és a fél motor jobb oldalát örökké telenyomta.
És ez vont mindent maga után, mivel a hengertalp tömítéshez le kell szedni a hengert.
1 db hengertalp tömítés kicserélésének nem lett volna értelme, ha nmár szét kell szedni akkor csináljuk úgy hogy lehetőleg ne kelljen megint szétszedni, ennek az eredője votl az hogy rendeltem egy teljes motortömítés szettet, és az utolsó O gyűrűig mindent ami létezett kicseréltem, következő 17 évre jó lesz.
Namost mivel henger lekerült a tömítés csere miatt és 17 éve nem volt vele ilyen, ennek megintcsak egyenes eredője az hogy gyűrűket cserél az ember mert ha összerakod az eredetiekkel az totál lutri hogy nem fogja -e onnantol kezdve zabálni az olajat.
És ugye ha már ezeket amugy is meg kellett csinálni a két hengerfej is elment zsépen gépműhelybe ahol totál rendberakták két fémtisztaságú új szimmeringes hengerfejet kaptam vissza.
Minden le lett mérve és ellenőrizve nincs a hengereknek válluk szinte gyári méreten vannak, főtengely csapágyaknak kutya bajuk...stb
Hát így nézett ez ki nálam, egy apró tömítés mindent von maga után ha korrekten csinálod.
Az olcsó viragokkal pedig csak óvatosan, mi is vettünk egyet 280-ért unokaöcsémnek, sajnos nem bírt ki egy szezont sem. Hozzáteszem ő sem a nagy generállal kezdte amint hazavittük, csak felpattant aztán gyí... Sajnos ennek már a blokkja sem volt szűz és nem úgy újították fel, mint pl viccctor...
Ugyanitt bontott 750-es alkatrészek eladók!
Az etalon jelzőt is pontosítanám: Számomra ez az etalon mind állapotban, mind stílusban.
Csak az ára lepett meg de nem csak a te mocidé,hanem az összes xv 750-esé.Azóta sokam írták,hogy nem kell meglepödnöm ezen.Részben bele is törödtem.
Visszaolvasva jókat derültem azon, hogy joye pont az én motoromat hozta fel példának. Tudom öreg is, csúnya is, de azért én szeretem. Gondolom mindenki így van a sajátjával. Az árat pedig a piac diktálja, ősszel 400ért odaadtam volna, de lassan jön a tavasz és egyre kevésbé akarom eladni. Amíg nem kenyérre kell, nem is lesz sokkal olcsóbb.
Természetesen Viccctor gépe az abszolút etalon, remélem sikerül egyszer annyit rááldoznom hogy az enyém is így nézzen ki.
Merre van az a Szeged környéke?
Nem?
egyébként meg ez is az, csak itt nem fúk-lányok keresik a társat, hanem mások. A másság itt nem a szokásos értelemben veendő.
Itt találtam ! Hátha valakinek kell!
Nekem is Gúglibácsi mondta.
Köszönöm
Remélem is, hogy nem rám gondoltál! :)
KI
Tudom, hogy sose érek rá, de talán majd idén...