Igazából azt nézem ,hogy szinte jobban megéri csak baráti társaságban együtt gurulni, aztán ha klubozni akarunk csatlakozni egy már meglévő klubhoz. Az nem olyan macerás, persze gondolom az sem könnyű de akkor nem kell ilyenekre odafigyelni.Szerintem...
Még valami. Honlapon ki kell emelni, hogy márkaklubról van szó. Ez fontos. Továbbá a "startouring.hu" oldalon leírtak, pl. szabályok és kézjelek, célok, tagok képekkel, valamint hasonló márkaklubok honlapjai (pl. shadowners.hu) a követendő minta.
CTRL-C + CTRL-V módszerbe belekötnek (szerzői jogok), ne másolj, vagy ha igen, ízléssel és bőségesen változtass...
Utánakérdeztem illetékesnél. Egyenpóló mehet. Felvarró a hátra nem, maximum egy kis "patch" a mellény elejére. Évszám, Hungary felirat, ilyesmi nem szerepelhet.
Ez igy van minden bizzonyal, ha gumicseres leszek megfontolom a dolgot hogy atalakitattom ahogy blackiex mondta,mert tenleg igazad van sokkal biztonsagosabb
Sry csak tök gyorsan írkál most mindenki. Örülök ,hogy szent a béke.
Persze ezt értem! És ez jogos is! De ettől még lehetünk valami kis mezei baráti kör. Aztán ki tudja lehet még a Hells Angels-höz csatlakozunk mindannyian a végén! :D Nah jó éjt srácok szevasztok!
Ertelek, de akkor is kell lennie v.mi dugulasnak, mert nem lenne szabbad tulnyomas legyen ott, atneztem a rajzokat meg minden, elmeletileg ha megallitom a motort az vissza kellene lassan folyon, de mikor kicsavaram a csavart nem egyszer meg spricelt az olaj....
Tömlős gumi életveszély nem ?
Jön egy szög és bumm szevasz, míg a tömlőnélküli szépen leereszt lassan hacsak nem valami K nagy darab vágódik ki belőle.
Ertem, nah akkor remelem nem tapasztallom meg hogy milyen a motoros defekt, amugy meg egy mz veterantol tanultam hogy ha defektet kapol ki kell tomni friss fuvel, azt hittem csak viccel aztan meg ep egy gurulaskor mutatta be...lazzan ment ugy is 60-70 el:D
Szerinted egy nyomás szabályozót építettél be?
Nem tudom mennyi az olajnyomásod, de a szimerin rugós oldala felől több bár túl nyomást ki kellene bírnia. Nyomás ráfele nyomja a rugó felől a szimering tömítőfelületét a szelepre. / Főleg egy új szimeringnek./
/ De nem ez a normális üzemi körülménye./
A küllősre csak úgy lehet, ha a felnit előtte gumis megcsinálja. Van valami tömítő cucc, amit a küllők tövére lehet tenni, hogy ne eressze át a levegőt, de a pontos mikéntjét nem ismerem. Nekem is küllős kerekem van és tömlős gumit használok.
Igazi küllősre nem sajnos.
Az enyém "ál küllős" felni, azaz küllős de nem a klasszikus módon, van egy perem a felnin és a küllők abba vannak beakasztva nem a felni falába.
Igazából azt nézem ,hogy szinte jobban megéri csak baráti társaságban együtt gurulni, aztán ha klubozni akarunk csatlakozni egy már meglévő klubhoz. Az nem olyan macerás, persze gondolom az sem könnyű de akkor nem kell ilyenekre odafigyelni.Szerintem...
CTRL-C + CTRL-V módszerbe belekötnek (szerzői jogok), ne másolj, vagy ha igen, ízléssel és bőségesen változtass...
Egyenpóló ügyben az alábbi céget javaslom:
http://onlinepolo.hu
Aki ráér, az online tervezőprogramjukkal készíthet terveket.
Honlap szintén nem ütközik akadályba.
Lehet szervezkedni, de 2-3 napos belépős, zenekaros találkozót ne tervezz, ahhoz engedély kell és nem csak az önkormányzattól.
Persze ezt értem! És ez jogos is! De ettől még lehetünk valami kis mezei baráti kör. Aztán ki tudja lehet még a Hells Angels-höz csatlakozunk mindannyian a végén! :D Nah jó éjt srácok szevasztok!
Jó "szerelgetést". Jocakát.
Jön egy szög és bumm szevasz, míg a tömlőnélküli szépen leereszt lassan hacsak nem valami K nagy darab vágódik ki belőle.
Nem tudom mennyi az olajnyomásod, de a szimerin rugós oldala felől több bár túl nyomást ki kellene bírnia. Nyomás ráfele nyomja a rugó felől a szimering tömítőfelületét a szelepre. / Főleg egy új szimeringnek./
/ De nem ez a normális üzemi körülménye./
Az enyém "ál küllős" felni, azaz küllős de nem a klasszikus módon, van egy perem a felnin és a küllők abba vannak beakasztva nem a felni falába.