Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kettő kell :))
Úgy azért már elgondolkodtató.

Nagyvasnál a Goldfren ennyi amivel nincsen baj de a 262mm -es nekem pedig szerintem a 282 -es kell mert nekem már a dupla dugattyús féknyergeim vannak (lemegyek garázsba megmérni)

Probalok kicsikarni az Ebay -esből valami választ hogy mi is ez, mert tulajdonképpen Yamaha -t jeloli meg gyartonak, és 572 eladásból nem kapott rossz értékelést ami bizalomra ad okot.
Szia!
Van a nagyvas.hu 24 ezerért plusz posta és ez nem kinai hanem cseh, nekem az 4 ezer nem érné meg a kinait ami lehet kaki minőségü.
Ez meg talán még jobb:

http://href.hu/x/gk2e

ingyenes szállítás, és vannak méretek is, míg a másiknál nincsenek.
Srácok,

Ez nem hangzik rossz vételnek nem ?

http://href.hu/x/gk2d
Tényleg jó az utolsó :)

Csináltam én is egyet.

Egyszer régen korzikán :)
Mai jobb időt kihasználva, elmentünk lemosni kútnál a mocikat, otthon szárazra törlés, polirpasztával minden bekenés, fényesre törlés.
Motorok konzerválva jelentem :)

Ja, és persze pöccre indult ahogy kell :)
Sziasztok! :) Kicsit pörgessük fel az életet! Találtam tök jó kis oldalakat ahol igazából képeket lehet szerkeszteni!

www.dumpr.net (Ez inkább kisebb szerkesztések.)
www.tuxpi.com (Ez is inkább kisebb szerkesztések.)
www.pho.to (Ez is nagyon jó...)
www.befunky.com/create/... (Nekem ez jött be nagyon!)

Íme egy kép amit kb 3perc alatt dobtam össze! (Ha valakinek kell ilyesmi és nem ért hozzá szívesen csinálok neki. Nagyon sokféle lehetőség van!...)
http://www.sportmotor.hu/motor...

Aki nem nézegeti az oldal ezen részét! :D Most csintem! :P
Oksa thx
A Virago-ba JOBB + akksi kell.

Stimmel az, csak gépelési hiba.
Skacok kérdés...

YUASA aksira gondoltam ,mert azt mondtátok az menő! :) (Meghát hamár Japán a moci legyen az aksi is Japán! :D)

http://bolthely.hu/akkumulator...

Itt egy link...
Az ,hogy bal+ ne nézzétek még én sem tudom így hirtelen most milyen kell nekem. A lényeg az lenne hogy 12V 12Ah az zsír ,mert a Virago.ro oldalon is ez volt mint adat a 400as típushoz.
Nah most az a (YB12A-A) izé nem stimmel a Virago.ro adataival... Ez most gáz?.. Egyáltalán ez mi? Az az aksi ami jobb+ ami elméletileg tök ugyan ez annyi az eltérése ,hogy (YB12AL-A2) Az oldal szerint más a mérete is... de maga az aksi ugyan az?!?

Itt a Jobbos
http://bolthely.hu/akkumulator...
Tegnap reggel amikor felkeltem gondoltam csinálok reggelit a csajszimnak ,mert még csicsikált mikor kikecmeregtem az ágyból. Hát láss csodát nincs otthon semmi! Egyszer akarok megarendeskeves lenni és nem tudok... xD Mondom irány a bolt! :D Itt jön képbe a bratyó robesza! :P 200ccm és tökéletesen ideális egy pikkpakk bevásárláshoz! Melegen öltöztem! Vastagzokni, Jégeralsó, Vastagnadrág, stbstbstb Mit baszarintottam el? Na mit? Megszokásból felvettem az ujjatlan csipper kesztyűmet! XD A Boltban vagy 20percig álltam a grillcsirkék mellet! xD Otthon bepid a hideg víz is forró volt! :D De meglett a reggeli! Háhááá :P
Hát ez nem semmi.
Oldjátok meg barterba', mindenki jól jár.
:) Rendben köszönöm, a napokban rádcsörgök.

Szerelővel nem 2 forint lesz ez minimum 1 teljes napos munka, karbik ki, darabokba szed, mindent kicserél, beállít karbik visszaszerel, nem tipikus munka mint egy fékbetét csere.
Látom Te Bp.-i vagy. Hívj fel (06 30 2500 444), gyere el a küllőért, a mocit meg tavasszal a szerelőmmel megcsináltatom. (Karbi felújitó készlettel.) Mivel én nem értek hozzá igy kénytelen vagyok szerelővel csináltatni.B.
Ha eladsz nekem egy átkozott küllőt csavarral szívesen ránézek a motorodra élőben.
Én nagyon hosszú utat tettem meg mire kiderült a baj, sokat agyaltunk blackivel.

Nekem volt fekete füst is, kormos gyertyák, és nem ment a moci nem volt 4-5000 fölött ereje.

- Úszószint okés volt
- Fúvókák rendben
- alapjárati, szivató minden rendben
...stb minden okés volt

Az első dolog az a Main Nozzle(amibe a tű belemegy) körüli gumi tömítések cseréje volt mert fröcskölt a benya a main nozzle körül.

Majd feltünt hogy nem emelkednek rendessen a súberek, de a membránok rendben voltak. Viszont feltünt hogy a súber maga a csúszóka nagyon meg volt kopva és tulajdonképpen szökött a vákuum mellette.

Ergo a lényeg az hogy nem sok benzint kapott hanem NEM KAPOTT LEVEGŐT mivel nem emelkedett a súber és elzárta a levegő útját, de mivel a vákuum megvolt amikor húztam a gázt a dugó szívta valószínüleg a benyát minden létező nyíláson ami csak volt.

Úgyhogy begorombultam és megvettem két teljes karbi felujító szetett (40k volt). Minden új a karbiban a házat leszámítva.
Új membrán, új súber, új tűk, új main nozzle (amibe a tű belemegy), összes fúvóka új, úszó szelepek újak, minden létező mozgó alkatrész, és tömítés új.

Lényeg a lényeg hogy amint a karbit fel lett újítva minden tökéletes lett, amíg csak egyes dolgokat cserélgettem mind tüneti kezelés volt egy kicsit jobb lett 1-2000 kilométerre de aztán visszaesett a régi szintre.

Nem nagy befektetés és 4-5000 km után bejön az ára.
Viszont nagy munka és odafigyelés kell hozzá hogy mindent szépen kicserélj.
Nincs. Csak a fogyasztás. Füst nincs, gyertyák jók, kompresszió mérve volt, jó.B.
Ácsi :)

Ha ennyire egyértelmű lett volna akkor egyből ezzel kezdtünk volna, tanultunk belőle persze, de egyből azért nem mennék erre rá :)
Van -e egyéb jelenséged a fogyasztás mellett ?

- Gyertyák milyenek ?
- Kis fekete füst ?
- Van benne erő ? Végsebesség ?
Súber és membrán csere.
Szia!
Segitesz? Mivolt a baj? Nem bánnám ha az enyém is 5l körül fogyasztana.
Ha nem egyforma a tipus akkor szerintem egyszerre cseréld.

De én pl. kb. 5000 -el később cserélem az elsőt mindig mert annyival többet bír, a hátsót most cseréltem ki de az első még maradt az majd csak valamikor a következő szezonban lesz cserés, de persze Continental Miestonra cseréltem és az is volt / van rajta.
Csak jót tudok mondani róla de komolyan.

Itt elolvashatod (angolul) mások véleményét is, ilyeneket írnak hogy a legjobb gumi, 5 -ből átlagosan 4.5 -re értékelik a gumit, nagyon jó kanyarodás ilyenekt írnak.

http://www.bikebandit.com/cont...

Csak megerősíteni tudom.