Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Például ez a STAR cucc is tök jó.
Aham értem. Köszi szépen!

Igazából azt nézem ,hogy szinte jobban megéri csak baráti társaságban együtt gurulni, aztán ha klubozni akarunk csatlakozni egy már meglévő klubhoz. Az nem olyan macerás, persze gondolom az sem könnyű de akkor nem kell ilyenekre odafigyelni.Szerintem...
Még valami. Honlapon ki kell emelni, hogy márkaklubról van szó. Ez fontos. Továbbá a "startouring.hu" oldalon leírtak, pl. szabályok és kézjelek, célok, tagok képekkel, valamint hasonló márkaklubok honlapjai (pl. shadowners.hu) a követendő minta.
CTRL-C + CTRL-V módszerbe belekötnek (szerzői jogok), ne másolj, vagy ha igen, ízléssel és bőségesen változtass...
Utánakérdeztem illetékesnél. Egyenpóló mehet. Felvarró a hátra nem, maximum egy kis "patch" a mellény elejére. Évszám, Hungary felirat, ilyesmi nem szerepelhet.

Egyenpóló ügyben az alábbi céget javaslom:

http://onlinepolo.hu

Aki ráér, az online tervezőprogramjukkal készíthet terveket.
Honlap szintén nem ütközik akadályba.

Lehet szervezkedni, de 2-3 napos belépős, zenekaros találkozót ne tervezz, ahhoz engedély kell és nem csak az önkormányzattól.
Ez nem tortenik meg, es ezert nyomta ki a rez gyuru mellet az olajat is,
Onnat szabadon vissza kellene folynia a forgattyús házba.
Ez igy van minden bizzonyal, ha gumicseres leszek megfontolom a dolgot hogy atalakitattom ahogy blackiex mondta,mert tenleg igazad van sokkal biztonsagosabb
Ja! Erről az infóról valamiért le maradtam.
Kosz, neked is jo8
Tudom talalgatunk csak penteken tobbet tudok mondani ha megneztem hogy le folyik e a masik oldalt vagy sem....
Sry csak tök gyorsan írkál most mindenki. Örülök ,hogy szent a béke.
Persze ezt értem! És ez jogos is! De ettől még lehetünk valami kis mezei baráti kör. Aztán ki tudja lehet még a Hells Angels-höz csatlakozunk mindannyian a végén! :D Nah jó éjt srácok szevasztok!
Ertelek, de akkor is kell lennie v.mi dugulasnak, mert nem lenne szabbad tulnyomas legyen ott, atneztem a rajzokat meg minden, elmeletileg ha megallitom a motort az vissza kellene lassan folyon, de mikor kicsavaram a csavart nem egyszer meg spricelt az olaj....
Na jól van srácok jó éjt mindenkinek. Sikerült ma jól felbaszni magam.
Jó "szerelgetést". Jocakát.
Tömlős gumi életveszély nem ?
Jön egy szög és bumm szevasz, míg a tömlőnélküli szépen leereszt lassan hacsak nem valami K nagy darab vágódik ki belőle.
Haragot én se akarok, de azt se, hogy bárkinek baja legyen, mert olyan klubhoz tartozik, amit nem hagytak jóvá...
Ertem, nah akkor remelem nem tapasztallom meg hogy milyen a motoros defekt, amugy meg egy mz veterantol tanultam hogy ha defektet kapol ki kell tomni friss fuvel, azt hittem csak viccel aztan meg ep egy gurulaskor mutatta be...lazzan ment ugy is 60-70 el:D
Szerinted egy nyomás szabályozót építettél be?
Nem tudom mennyi az olajnyomásod, de a szimerin rugós oldala felől több bár túl nyomást ki kellene bírnia. Nyomás ráfele nyomja a rugó felől a szimering tömítőfelületét a szelepre. / Főleg egy új szimeringnek./
/ De nem ez a normális üzemi körülménye./
Sajna nem :( A tiéd klasszikus küllős belemegy a felni falába a küllő rendesen.
Nekem is igy mondtak ano amikor vettem gumit de nem tudtak megmondani hogy jol csinaljak meg igy hat tomlosom van
Megneztem, mintha hasonlo lenne, de te megmondod
A küllősre csak úgy lehet, ha a felnit előtte gumis megcsinálja. Van valami tömítő cucc, amit a küllők tövére lehet tenni, hogy ne eressze át a levegőt, de a pontos mikéntjét nem ismerem. Nekem is küllős kerekem van és tömlős gumit használok.
Ha megnézed a nevem alatt a motorom fotóját az első felnin elég jól látszik a perem.
Ma is tanultam v.mit haza megyek megnezem meg lehet az enyem is ilyen...
És ennélfogva nekem tömlő nélküliek a gumik hála az égnek.
Igazi küllősre nem sajnos.
Az enyém "ál küllős" felni, azaz küllős de nem a klasszikus módon, van egy perem a felnin és a küllők abba vannak beakasztva nem a felni falába.