A kínai akksik a hideget nem bírják. 10 fok alatt nem teker a rohadék. Pedig töltöttem előző nap. Holnap kimegyek és megköszörülöm. A nyakam rá, hogy megindul a dög.
ma feltettem töltőre az aksit. a töltés előtt 9,6V-on állt. sok jót nem jósolok neki... kb fél órával a töltés megkezdése után 12V- mérhető feszültsége volt... Lehet a Poweroad tényleg ennyit tud...
sokszor elgondolkozok milyen gazdagok a kínaiak... ők is ezt használják, és nem hiszem el, hogy szeretnek évente újat venni...
Na mindegy. ha használható lesz az úgy is kiderül...
Nagyon jo video koszonnom mindenki neveben meg sokkat fog segiteni mindenkinek, ano en is akartam videozni de sajnos egyedul voltam, en mar 2x szettem darabokban eloszor osszeraktam es minden mukodot ahogy elotte csak szetszedtem megent mert blok repedes(tores) miatt kicsereltem a generator oldali kratert, nah aztan akkor vagy en vagy a muhelybe ahol felujitottak akkor a hengerfejeket eltoltak v.mit mert az elso hengerbe fel megy az olaj , a vezermu fogaskereknel le is csorog de meg is tulnyomas van benne mert az egyik csavarnal nyomja az olajat mint allat meg se lehet huzni annyira hogy ne tegye olyan nagy a nyomas benne, te mi okbol kaptad szet a blokkot ha szabad kerdeznem?
Szevasztok!
Igen saját. Az olajjárat a hengeren van, ha én mondtam rosszul akkor elnézést kérek. Ha az eldugul olajhiányos tüneteket produkál, elkezd csattogni majd pedig beáll a vezérlés.
egyetertek. a fustoles egy tunet, a fo tunet az a hegnerfejben levo olajtulnyomas egyszeruen fel megy belle az olaj es nem jutt le, mert a szelep himba tengely rogzito olajatereszto csavaroknal nyomja kifele az olajat, beke
Nem vagyok igazán hozzáértő de szerintem a motorod füstölését okozhatja a rosszul elhelyezett gyűrű. Adódhatnak kompresszió problémák is. Az olaj furat eltömődése sokszor okoz gondot, ha tömítőpasztával szerelnek, és túl sok kerül a felületre. Ez a gumiszerű anyag kis hurkákban leválik és nem tudni melyik járatban akad el, megakadályozván az olajat, hogy eljusson oda ahova kell. Emiatt eléggé komoly károk keletkezhetnek a hengerfejben.
Nem tudom, hogy emlekeztek e meg a porblemamra, de most kerdem a jobban hozzaertoket ha azzokbol az olajatereszto jaratokbol ami a hengerfejben van amit a videon is megemlitenek a 2. reszben, annak az eltomodese produkalna a tuneteit a gepnek?beke
Tiszteletel, ezt nagyon koszonom, bar egy eve lattam volna amikor en magam raktam ossze a blokkot, kerdes:sajat szerzemeny? aztan meg ami elhangzik a vidoba hogy a hengerfejnel van v.mi olajjarat ami 1,5 mm leszukol es vigyazzunk hogy ne keruljon belle piszok, mostmar merget merek ra veni hogy azt tomitettek el nekem amikor felujitottak a hengerfejet es azert van tulnyomas az elso hengeremben, nah meg gyuru beallitas nem pont igy allitottam pe, szoval 2 het mulva elso henger bontas kovetkezik, beke es megegyszer koszonom sokkat segitettel
Már elnézést, de megnéztem az adataidat (nincs semmi), azon kivül, hogy egy "cég" vagy még egy árva "kis" Virago-d sincs. Mit keresel ezen az oldalon? Ez - mint a nevében is benne vam - a Virago-sok fóruma. Bocs.
Tegnap ki akartam venni az aksit, hogy ma feltöltsem. Nem volt valahogy energiám a műtéthez... asszem holnap se motorozok... kinéztem az ablakon reggel... most meg már vastagodik a takaró rendesen...
Az olajba a betöltés után, ha elindítod a motort, azonnal égéstermékek, és víz kerül. Innentől egy év múlva ajánlott a csere. Én jó ha 2000 km-t mentem, és cserélem amint lehet... megvan az egy éve. A többit rád bízom.
Ott a monszunban mindegy.