Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

értem én... de ha nincs iszonyatosan pénz szűkében az eladó, akkor ilyen nem lesz... az általad mutatott vas gazdája a legjobb esetben 400-ért adja el... ennél többre ne számíts...
ha lenne 1 millám motorra (kb 500-at ér az enyém) akkor ez holnap a garázsban állna... http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_shadow_spirit_vt_750c-5072
564
Mint már mondtam öreg,csúnya motort akarok venni olcsón!Szerintem egy 82-86-os xv 750 állapottól függően 250-350ezer ft között van valahol.De ez az én véleményem a tulaj biztos nem ért velem egyet.
Inkább a 900-at a másikért, és nem vagyok elfogult...

ég és föld a két motor...

Ha rendesen számolsz, és 400-at szabad felhasználású hitellel fizetsz ki, akkor a következő 5 évben kb 600-at fizetsz valójában. De nagy valószínűséggel nem kell abroncsot venned, nem lesz indokolatlan túlfogyasztásod, stb.... Ami a legfontosabb: nem áll a szerelőnél alkatrészre várva a motorod, amikor használnád...

A külcsínből adódó különbségre amúgy is kb 200 000 huf-t számolnék... ennyi a számomra areális felára a szebb motornak
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv750_virago-5106929
Én még azon vaciláltam, hogy ugye azt mondhatja vcalaki hogy 900 -ért sok. Ok.

De ha alkatrészenként adnám el szerintem akkor érdekes képlet alakulna ki.
Mondjuk tegyük fel hogy nem számít hogy előretolt lábtartó mert úgysem lehet érvényesíteni az árban.
De ha mondjuk leszerelném a az előretolt lábtartórendszert és feldobnám ide hogy 750 -eshez eladó szerint, 70-80 -ért simán elvinná valaki.
Kipu mondjuk 50,
Bukócső monjduk 30
Táska mondjuk 30
Háttámla Ebay -en 50 ezer körül van
Féktárcsákat leszedm 0km eresek 40 -ért simán elmenne,
Hátsó gumi 25km van benne 15 ért tuti találna gazdát....

és még sorolhatnám.

De nincs az az isten hogy szétdaraboljam :)
Ubazmeg boccs :)
Na, most meg kell írnom még egy levelet gyorsan, utána leszaladok a garázsba.
Viktor!Még mindig várok a képre!
Állapotfüggő, egyetemes válasz nincsen, de igen a sajátom reálisabbnak tűnik mert azért egy olyan mocit kapsz ami szinte karcmentes, mehetsz és kész.

Mutass konkrét linket.
az enyémben van 54000 , és amikor ezt egy majdnem vevő (érdeklődő) meglátta, a azonnal 150000-rel próbálta lealkudni az árat... nem mellékesen, 53xxx km-mel volt tavasszal műszakin, a vizsgabiztos, meg 5300-at vitt be először a rendszerbe. Szóltam neki, majd visszament megnézni a km-órát... és megdicsérte a gépet...

már nagyon unom a hideget... jöhetne a jó idő...
olajcsere után meg bovdenkenés után gyakorlatilag üzemképes a vas... szelephézagot most nem nézek... nincs értelme... kb 3000-rel ezelőtt volt megnézve. A gyertyákban kb 7000 km ha lehet...
Ugye!
Akkor a te 900-ad a reális az 500 egy nem túl igényes szebb napokat megért 82-esért meg túlzottan sok?
Szerintem egy ilyen csopinál tökmindegy.
A Km úgy is hazugság mindegyikben, az meg hogy milyen állapotban van nem az életkortól függ hanem a gazdájától.

Ahogy szokták mondani nem kilométerre hanem állapotra vásárolunk vasat :)
egy szóval se mondtam.. :)

Amúgy lehet pár éven belül az enyémet is el kell adjam, mert sokak számára a 20 éves kor az lélektani határ...
Persze, ez a vizióm az egy dolog majd mglátjuk mi a realitás.
De ha azt nézem hogy tényleg 81-86 közöttieket adnak 500 -ért, akkor nehogymár egy 94 -es teli extás felújított motorért a 900 sok legyen.
Tiszteletben tarom a munkádat, és az odaadásodat a motorod tekintetében. Mint írtam, kívánatos a vasad. Remélem én is, hogy odaadó jó gazdája lesz...

Az Octavia (10 éves) mint autó - úgy általában a használtautó piacon szinte nincs tényleges 200000 km alatt...

A Shadow mögül meg lemaradt a Spirit az előbb... :) tudom, hogy kicsit keverék szegény, de nekem nagyon bejön...
Mondjuk egy fiatal autónál és egy öreg motornál a felújított dolgokazért másképpen nyomnak a latban szerintem.
Egy öreg dolog ha fel van újítva többet ér mert biztonságosabb lesz az üzem, mármint az Octaviadon még alapvetően 200 kmig semmi komoly zűrnek nem kéne bekövetkeznie, míg mi nagyon jol tudjuk hogy a mi 15-20 éves motorjainkon sokminden előfordul, amelyeket én nem kicsit csökkentettem.

Egyébkén 750-780 -ért vanolyan hirdetve, ami nem lett felújítva és nem tartalmaz ennyi extrát mint pl. az előretol lábtartó ami csak alapból ugy 150 ezer, aztán a kip 100 ezer, máris 250 plusznál vagyunk egy alap Virgácshoz képest, és akkor még a vadiuj féktrécsákat meg a gumit nem is említettem a teljes motor és karbifelújításról nem is beszélve.

Ha mindezekez összeadot akkor számomra nyilvánvaló hogy nem a 750-780 -ért árultat kell megvenni ami még ezek előtt áll, hanem 150-120 -al drágábban azt amit már korrekten megcsináltak.

Az meg hogy 2005 -ös Shadow az egy dolog, de az már nem chopper hanem cruiser, kb. a Virago volt az utsó normális chopperforma motor ( jo az uj Honda VTX -et nem számolva).

Ha valakinek ez a forma kell (mint ahogy sokunknak itt) akkor nem nagyon talál mást.

Én így logikázok és bízom benne hogy megleli hasonlóan gondoskodó gazdáját.
A tc-n van egy becsületesnepper -figura, aki írt pár cikket. H valaki elolvassa, akkor ugye ő az igen korrekt csávó, és fel van háborodva, amikor egy vevő alkudozik egy-egy horpadt, vagy fényezett elem miatt, de nemrég elment autót venni az asszonynak, és már dörzsölte a kezét, mert a tetőn lévő hupli, meg a hátsó sárvédő színe az ugye igencsak alku tárgya... de ezt még le is írja, és publikálja... eszem megáll...
nem vagy jó helyzetben az eladással... Ez kb olyan, mint az Octaviám... Felújított motor 16 000 km-rel, a fékek, futómű még nem futott 25000-et. Nagy törése nem volt, és ritkák a felnik. Ha meg akarnám hirdetni 600-nál többet nem kapnék érte, mert a régi céges autók levitték a széria árát... Szóval erre is rá volt költve 300 000 és ugye ott a kb ennek megfelelő értékű saját munka. Ami eladáskor számítana, az a negyedmillió km, a kavicsfelverődés, és hogy fényezve volt pár elem... amint alkura kerülne a sor, és nem akarnám odaadni a nyári kerekeket (kb 100000 huf a szett az abroncsokkal) azonnal az anyagyilkosokkal egy szintre kerülnék a vevő szemében...
Az már más téma, hogy amikor egy másik Octaviában elromlik a központi zár, és esetleg bezárja a kulcsot, akkor az sokba fog fájni, de az enyémben ez a típushiba már meg van csinálva... ha lengéscsillapítót vesz hozzá, az 20000/db meg még 7000 a toronycsapágy, és a gumibak oldalanként, no meg ki is kell azt cserélni. és akkor még a motorra jellemző olajfogyasztást nem is említettem... ez utóbbi ugye nálam nincs.

A motorod számomra már majdnem a venném, ha tehetném kategória, de engem sem hagyna nyugodni, hogy még 300000 huf, és egy 2005-ös kardános Shadow is megvan...

Addig is maradok csóró, és hajtom a 400-ast...
Nem baj persze, az enyém ha elolvastad totál fel van újítva, és egyébként ha veszel egy régebbit 400-500 körül és rendberakod ugyanott leszel mint amennyiért én árulom, én kb. fél misit költöttem rá 4 év alatt (mert elég maximalista vagyok), de most olyan hogy sok tízezerig semmit sem kell vele majd az új tulajának csinálnia csak olajat cserélni kb.
Nagyon szép géped van!
De én egy jóval öregebb és persze olcsóbb vasat keresek.
Mind ezt megértem de használt motoron nem lehet keresni szerintem.
Új alkatrészekkel vagy a nélkül is 25-30 éves motorok.Még egyszer nem a mocikat akarom leszólni de van amortizáció is.Bár ahogy egyre többet tudtam meg erről a szériáról,úgy gondolom nem egy beteges konstrukció.
Persze szívesen veszem az okosítást azoktól akik ismerik ezeket a vasakat.
Sajnálhatod is :)
Sajnálom, de nem!
Én megmondom őszintén olyan szar anyagból volt hogy még abban is kételkedtem hogy bőr így nem kentem be semmivel.

Egy másik táskánál meg ami Louis -os volt ráesett az eső hólyagos lett a víztől az egész táska.

én kb. 3 és fél éve vettem az én Bstaros tatyómat akkor az egy vacak volt, lehet hogy mostanában már jobb.
Én is RMC nyeregtáskát vettem. Vásárlás után többször átdörzsöltem glicerinnel,és át is boxoltam,miután beszívta. Most 1,5 éves, nem esett szét, nem deformálódott és túl van többek között egy 5 napos erdélyi túrán,ahol mindennep szarrá áztunk....a barátom Harley-én lévő táskák hasonlóan leamortizálódtak,mint amit te írsz. Az övé kb. 80e Ft-ba került az enyém 16e Ft-ba....Szerintem egy kis ápolás sokat jelenthet egy viszonylag olcsóbb termék esetében is,és a hangzatos márkanév és a hozzá párosuló magas ár nem jelent feltétlenül magas minőséget. Én bátran ajánlom mindenkinek az RMC által forgalmazott termékeket.