Nehezet kérdezel, sajnos nem tudom, hogy 400-as és 500-as esetén melyiknek hol kéne lennie. Ezek ugyanis kis szériás, egy adott ország piacára készült darabok (400=JP, 500=CH, AU), amik nincsenek benne a szervízleírásban.
Az 535-re úgy írja a könyv, hogy a 10-es megy a hátsó hengerbe, a 9-es előre. Ez alapján te sem vagy rendben!
Az egyik haver áthozta a mociját hogy nézzem meg mert a hátsó henger kormol. Hát gondoltam miért ne bár az enyémet se bírtam megcsinálni. Kivettem a súbert a hátsó hengerében (ami egyes számú), az 5DZ21 jelű súbertűt találtam aminek rövidebb tompább á hegye. Az első hengerében az 5DZ20 jelű tű van aminek hosszabb nyújtottabb a hegye. Nem lehet hogy felcserélődtek a tűk ésez okozza többek problémáját. A moci VIRAGO 500. Az enyémben elöl 5DZ10, hátul 5DZ9 jelű van csak nem emlékszem hogy melyik milyen. Az enyém 400-as.
Most ott tartok hogy a hátsó henger még kormol de már nem annyira mit eddig. Az első hengerben a gyertya tökéletes, ha a hátsóban tönkre megy nem a gyertya hibája. Összegzés: meg vagyok elégedve vele.
Szevasztok!
Amikor meguntam hogy a drága NGK gyertyák sorra mentek a kukába, berohantam a tesco-ba, és vettem a lent említett Bosch W7DC-ből vagy 8 darabot. Épp akciós volt asszem 2400/4-db. Igaz csajnában készült de kidobni az is jó. Az angol nyelvű kézikönyv melyik hengert írja egyes számúnak?
Oké megfogadom ezt a nem húzogatom le a gyertyapipákat instrukciót. Amit még tapasztaltam hogy a hátsó karburátor sem melegszik úgy mint mint az első akárcsak a hengereknél ott is ugyanez tapasztalható. Nem tudom ez karbi esetében jelent e valamit. Napokban hoznak nekem szinkron tesztert kíváncsi leszek beállítás után fog e változni a gépezet. Meg még a bosh gyertyákat is befogom szerezni amit blackiex ajánlott.
Végig gondoltam és elég sok mindennek kell stimmelnie a jó üzemhez :
- Jó gyertyák
- Jó szelephézag a jó kompresszió miatt
- Jó gyújtás elektronika (bár ezzel nem hinném hogy gond lenne)
- Karburátorszinkron
- Karburátoronkénti jó benzin-levegő keverék hangolás
- Jó úszó szint (ellenőrizve)
- Karbi membrán vizslatás ( Ezt nemtudom megnézni mert nincs hozzá torzkulcsom... még )
Szóval van még mit megnézni . Egyenlőre elvagyok kenődve mert úgy nézki 1000 km-t mentem egy hengerrel én marha és nem tünt fel mostanáig. :\
Ne nagyon huzogasd le a gyertyapipákat és hagyd szabadon, kinyírhatod vele az elektornikát és akkor az borsos lesz.
Mindekképpen dugj bele legalab egy csavarhúzót hogy valahova húzhasson ívet.
Az o-gyűrűre hamar rájöttem hogy nincs.szerencsére van tartalék karbim azon néztem meg.Levettem a gyújtótrafót, úgy látom hogy a gyújtókábelt nem lehet kiszedni belőle.Bár nagyon erőltetni nem akarom.A rossz henger egyik saruja elég laza volt./nagy átmeneti ellenálás./Talán? Azért megpróbálom kivülről lógatva megcserélni a trafókat hátha átmegy a hiba is.A benzinszint tavaly jó volt, azért leellenőrzöm.Köszönöm a válaszokat.
Bocs mégegy:
Ti a bőr oldaltáskát mivel kezelitek? Mondtak már nekem testápolót, meg cipőkrémet, meghogy eszembe se jusson a cipőkrém...
Én gondoltam jó minőségű cipő ápoló igazi krémre, ami nem tömíti el a pórusokat, pl. Collonil Classic (Jó a Gore-Tex, mehg Color-Tex-ekre is), van ilyen impregnáló spray is, de megyek megnézem ló-boltban mit árulnak. Ami jó a lószerszámra, erre is jó kell hogy legyen, nem?
A fémrészekre meg sidol, attól csillivilli lett, a bőrt meg sima popsitörlővel tisztítottam meg. Már csak magára a bőrre kell valami, mert az előző gazdi nem nagyon fordított rá gondot.
Átolvastam, külföldi fórumokon azt írják, hogy a következő 4 lépés kell:
- Tisztítás (nyeregszappan, esetleg glicerin szappan - nálam lanolinos popsitörlő :) )
- Kondícionálás - ha már nagyon kiszárad és szomjas a bőr, nem kell gyakran használni
- Fényesítés - ha akarom
- Védelem - valami impregnáló szer, hogy állja a vizet, UV-t, stb. Erre vettem a Collonil Waterstop sprayt, meglátjuk, milyen...
Ja, és először mindenképp olyan helyen próbálni, ahol nem látszik, ha netán gáz lenne.
Nekem is írj be légy szíves 2 gyertyát...kipróbálom.
Az 535-re úgy írja a könyv, hogy a 10-es megy a hátsó hengerbe, a 9-es előre. Ez alapján te sem vagy rendben!
Helyette jó lesz a szóban forgó Bosch ?
Itt is látható hogy 8 -as számmal jelezve hogy különböző gyári számu 2féle tű van hozzá:
http://www.boats.net/parts/sea...
535 -be kellene .
A hátsó henger az egyes.
Amikor meguntam hogy a drága NGK gyertyák sorra mentek a kukába, berohantam a tesco-ba, és vettem a lent említett Bosch W7DC-ből vagy 8 darabot. Épp akciós volt asszem 2400/4-db. Igaz csajnában készült de kidobni az is jó. Az angol nyelvű kézikönyv melyik hengert írja egyes számúnak?
Végig gondoltam és elég sok mindennek kell stimmelnie a jó üzemhez :
- Jó gyertyák
- Jó szelephézag a jó kompresszió miatt
- Jó gyújtás elektronika (bár ezzel nem hinném hogy gond lenne)
- Karburátorszinkron
- Karburátoronkénti jó benzin-levegő keverék hangolás
- Jó úszó szint (ellenőrizve)
- Karbi membrán vizslatás ( Ezt nemtudom megnézni mert nincs hozzá torzkulcsom... még )
Szóval van még mit megnézni . Egyenlőre elvagyok kenődve mert úgy nézki 1000 km-t mentem egy hengerrel én marha és nem tünt fel mostanáig. :\
Krueger
Attila004: 4db
Ebadta60: 4 db
Brumeszkosz: 2 db
Jogo: 2 db
Littlerock: 2 db
Hogen: 2 db
Viccctor: 2 db
+ én: 4 db
Eddig 22...
Mindekképpen dugj bele legalab egy csavarhúzót hogy valahova húzhasson ívet.
Zsigulinál ez okés volt de ma már nem.
Én speciál méhviasszal szoktam, az ülést is és a a kocsiba az üléseket meg a bőrruhákat és a bakancsomat is :). Fényesebb lesz tőle és puhább.
Ti a bőr oldaltáskát mivel kezelitek? Mondtak már nekem testápolót, meg cipőkrémet, meghogy eszembe se jusson a cipőkrém...
Én gondoltam jó minőségű cipő ápoló igazi krémre, ami nem tömíti el a pórusokat, pl. Collonil Classic (Jó a Gore-Tex, mehg Color-Tex-ekre is), van ilyen impregnáló spray is, de megyek megnézem ló-boltban mit árulnak. Ami jó a lószerszámra, erre is jó kell hogy legyen, nem?
A fémrészekre meg sidol, attól csillivilli lett, a bőrt meg sima popsitörlővel tisztítottam meg. Már csak magára a bőrre kell valami, mert az előző gazdi nem nagyon fordított rá gondot.
Átolvastam, külföldi fórumokon azt írják, hogy a következő 4 lépés kell:
- Tisztítás (nyeregszappan, esetleg glicerin szappan - nálam lanolinos popsitörlő :) )
- Kondícionálás - ha már nagyon kiszárad és szomjas a bőr, nem kell gyakran használni
- Fényesítés - ha akarom
- Védelem - valami impregnáló szer, hogy állja a vizet, UV-t, stb. Erre vettem a Collonil Waterstop sprayt, meglátjuk, milyen...
Ja, és először mindenképp olyan helyen próbálni, ahol nem látszik, ha netán gáz lenne.
Mit gondoltok?
Hogy hogyan is kell kiejteni :)