Az igaz hogy 3-4 ohm ellenállásu tekercsen nehéz menetzárlatot megállapítani, de Kohm nagyságrendben már nem csak szakadást lehet mérni.
Egyébként nekem is az a tapasztalatom hogy a gyakorlatban a gyújtás problémák nagyobb részéért a gyertya az áthúzó pipa az elöregedett kábel vagy a rossz csatlakozások a felelősek.
Igazából szerintem sehogy. Ohm-mérő is csak azt fogja mutatni, hogy szakadt-e a tekercselés vagy sem. Amíg működik rendesen, addig jó. A viragotech fórumon Harley Accel gyújtótekercseket ajánlottak pótlásra, azokkal a szikra is erősebb lenne.
A szervízkönyv szerint ellenállásmérővel.
Ha a trafóról lehúzod a sarukat, és a két sarun mérsz 3,8-4,6Ohm ellenálást kell látnod.
A gyertyapipa levétele után, a gyertyakábel és a sarú közt 10,6-15,8 Kohm a secunder ellenállás.
Szia! a fekete a test ami a vázfelől jön. Apiros a pozitív a három fehér a generátor három tekercse.
Ezek jönnek a gép kábelezéséből a fesszabályzó sarus csatlakozásu,
Levágod a régit felsaruzod és a rajz szerint rádugdosod a keway szupershadow feszabályzojára a mit én 422 petákért vettem ujjanon.
Nálam a három pici lyukban ledek vannak, de nem kizárt hogy valahol ott keveredik be a hang is. Próbaképpen letakarom valahogy egy darab szivaccsal, és készítek egy próba felvételt.
Szerintem a három pici lyuk a tetején...
Ezekkel jól videózni úgy lehet, ha csukott sisak állvédőjébe építed be, ott védve van széltől és a fejed csillapítja a rezgést. Nyilván ez nálad is megoldott, csak a mikrofonnál lesz gond. A szél sistergését csak valami légterelővel + szivaccsal lehetne valamelyest kiszűrni.
Szia blackiex !
Itt a megoldás a kamera rögzítésére. Most már csak a fejem bólintgatása látszik meg a videón. (lehet hogy azt is hozzá kéne csavarozni valamihez....) Most még az a bajom, hogy a hang álló helyzetben és kisebb tempónál jó, de nagyobb sebességnél a menetszél erősödése miatt az automata vissza szabályoz,teljesen lehalkít.
Talán ha kicsit letakarnám a mikrofont, becsaphatnám az automatát. Ja, csak nem tudom hova a túróba dugták ?
Szia !
Az hogy mi van a forgalmiban nem mindig irányadó. Az én virgácsomnak is 25 kw-os papirja van. . ehhez képest a 140-es tempó nem nagy megerőltetés neki.
Egyébként így van ahogy blackieix írta, a karburátor szívócsonk átmérője szűkebb a 25 kw változaton. Hogy pontosan mekkora nem tudom, de huszonvalahány milliméter A 46 Le változat torok mérete viszont 34 mm. Az enyém ekkora. Mérd le te is.
Nekem jó munkát végeztek, bár vagy 3 hét volt, mert tele voltak.
http://www.femepito.hu/
81-83 között
Primer oldal: 2.7 Ohm
Szekunder oldal: 8500 Ohm
84 után
Primer oldal: 4.2 Ohm
Szekunder oldal: 13.2 kOhm
Elég érdekes, mert nekem egész mást mutat a műszer, mégis tök jó a gyújtásom. (3.5 ohm / 12.4 kOhm)
A gyújtókábel 1984 utániakon nem cserélhető.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Hova, ismertek jó krómozót?
KI
Egyébként nekem is az a tapasztalatom hogy a gyakorlatban a gyújtás problémák nagyobb részéért a gyertya az áthúzó pipa az elöregedett kábel vagy a rossz csatlakozások a felelősek.
Ha a trafóról lehúzod a sarukat, és a két sarun mérsz 3,8-4,6Ohm ellenálást kell látnod.
A gyertyapipa levétele után, a gyertyakábel és a sarú közt 10,6-15,8 Kohm a secunder ellenállás.
Ezek jönnek a gép kábelezéséből a fesszabályzó sarus csatlakozásu,
Levágod a régit felsaruzod és a rajz szerint rádugdosod a keway szupershadow feszabályzojára a mit én 422 petákért vettem ujjanon.
Ezekkel jól videózni úgy lehet, ha csukott sisak állvédőjébe építed be, ott védve van széltől és a fejed csillapítja a rezgést. Nyilván ez nálad is megoldott, csak a mikrofonnál lesz gond. A szél sistergését csak valami légterelővel + szivaccsal lehetne valamelyest kiszűrni.
Itt a megoldás a kamera rögzítésére. Most már csak a fejem bólintgatása látszik meg a videón. (lehet hogy azt is hozzá kéne csavarozni valamihez....) Most még az a bajom, hogy a hang álló helyzetben és kisebb tempónál jó, de nagyobb sebességnél a menetszél erősödése miatt az automata vissza szabályoz,teljesen lehalkít.
Talán ha kicsit letakarnám a mikrofont, becsaphatnám az automatát. Ja, csak nem tudom hova a túróba dugták ?
Az hogy mi van a forgalmiban nem mindig irányadó. Az én virgácsomnak is 25 kw-os papirja van. . ehhez képest a 140-es tempó nem nagy megerőltetés neki.
Egyébként így van ahogy blackieix írta, a karburátor szívócsonk átmérője szűkebb a 25 kw változaton. Hogy pontosan mekkora nem tudom, de huszonvalahány milliméter A 46 Le változat torok mérete viszont 34 mm. Az enyém ekkora. Mérd le te is.
Mindig teletankolod, elég jol lehet ugyanannyira tankolni, szépen elosztod és kijön az adat.