Kedves Fórumos Társaim!
Nem tudom milyen szokás uralkodik ezen a fórumon, de szerintem elég bunkó szokás, hogy sok itt levelező társam se képet, se adatokat nem tesz fel magáról. Ha valaki ilyen "szégyenlős" ne létesitsen kapcsolatot ezen a fórumon, annál is ikább, mert itt azért elég "baráti" viszony alakul ki egy idő után. Arról nem is beszélve, hogy nem árt ha az ember tudja, hogy néz ki akivel levelezek. Senkit nem állt szándékomban megbántani, de akit érint, az gondolkozzon el.
Nekem a 3 év alatt egyszer állt le, a főbiztosíték melletti csatlakozó lazult le. Levettem az ülést, megigazítottam a csatlakozót és kész.
Ja, egyszer elszakadt a kuplungbowden, szerencsére pár utcára voltam csak, haza tudtam menni vele. Egyikőtök ajánlására a mellettünk lévő boltban vettem javítókészletet, azóta is az van benne. (persze azóta már otthon figyel a gyári is, de nem tudom átszereljem-e)
KI
Hát igen. 4-5 éve, kb 45 évesen kezdtem újra motorozni.
Volt túraendúróm, 600-as nagyrobogóm, 1100-as XV-m, most vettem egy Harley-t. A túraendúrótól künnyű szívvel szabadultam meg, a robogót szeretem városban, de szívfájdalom nélkül elcserélném kisebbre (pl. Piaggio MP3-ra). A Yamahát is hirdettem egy kicsit 850-ért, és igazándiból örülök, hogy nem vitték el. Most úgy néz ki, az öcsémet rá tudom beszélni, hogy féláron megvegye. Akkor legalább családban marad és gyakran láthatom, néha hajthatom is. Amíg van erre esély, biztos nem fogom hirdetni.
Szóval eddig ez a motor nőtt igazán a szívemhez...
Csak ajánlani tudom mindenkinek..
KI
Az hogy melyik motor mennyire megbízható az erősen függ a használója stílusától meg a gépészeti ismereteitől.Elég sok műszaki analfabéta ül viragókon is.Na azoknál hetente van valami gixer bármilyen gépük is van.A 750 nél van a legkisebb meghibásodási lehetőség azt a vak is látja ha van gépész vénája.Ha nincs és még kérdezni is rest akkor baszhatja.De az AMI ELROMOLHAT AZ MINDIG EL IS ROMLIK TÖRVÉNY SZERINT bármelyik csodagép beszarhat bármikor.Aki gépet vesz az számoljon ezzel vagy válassza a kenyérgázas kivitelt.
Egyszerűbb, ennélfogva megbízhatóbb, ha jól tudom a benzinpumpa meg a vékumok környékén szokott macera lenni az 1100 -el, míg a 750 -es ugye simán mezei ejtőtartályos és kész.
Sokan át is alakítják az 1100 -es ejtőtartályosra.
Jaja, vezérműszíjas és erre oda kell figyelni.
12 ezrenként ellenőrizni kell a feszességet és 24 ezrenként (vagy 2 év) cserélni kötelező. Ha nem tartod be persze elszakad :)
Vicces egyébként meg kell pengetni a feszességellenörzéskor és meg van adva a szervízkönyvben hogy több helyen pengetve milyen frekin kell rezegnie és akkor jó :)
Köszönöm a figyelmeztetést, de ismersz, már az összes Ducati szerelési anyag megvan és napokig böngésztem :)
Viccctor: nem akarom az ördögöt a falra festeni, de most csörögtek rám, hogy keressek bontott alkatrész egy 1000-es Monster-hez, mert a dugattyúszett a márkaszervízben 167 900 Ft per henger. Vezérműhalál 67 ekm-nél. Figyelj oda rá, nehogy így járj.
Üdv.Hát nem véletlenül hívják az xv-t japán harley-nek.Valahol olvastam ,hogy amikor ezek a virago szériákkal előrukkoltak a japánok,amerikában úgy elkezdték venni,hogy behozatali korlátot kellett szabni a kormánynak mert a harley cégnek kezdtek eladási gondjai lenni.Szerintem a viragók között a700-s 750-s a legjobban kiforrott és a legkisebb meghibásodással működő konstrukció.Az egy kategóriával kisebbeken és az egyel nagyobbakon is vannak fölöslegesen megbonyolított dolgok.Engem csak az zavar,hogy miért nem tudtak tenni rá egy berugókart.Az kurva jó lenne rá.A harley a sokkal nagyobb gépeire is tudott rakni.Az enyémben 78000km van és olyan a hangja mint az álom és úgy megy mint a villám.Ja meg szerintem ennek a motornak van a legszebb formája a széria chopperek közül.A kényelemről nem is beszélve.Mintha karosszékben tépne az ember.Hát fúl elfogultan ennyi.Meg még annyi,hogy nem nagyon látsz jó állapotú 750-t eladót.Mert aki szert tett egyre annak esze ágában sincs eladni.
Littlerock: "Ezt az elpusztíthatatlan dolgot úgy értsd, hogy megfelelő karbantartás mellett... "
Én is úgy értettem természetesen. A lényeg, hogy nem egy szétpörgő sornégy, vagy olasz sportmotor, ami 50 ezer után mehet generálra.
Robág: ...és milyen jó, hogy vannak ilyen arcok is, nem?
Szerintem kapsz ennél sokkal olcsóbban is. Akár 200 ezer körül is vehetsz. Általában egy gond van velük, nincs papírjuk, vagy ha van azt írták bele hogy forgalomból végleg kivonva forgalomba nem helyezhető....
Abban igazad van hogy a piac , a kereslet-kínálat beárazza a dolgokat. Ezeket a motorokat valamiért így árazta be. Akinek ez jön be megveszi ennyiért. Nem mindenki rajong a csúcstechnikás supersport nylon motorokért.
Szia! Igen 400-as, de 500-ért nem is adom... kb 3 éve kaptam 600-as ajánlatot, akkor nem adtam, azóta 500 volt a maximum... Ennyiért itt marad. Az előző gazdája anno márkaszervizbe hordta gumiharmonikát tett az első teleszkópra. Én a legelső rezzenésre megnézem rajta amit lehet. Soha nem volt 2 napnál tovább szabad ég alatt.
Amúgy most vettem a fém rendszámtábla keretet, de azóta se jutottam le a garázsig hogy felpróbáljam, no meg króm sztender kerül rá, tavasszal...
Pöccre indul, jól húz, veszi az üreset álló helyben, és 147-150 a vége. (minden nyáron egyszer próbálom).
Egyben van no...
Pontosan ezért érdeklődők itt.Az ismeretségemben senkinek sincs tapasztalata az xv-kel kapcsolatban.
Kicsit soknak tartom a 450-500-at,de ha azt nézzük,hogy elpusztíthatatlan akkor nem is sok.(tetszett a merci-wartbulg hasonlat)
De hátha szerencsém lesz.Mint a tzr 250-el.Arra is azt mondták,hogy először is nem lehet venni,másodszor ha van nem megfizethető!
De csak találtam egyet.Remélek és addig is jöhetnek az infók ezekről a motorokról mert érdekel!
Az lehet pajtás, de az XV nem véletlenül tartja az árát. A legtartósabb japán V2 hírében áll, emellett a mai napig nem készült ennél nagyobb teherbírású (értsd hasznos terhelhetőségű) motor. A blokkja egyszerű léghűtéses, könnyű szerelni, kardán, stb. És még ez a legolcsóbb custom vasak egyike.
Ezek ennyibe fájnak, 400 alatt még nem nagyon láttam ilyen típust.
Én is szívesen vennék W124-es Mercit Wartburg áron. De nincs.
Nem tudom milyen szokás uralkodik ezen a fórumon, de szerintem elég bunkó szokás, hogy sok itt levelező társam se képet, se adatokat nem tesz fel magáról. Ha valaki ilyen "szégyenlős" ne létesitsen kapcsolatot ezen a fórumon, annál is ikább, mert itt azért elég "baráti" viszony alakul ki egy idő után. Arról nem is beszélve, hogy nem árt ha az ember tudja, hogy néz ki akivel levelezek. Senkit nem állt szándékomban megbántani, de akit érint, az gondolkozzon el.
Ja, egyszer elszakadt a kuplungbowden, szerencsére pár utcára voltam csak, haza tudtam menni vele. Egyikőtök ajánlására a mellettünk lévő boltban vettem javítókészletet, azóta is az van benne. (persze azóta már otthon figyel a gyári is, de nem tudom átszereljem-e)
KI
Volt túraendúróm, 600-as nagyrobogóm, 1100-as XV-m, most vettem egy Harley-t. A túraendúrótól künnyű szívvel szabadultam meg, a robogót szeretem városban, de szívfájdalom nélkül elcserélném kisebbre (pl. Piaggio MP3-ra). A Yamahát is hirdettem egy kicsit 850-ért, és igazándiból örülök, hogy nem vitték el. Most úgy néz ki, az öcsémet rá tudom beszélni, hogy féláron megvegye. Akkor legalább családban marad és gyakran láthatom, néha hajthatom is. Amíg van erre esély, biztos nem fogom hirdetni.
Szóval eddig ez a motor nőtt igazán a szívemhez...
Csak ajánlani tudom mindenkinek..
KI
Sokan át is alakítják az 1100 -es ejtőtartályosra.
12 ezrenként ellenőrizni kell a feszességet és 24 ezrenként (vagy 2 év) cserélni kötelező. Ha nem tartod be persze elszakad :)
Vicces egyébként meg kell pengetni a feszességellenörzéskor és meg van adva a szervízkönyvben hogy több helyen pengetve milyen frekin kell rezegnie és akkor jó :)
Köszönöm a figyelmeztetést, de ismersz, már az összes Ducati szerelési anyag megvan és napokig böngésztem :)
Ezt kikérem magamnak :)
Én is úgy értettem természetesen. A lényeg, hogy nem egy szétpörgő sornégy, vagy olasz sportmotor, ami 50 ezer után mehet generálra.
Robág: ...és milyen jó, hogy vannak ilyen arcok is, nem?
Abban igazad van hogy a piac , a kereslet-kínálat beárazza a dolgokat. Ezeket a motorokat valamiért így árazta be. Akinek ez jön be megveszi ennyiért. Nem mindenki rajong a csúcstechnikás supersport nylon motorokért.
Ezek a mocskos tolvajok majd csak eltakarodnak innen és akkor lesz az embereknek is pénzük.
egy lengyel kisöreg mutogatta nekem a motorját 26000 km-mel, és odatette a számláló elé a hüvelykujját...
126 000 km... és az utas nem két kiló volt :)
Még nem volt megbontva a blokk.
Amúgy most vettem a fém rendszámtábla keretet, de azóta se jutottam le a garázsig hogy felpróbáljam, no meg króm sztender kerül rá, tavasszal...
Pöccre indul, jól húz, veszi az üreset álló helyben, és 147-150 a vége. (minden nyáron egyszer próbálom).
Egyben van no...
Kicsit soknak tartom a 450-500-at,de ha azt nézzük,hogy elpusztíthatatlan akkor nem is sok.(tetszett a merci-wartbulg hasonlat)
De hátha szerencsém lesz.Mint a tzr 250-el.Arra is azt mondták,hogy először is nem lehet venni,másodszor ha van nem megfizethető!
De csak találtam egyet.Remélek és addig is jöhetnek az infók ezekről a motorokról mert érdekel!
Ezek ennyibe fájnak, 400 alatt még nem nagyon láttam ilyen típust.
Én is szívesen vennék W124-es Mercit Wartburg áron. De nincs.