Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán azért drágák a 750-sek mert bírják a strapát.
a német ebáyon nem néztél szét 750 ügyben?
Lehet olcsobbak.
Nem tom bele olvastál-e a tegnapi beszélgetésbe.?
Én egy 81-87 között gyátott xv 750-est szeretnék.
Azt szerettem volna megtudakolni,hogy miért vannak ezek a mocik olyan 500ezer körül?
Aztán ment a téma arról,hogy kinek mennyibe van a gépe.De ez mostanában sajna nem jelent semmit eladáskor.
Ha ez 535-ös akkor nagyon olcsó, sőt nem olcsó hanem elpocséklás.
Nagyon szép a vas és tényleg strapabíró gépek.
Fura ez!
Pedig ez a motor még szép is meg erről a képről úgy tűnik egybe rendbe van.
Én meg egy csúnyát szeretnék de nem 500 ért.
Hanyas 400-as?
Rémisztő,hogy ennyiért sem érdeklődnek!
Köszönöm az elmúlt 20 év tolvaj köcsögeinek!
Nagyon kemény gyerek vagy,hogy ilyenkor is motorozol.
Azért hajnalban elég csípős volt az idő motoron :)
KI
Tedd fel mert nekem is 750 a gépem. Talán van valamid ami tetszik.
Van egyébként még egy rakás cuccom srácok, csináljak listát hátha érdekel 1-2 dolgo valakit ?

Rengeteg karbi alkatrész, km és fordulat mérő kupakok kismillió cucc amit az elmult 4 évben kicseréltem de eltettem mert még használható cseredarabnak jó.
Megértelek nekem is ez volt a cél hogy egyforma legyen :)
Van még 2db ilyen váltó és fékre való is de az neked nem jó mert nincs előretolt lábtartód.
nem is az 500ft a lényeg.hanem h tényleg markolat is kellene ilyesmi...szal most össze zavarodtam.Néztem highway hawk katalógusban gumi nélkülieket is...lényeg a lényeg: még meggondolom.
viccctor lábtartójára hétköznapi O gyűrű is jó lehet2-3 db egymás mellett.
Hát igen ez necces, előbb utóbb mind elkopik mert taposod ugye a csizmáddal.

Mondtam, ha állod a postát elküldöm neked, szaglázd meg, próbált fel, ha tetszik átutalod a pénzt, ha nem akkor simán visszaküldöd.
Van rajta ugy 500Ft rizikód odavissza :)
még meggondolom.ezzel is szimpatizálok amúgy,csak félő,h ebböl is kiesik a gumi,akkor itt már nem pótolható... : http://www.shox.hu/term%C3%A9k...
máról ennyi majd még dumálunk
jó éjt
A Króm egyáltalán nem kopott rajta sehol csak koszos a fényképen,
ha gondolod kisuvickolom és lefotózom mégegyszer.
Két baja van, a gumikat ki kell cserélni meg amit a fotón is látsz amit említettem hogy leért párszor kanyarban.
Én nem sokáig használtam talán 1 szezont mielőtt lecseréltem.

Shoxnál egy új szett 11.800 a sűrű gumisból, én odaadom neked 5 -ért a kettőt, megtisztítod szerzel rá új gumikat és olyan lesz mint az új.
Hát...őszintén..jobb állapotút keresek.a gumik még csak hagyján..de úgy nézem már a króm is kopott.lehet h mégis csak újat veszek.majd még meglátom.mennyit kérsz érte amúgy?
A Virago -k nagyon strapabíróak, elnyűhetetlen darabok.
Az én blokkom belsejében szinte gyári méreten van minden.
A stílus, nincs már ilyen moci manapság.
És egy choppert nem hajtanak szét általában a gazdái mert nem arra való.

Ha ezeket összeadod érthető.
Meg értem,szép mocid van.
De előttem még mindig rejtély,hogy az xv 750 miért tartja az árát ilyen öregen is?
Az xs vagy xj szériák ennyi idősen 200-250 ért mennek.Pedig az xs is kardán hajtás+elöl dupla tárcsás fék van.Szóval nem értem, van valami különleges ezeken a 80-as évekbeli se nem copper se nem naked igazából kicsit öszvér masinákon?
ezt nem szeretném odaadni 500-ért: //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
Kicsi service, kicsi gurulás, kicsi ez+az.
Abban igazad van,hogy ízlés kérdése,vam egy yamaha tzr 250 3ma5-ös supersport-om ill nem a nevemen van de gurulhatok egy suzuki drz-400 sm-mel is.Nem kell még egy erőgép v. pörgőgép.
Csak egy kis csúnyácska amiből egyszer hattyú lesz vagy nem
Itt vannak a képek végre no :)

Gumik elég avétosak már 1 áll közel csak ahhoz hogy elszakadjon, de szerintem nem nagy szám valahonnan szerezni új gumikat rá, vízszerelőktől vagy akárhonnan.

Az utsó képen látszik, hogy az előző tulaj szerette karcolni a lábtartót, kicsit megkoptatta de ha fent van a motoron ez csak akkor látszik ha lehajolsz alá, tehát normálisan nem.

Mondom én csak azért cseréltem le, mert nem találtam ilyen markolatot és inkább a markolathoz cseréltem ezt le a sűrű gumisra.
De mi a terved vele ?
Venni egyet olcsón és menni vele amíg van benne szufla és nem esik szét ?
Vagy venni egyet olcsón és szépen megcsinálni ?
Én hajtottam kicsit ilyet egyik barátomnak van.
Szép motor, csak nem chopper :)
Egyébként meg érezhetően gyengébb is a 750 -esnél azért 45 vagy 54 paci az százalékosan is már kijön.

Ez simán tetszés kérdése, én a sajátomat választanám inkább :))))
Áh ne viccelj,

Ott kezdődik hogy vehetsz rá kipfogót 100 ezerért alsó hangon mivel ezzel a nyitott kókányolt cuccal ezer hogy nem megy át a vizsgán.
A Régi 750 1xtárcsafékes az enyém 2 tárcsás és dupladugattyús féknyergek ég és föld. 72 ezer km, még több van benne mint az enyémben isten tudja mennyi van benne valójában.
Felújított dolgokról szó sincs ennél, nincs táska hozzá az enyémhez kettő van, nem előretolt lábtartós hanem sima (ami persze izlés kérdés de nagyon drága mulatság és azért az igazi chopper filing ezzel van meg).

Szóval egy A4 -es oldalt apró betüvel össze tudnék hozni mondjuk az én motorom előnyére simán.

Ha ez lenne az alap akkor az enyémet 1.3 -ért kéne árulni :)