Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ps. ugy ertettem, hogy erdemes egyszerre cserelni elol es hatul, meg akkor is, ha a hatso csak 50%os, es erdemes a belsot is cserelni....?
igen, ezeken is gondolkozok. foleg az lenne a szampontom, hogy inkabb jobban tapadjon es tartson kevesebbet, mint tovabb tartson kisebb tapadassal. mi a velemenyed?
Az én 750 -esem is annyit evett de cirka 1 év alatt kiderítettük a hiba okát és most az 5 -öt sem éri el. inkabb 4.5 90-110 -es országutazással.
Vegyél Continental Milestone -t (CM1 és CM2) nagyon jó ár érték arány 4 éve használom, 20 ezret bírnak nekem a 3. garnitúra került most fel jól is néz ki a mintája, esőben is ok, jól tapad és jóval olcsóbb mint egy Michelin vagy Dunlop.
Szia!
Sajnos az enyém 6 l-t eszik.B.
Ja, a fogyasztás:
Én sokat használtam városban, 2 személlyel, úgy 6 liter körül is fogyasztott, országúton kevesebbet.
KI
Hali,
Majd hétvégén csinálok még képeket.
Ezek csak azért csináltam, mert új hátsó csomagtartót akartam vizzel kivágatni 6-8 mm-es kórlemezből, ehhez csináltam pár képet régi csomagtartóval és leszerelt tartóval is. A csomagtartón a minta egy Yamaha embléma lett volna, a támlarészbe meg beleírattam volna a YAMAHA feliratot.
Szerintem marha jól nézett volna ki.
Most meg tetszik csomagtartó nélkül. Nem is láttam eddig, milyen szép íve van a hátsó sárvédőnek.
KI
5-5,5, mint a 750-eseké. A nagyobbak nem esznek többet.
Szia!
Nem gondolkodtál, hogy több képet kéne felrakni? Mi a fogyasztása? B.
tisztelet, masik elmelet:addig utottem rafele a szimeringet amig elvagta a gumit, ertem ezt szivo oldalon mert kipufon mar kicsereltem megent, igy stimelnenek a tunetek?beke
metzellerrol nagyon sok rosszat hallottam, mar ami a tapadast illeti. persze mondjk, hogy tartos, de inkabb en legyek tartos, s a gumi kopjon :) de koszi a valaszt. ha netan valaki tud dunloprol nyilatkozni, tovabbra is varom...
tisztelet, en is ilyet akartam 2 eve vegul metzeler let a vege, de nem bantam meg, elso gumin semmi kopas nem veheto eszre hatson meg minimalis 12 ezret futott, beke
Kerem szepen. van valakinek tapasztalta dunlop gumikkal?

http://www.r17.hu/index.php?pa...

michelint szeretttem volna, de nincs es nem is lesz. tud valaki errol a gumirol valami biztatot mondnai? elore is koszonom. sziasztok
zart teru mikrobus, nyiregyhazan erdeklodtem meg regen yamaha servizbe, de mar csak egy szinkronert vagyont kertek, idore van a ber, brke
hali, nem szunik meg, megyek 20 km ert ha le megy alapjaratra megent nyomja kifele, beke
Télen hetente szoktam járatni a mocit.Hidegen nekem is fehér gőz jön a kipufogóból amig fel nem melegszik a motor.Olajat nem eszi megy mint a repülő.Ha felmelegedés után neked is megszűnik,akkor semmi baja a mocidnak mivel az enyémnek sincs semmi gondja.
Hát azt a motort az előző linken a koma addig cicomázta amíg szar lett.
Na, kár volt ma felkelni.. Az előző link nem az enyém .

Remélem ez már tényleg az..

KI
ui2: Nem nyelte a linket:

Yamaha
UI: a legfontosabb extrát, a sörösdoboztartót meg kifelejtettem.
Lásd az előző levelem..
KI
Hali,

A km-t elfelejtettem megnézni. Ah, látszik a fényképen, akkor most max 49eKm van benne.
Mióta megvettem, vettem rá itt (szinte) eredeti indexeket, (szinte) eredeti indexeket, Louis-os lámpákat, két marha nagy táskát (átalakítottam levehetőre) (megvannak a kicsik is, amivel vettem, a naggyal gyakran elakadtam), csináltattam bukócsövet, kór kipufogóvéget, az utolsó vizsgára kapott új hátsógumit. A tank festett, így vettem Németországban, nem tudok róla semmit.
Az öcsém autószerelő, magunk cseréltük minden tavasszal az olajat, olajszűrőt légszűrőt. Fékfolyadékot csak amikor megvettük a motort, kardánvégben meg most tavasszal. 2008 végén vettem, azóta egyszer állt le, kontakthiba volt a főbiztosíték körül az ülés alatt, megmozgattam, azóta nem csinált ilyet, de alaposabban aztán nem néztem utána. Ja, ezt nem tudom miért van, de eddig 5 motort vettem ( kisrobogótól a Harley-ig) és mindegyikben 1 héten belül akksit kellett cserélnem, ebben is.
Ja, ár... Most már mindenképp el akarom adni, mert egy seggel 3 db 50 LE fölötti motor kicsit túlzásnak tűnik. (van egy 600-as ABS-es Honda Silverwingem is, azt megtartom városi motornak. Feleslegesen nagy, de nincs értelme annyiért eladni, amit kapnék érte és venni egy ismeretlen kisebb mocit)
Megnéztem a hasznaltauto.hu-n, 920eFt a legolcsóbb 1100-as, ezért gondoltam a 850-re, de értelmes ajánlatot meghallgatok, aztán majd meglátom. Fillérekért biztos nem adom el, akkor inkább nekiadom az öcsémnek, majd ledolgozza autójavítással :)
Köszi:
KI

ui: ha az árral valamit benéztem, szóljatok..
Szia!
Én most gondolkodom, hogy a 750-met 1100-re cserélem. Mit kell tudni róla? Km, müsz. állapot (gumi?), esztétika, kor, km, stb? Ár? (végső). Kösz, Brúnó.
Nem tudom mi az a duba valószínű utánfutó.
Érdeklődni kell a legközelebbi Yamaha szervizekben lehetséges javítási költségekről . Még ne add fel hátha kapsz még valami jó tippet a következő napokban.
elege mesze van az a helyzet, kell egy duba amivel elvigyem visszahozzam nem olcso az utazas