Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van valami magyar elérhetősége amotorradbay-nak ?
Én is így láttam, azért lepődtem meg. :D
motorradbay.de
Esetleg minta után tudnak adni neked a Futár motorosboltban, Pesten.
yamaha virago 535-öshöz keresnék karburátor membránt. Ha valaki tud segíteni az ügyben,nagyon megköszönném.
Ezer bocsanat. Osszekevertem. Az oldallabnak van az a releje. A semlegesnek nincs. Bocsanat blackiex.
Én nem látok relét a rajzon... Hanyas évjárat?
Teljesen igaz. Van rele` a "semleges" kapcsolo utan. Teljesen hasonlit a "RUN" kapcsolo utan levo rele`vel. Kiprobaltam mindketot es jok. Kiszedtem a "semleges szenzort" es azzal van baj. Nem zar rovidre egyaltalan. Ha az oldallabat felcsukom, beindul a moci.
100% hogy a szenzor. Csak arra szeretnem tudni a magyarazatot, hogy egyik naprol a masikra hogy fosik be.
Nem emlékszem relére... A nagyokon asszem nincs.
predatory
A pí-pí igy igaz, de eszembe jutott még valami. Ha jól emlékszem a rajzra az üres /semleges/ jelző jeladó után még van egy relé. Nehogy az csapjon be, hogy a jeladó működik a relé kattan de esetleg nem zár az érintkezője. Sajnos rajzom nincs itthon, nem tudok biztosat mondani, talán dr virago blackiex !
Akkor nesztek egy kis móka...

http://aceshigh.uw.hu/kromozot...
kellene egy szagos kijelzot beszerezned:p
Köszi, de nem az én érdemem!
Nekem is nagyon tetszett, ezért raktam az adatlapomra.

Valóban, a benzintyúk kimaradt a meghatározásból.
Eddig fel sem tűnt, pedig én is tartok egyet.
A szaga is árulkodna, ha éreznénk.
az elso hengernel van a gond, az olajfogyasztas,en koszzonom a hozzaszolast, a kep nem jellenik meg betened meg egyszer ha megkerlek?kosz
az a vicc hogy nem kek ,feher
űdv
lori bocs hogy bekiabálokde szerintem a hátso henger
vezérmű tengely végén lévő olaj csatornát zártad be a11016
kép szerint
Igy igaz. Az elott ellenoriztem es mukodni latszott. Azt ajanlom mindenkinek, aki oldalsztendert vagy barmi mast akar merni, aminek ellenallasa kell legyen, hogy mindig folytonossagmerovel merje. Az ugyanis vagy sipol vagy nem. En pedig ellenallast mertem digitalis merovel, ami varialodik folyton es nem vettem eszre amit kellett volna. Folytonossagot merve eszrevettem, hogy benyomaskor tobb helyen is sipol a keszulek. Persze nem mindig ugyanott.
Benyomasnal lassan: pi-pii-pi-pi-piiiiii,
ami normalis esetben: ---------piiiiiii kell legyen.
Nagyon koszonom.
Tiszteletem.
predatory
szept 30. án a10963 hozzászólásomban leírtam hogy mérd meg az oldalláb kapcsolóját. Ha elolvastad volna előbb megoldódik a gondod.
A hüvely, amibe csúszkál a szelepszár. A szimmering alatt van.
Szimmering hibánál kifejezetten jellemző a motorféknél fellépő erős kék füstölés. A végeredmény ugyanaz, le kell venni azt a hengerfejet.
tetszik a dolog,de csak jovo szombaton esedekes,kosz mindent aztan majd irok a fejlemenyekrol.beke
Konkrétan milyen színe van a füstnek?
Szerintem, ha valójában olajfüst fordulaton elégeti.
Fordulaton lényegesen gyorsabban mozognak a szelepek, nem bír annyit beszívni.
Szerinted miért csak alapjáraton van jelen a dolog? Motorféknél kéne durván gyárkéményt játszania...
benzin tiszta, szellepvezeto az melyik resze?bocs nem vagyok tisztaba a fogalmakkal.