Sziasztok!
Valaki megtudná mondani, hogyan lehet a boats.net emailben kérdezni a szállítási költséget pl.
Nem engedi elküldeni a z email mert azt írja hoby az állam rublika nem lehet üres, beírni meg nem enged semmit a Magyarországot írom be mint szállítási célország.
Szar az egész. Engedi,hogy kiválaszd a legördülő menüből az országot de nálunk nincsenek államok mint az USA-ban.
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. Ma kompressziót mértem,üzem meleg állapotban. elől és hátul is 150PSI vagyis 10,3 bár. Aztán mindkét hengert lemértem egy egy kanál olajjal. Ez az eredmény elöl 165-PSI vagyis11,6 bár, hátul 190PSI vagyis 133,3 bár. Ilyen esetben csak a gyűrűket kell kicserélni vagy a dugattyúkat is ?
Már hosszú ideje állt,nem tudni mióta. Tudni kellett hogy érdemes e vele foglalkozni.És valószínű hogy a forgattyús ház eresztett.
Egy kérés,meg tudnád nézni hogy a gyűrűgarnitúra mibe kerül a motorradbay-on fuvarral 535-re, és 400-ra van e.
Számomra nagyon hasznos hogy videón láthatom a "belsőséget". Más így látni, mint a szervizkönyvet lapozgatni a számítógép előtt.
Várom a folytatást mert biztosan profitálok belőle én is. Remélem Te is sikerrel jársz a szereléssel.
Szóval köszönjük, és hajrá !
Jön a fojtatás, ahogy időm engedi. De ne tévesszen meg senkit, ettől még nem értek a motorszereléshez. Csak a kíváncsiság vitt rá, meg hogy olcsón szereztem egy blokkot.
Szia!
Én is így vagyok vele. Az alapjárati keverék állítócsavar (jobb oldalt egy gumidugóval fedve) kijjebb csavarása segít valamicskét, de tökéletes akkor sem lesz. Kb 10-15 km után tud csak tökéletesen bemelegedni. Ez a takarás még nem jutott eszembe, de lehet, hogy segítene. Ugyanis menet közben hűl túl, amikor meg megáll az ember, olyankor nem ront a helyzeten.
És a túlmelegedés inkább olyankor következhet be.
Nekem régen az MZ-n volt ilyen hűtővíz érzékelő, menet közben jól szuperált, aztán egyszer egy lámpánál ácsorgásnál behalt a túlmelegedétől.
Tulajdonképpen véletlenűl vettem meg.
Valaki megtudná mondani, hogyan lehet a boats.net emailben kérdezni a szállítási költséget pl.
Nem engedi elküldeni a z email mert azt írja hoby az állam rublika nem lehet üres, beírni meg nem enged semmit a Magyarországot írom be mint szállítási célország.
Szar az egész. Engedi,hogy kiválaszd a legördülő menüből az országot de nálunk nincsenek államok mint az USA-ban.
Egy kérés,meg tudnád nézni hogy a gyűrűgarnitúra mibe kerül a motorradbay-on fuvarral 535-re, és 400-ra van e.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Miért szedted szét ? :)
Várom a folytatást mert biztosan profitálok belőle én is. Remélem Te is sikerrel jársz a szereléssel.
Szóval köszönjük, és hajrá !
Jön a fojtatás, ahogy időm engedi. De ne tévesszen meg senkit, ettől még nem értek a motorszereléshez. Csak a kíváncsiság vitt rá, meg hogy olcsón szereztem egy blokkot.
Én is így vagyok vele. Az alapjárati keverék állítócsavar (jobb oldalt egy gumidugóval fedve) kijjebb csavarása segít valamicskét, de tökéletes akkor sem lesz. Kb 10-15 km után tud csak tökéletesen bemelegedni. Ez a takarás még nem jutott eszembe, de lehet, hogy segítene. Ugyanis menet közben hűl túl, amikor meg megáll az ember, olyankor nem ront a helyzeten.
És a túlmelegedés inkább olyankor következhet be.
Nekem régen az MZ-n volt ilyen hűtővíz érzékelő, menet közben jól szuperált, aztán egyszer egy lámpánál ácsorgásnál behalt a túlmelegedétől.