Nem tom bele olvastál-e a tegnapi beszélgetésbe.?
Én egy 81-87 között gyátott xv 750-est szeretnék.
Azt szerettem volna megtudakolni,hogy miért vannak ezek a mocik olyan 500ezer körül?
Aztán ment a téma arról,hogy kinek mennyibe van a gépe.De ez mostanában sajna nem jelent semmit eladáskor.
Van egyébként még egy rakás cuccom srácok, csináljak listát hátha érdekel 1-2 dolgo valakit ?
Rengeteg karbi alkatrész, km és fordulat mérő kupakok kismillió cucc amit az elmult 4 évben kicseréltem de eltettem mert még használható cseredarabnak jó.
nem is az 500ft a lényeg.hanem h tényleg markolat is kellene ilyesmi...szal most össze zavarodtam.Néztem highway hawk katalógusban gumi nélkülieket is...lényeg a lényeg: még meggondolom.
Hát igen ez necces, előbb utóbb mind elkopik mert taposod ugye a csizmáddal.
Mondtam, ha állod a postát elküldöm neked, szaglázd meg, próbált fel, ha tetszik átutalod a pénzt, ha nem akkor simán visszaküldöd.
Van rajta ugy 500Ft rizikód odavissza :)
A Króm egyáltalán nem kopott rajta sehol csak koszos a fényképen,
ha gondolod kisuvickolom és lefotózom mégegyszer.
Két baja van, a gumikat ki kell cserélni meg amit a fotón is látsz amit említettem hogy leért párszor kanyarban.
Én nem sokáig használtam talán 1 szezont mielőtt lecseréltem.
Shoxnál egy új szett 11.800 a sűrű gumisból, én odaadom neked 5 -ért a kettőt, megtisztítod szerzel rá új gumikat és olyan lesz mint az új.
Hát...őszintén..jobb állapotút keresek.a gumik még csak hagyján..de úgy nézem már a króm is kopott.lehet h mégis csak újat veszek.majd még meglátom.mennyit kérsz érte amúgy?
A Virago -k nagyon strapabíróak, elnyűhetetlen darabok.
Az én blokkom belsejében szinte gyári méreten van minden.
A stílus, nincs már ilyen moci manapság.
És egy choppert nem hajtanak szét általában a gazdái mert nem arra való.
Meg értem,szép mocid van.
De előttem még mindig rejtély,hogy az xv 750 miért tartja az árát ilyen öregen is?
Az xs vagy xj szériák ennyi idősen 200-250 ért mennek.Pedig az xs is kardán hajtás+elöl dupla tárcsás fék van.Szóval nem értem, van valami különleges ezeken a 80-as évekbeli se nem copper se nem naked igazából kicsit öszvér masinákon?
Kicsi service, kicsi gurulás, kicsi ez+az.
Abban igazad van,hogy ízlés kérdése,vam egy yamaha tzr 250 3ma5-ös supersport-om ill nem a nevemen van de gurulhatok egy suzuki drz-400 sm-mel is.Nem kell még egy erőgép v. pörgőgép.
Csak egy kis csúnyácska amiből egyszer hattyú lesz vagy nem
Gumik elég avétosak már 1 áll közel csak ahhoz hogy elszakadjon, de szerintem nem nagy szám valahonnan szerezni új gumikat rá, vízszerelőktől vagy akárhonnan.
Az utsó képen látszik, hogy az előző tulaj szerette karcolni a lábtartót, kicsit megkoptatta de ha fent van a motoron ez csak akkor látszik ha lehajolsz alá, tehát normálisan nem.
Mondom én csak azért cseréltem le, mert nem találtam ilyen markolatot és inkább a markolathoz cseréltem ezt le a sűrű gumisra.
Én hajtottam kicsit ilyet egyik barátomnak van.
Szép motor, csak nem chopper :)
Egyébként meg érezhetően gyengébb is a 750 -esnél azért 45 vagy 54 paci az százalékosan is már kijön.
Ez simán tetszés kérdése, én a sajátomat választanám inkább :))))
Ott kezdődik hogy vehetsz rá kipfogót 100 ezerért alsó hangon mivel ezzel a nyitott kókányolt cuccal ezer hogy nem megy át a vizsgán.
A Régi 750 1xtárcsafékes az enyém 2 tárcsás és dupladugattyús féknyergek ég és föld. 72 ezer km, még több van benne mint az enyémben isten tudja mennyi van benne valójában.
Felújított dolgokról szó sincs ennél, nincs táska hozzá az enyémhez kettő van, nem előretolt lábtartós hanem sima (ami persze izlés kérdés de nagyon drága mulatság és azért az igazi chopper filing ezzel van meg).
Szóval egy A4 -es oldalt apró betüvel össze tudnék hozni mondjuk az én motorom előnyére simán.
Ha ez lenne az alap akkor az enyémet 1.3 -ért kéne árulni :)
a német ebáyon nem néztél szét 750 ügyben?
Lehet olcsobbak.