kicsit OFF, de nem nagyon. Tegnap voltam barátaimmal a Tündérgyárban, és meghallgattuk Viccctorék zenélését. NAGYON JÓ VOLT! Nagyon rég nem éreztem ennyire jó magam, nagyon jó zenét csapattak, nagyon jól! (Tudom, nem írok választékosan, de egy hülye meetingen ülök épp ;) ) Nagy gratula Viccctor! Ha tehetem tutira megyek máskor is ! Mostmár tényleg kíváncsi vagyok a másik zenekarodra is! (Maga hely is elég jó, olyan igazi romkocsma, a legjobb értelemben. Van egy fílingje, az tuti :) )
Már ki is okosodtam, hogy nem a kereket kell kiszerelnem, hanem inkább a sárvédőt leszerelni. Mert ugye csak akkor férek hozzá csavarhúzóval alulról. Az a röhej, hogy Nyíregyházán, ahol ezt mondták, még fékpadra sem tették, csak azt mondta a manus, hogy tolja meg, húzza be a féket, biztos jó, ha rá mer ülni.
Beleköthetnek. Nem szabályos (gyalogosvédelem). Vizsgáztatótól függ, hogy hisztizik-e érte vagy nem. Azért egy NKH állomáson belekötnek, az tuti. Én egy maszek műhelybe hordom, ott csak körbejárják, index, villany, néha még a féket se nézik meg. Ha kovácsoltvas lándzsahegy lenne a háttámla tetején, azt is leszarnák. :)
Mindent célszerű levenni, ami nem odavaló, hegyes vagy kiálló akármik - mint a madár. A bőrtáskáért, bukócsőért speciel nem szólnak.
Autóval én is így szoktam, de a motorral spórolok. Így megúszom 5 alatt. Meg kell az a kis adrenalin-szint emelés.
Egyébként mi van a Fáy utcában, szervíz?
a Prolong reklámról ami eszembe jut: mint ismeretes, van egy mondás :)
Minden gomba ehető... egyszer :)
amúgy bármelyik alapjáraton ketyegő motorral meg lehet csinálni a homokozós trükköt, jó eséllyel utána kipucolva, még használható is marad... (bár már nem lesz túl tartós... )
ha a homokot a olajszivattyú felkapja, akkor még ott a 10 mikronos papírszűrő, azon meg nem megy át... és sokat oda kell rakni, hogy azt eltömődjön :)
Itt meg sem kérdeztem, de már késő, ma megyek műszakira.
Egyszer egy vizsgán azt mondták, hogy ez nem szabályos, le kéne szerelni. Nem kötözködtek, csak megjegyezték.
Most is leszereltem, de megkérdezem, mi lett volna, ha fennhagyom.
XV535SJ lesz az. Elvileg a krómozott blokkdeklik, magasabb kormány miatt S.
Ezért ha valaki sima 535-öshöz rendel pl. bowdent, de valamelyik előző tulaj már cserélte a kormányt valami magasabbra, akkor nem biztos, hogy nyerő lesz a dolog.
Szia!
És hogyanlehet ezt megtudni mert valószinű ,hogy s az van benne mert kromos mind a kétoldali dekni és a karburátor fedelek is kromozottak. C biztosnem mert nem Californiai nincs mérföld a km orában. De a pontos gyártási év az jó lenne.
A lényeg, hogy az a 132 dolláros cucc, ami a 1997-es Virago 535 "STARTER CLUTCH" ábrán a 3-as számmal szerepel, az jó a tiédhez.
A szabadonfutód az újabb típus, nem három nagy fémtuskó van benne, hanem sok-sok kicsi "mogyoró" alakú. Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy SJC / JC / J / SJ kivitelű a motor.
Egyébként:
S = deluxe, J = évjáratkód, C = kaliforniai verzió
Na ez jó hir mert eddig csak 160 dolcsi körül találltam postaköltséget.
És itt ha jól látom lehet PAY-PAL-lal is fizetni.Az plusz elöny nem látják a bankártyaszámot meg a kodot megilyesmit ami egy kártyásfizetésnél kell.
Szia! Megtudnád nekem nézni a következő adatok szerint,hogy mikori évjáratú a gépen és mi a pontos tipusa mert van ahol olyat is kérdeznek hogy xv 535 sj, xv 535sjc,535j 535jc
Motorszám:2YL281049
Alvázszám:YM2YL281432
Első üzembehelyezésnek a forgalmiba 1997 van irva ,de ez nem mérvadó.
Köszi a segítséget
azt nem mindig érzi meg a lovas, ha a dobfék fékerő-ingadozása nagyobb mint 30%...