Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

535re valód nincsen?...
Szia!
Nekem is írj be légy szíves 2 gyertyát...kipróbálom.
Természetesen jó lesz bele. Akkor felírhatlak 2 db-ra?
Nehezet kérdezel, sajnos nem tudom, hogy 400-as és 500-as esetén melyiknek hol kéne lennie. Ezek ugyanis kis szériás, egy adott ország piacára készült darabok (400=JP, 500=CH, AU), amik nincsenek benne a szervízleírásban.

Az 535-re úgy írja a könyv, hogy a 10-es megy a hátsó hengerbe, a 9-es előre. Ez alapján te sem vagy rendben!
Az enyémben jelenleg NGK BPR6ES ,gyertyák vannak .
Helyette jó lesz a szóban forgó Bosch ?
Nem vagyok 5xx szakértő, de ha jól tudom a hengerek különböző melegedése miatt nem egyformán vannak belőve a karburátorok.

Itt is látható hogy 8 -as számmal jelezve hogy különböző gyári számu 2féle tű van hozzá:
http://www.boats.net/parts/sea...
Ja és az 500-as takony és könnyfakasztó füstöt ereget.
Az egyik haver áthozta a mociját hogy nézzem meg mert a hátsó henger kormol. Hát gondoltam miért ne bár az enyémet se bírtam megcsinálni. Kivettem a súbert a hátsó hengerében (ami egyes számú), az 5DZ21 jelű súbertűt találtam aminek rövidebb tompább á hegye. Az első hengerében az 5DZ20 jelű tű van aminek hosszabb nyújtottabb a hegye. Nem lehet hogy felcserélődtek a tűk ésez okozza többek problémáját. A moci VIRAGO 500. Az enyémben elöl 5DZ10, hátul 5DZ9 jelű van csak nem emlékszem hogy melyik milyen. Az enyém 400-as.
Ha beleférek még a gyertya projektbe ,kérek én is 2 db-t .
535 -be kellene .
Most ott tartok hogy a hátsó henger még kormol de már nem annyira mit eddig. Az első hengerben a gyertya tökéletes, ha a hátsóban tönkre megy nem a gyertya hibája. Összegzés: meg vagyok elégedve vele.
Volt gond a bosch gyertyákkal?
A hátsó henger az egyes.
Szevasztok!
Amikor meguntam hogy a drága NGK gyertyák sorra mentek a kukába, berohantam a tesco-ba, és vettem a lent említett Bosch W7DC-ből vagy 8 darabot. Épp akciós volt asszem 2400/4-db. Igaz csajnában készült de kidobni az is jó. Az angol nyelvű kézikönyv melyik hengert írja egyes számúnak?
Oké megfogadom ezt a nem húzogatom le a gyertyapipákat instrukciót. Amit még tapasztaltam hogy a hátsó karburátor sem melegszik úgy mint mint az első akárcsak a hengereknél ott is ugyanez tapasztalható. Nem tudom ez karbi esetében jelent e valamit. Napokban hoznak nekem szinkron tesztert kíváncsi leszek beállítás után fog e változni a gépezet. Meg még a bosh gyertyákat is befogom szerezni amit blackiex ajánlott.
Végig gondoltam és elég sok mindennek kell stimmelnie a jó üzemhez :
- Jó gyertyák
- Jó szelephézag a jó kompresszió miatt
- Jó gyújtás elektronika (bár ezzel nem hinném hogy gond lenne)
- Karburátorszinkron
- Karburátoronkénti jó benzin-levegő keverék hangolás
- Jó úszó szint (ellenőrizve)
- Karbi membrán vizslatás ( Ezt nemtudom megnézni mert nincs hozzá torzkulcsom... még )

Szóval van még mit megnézni . Egyenlőre elvagyok kenődve mert úgy nézki 1000 km-t mentem egy hengerrel én marha és nem tünt fel mostanáig. :\

Krueger
Oké. Akkor eddig:

Attila004: 4db
Ebadta60: 4 db
Brumeszkosz: 2 db
Jogo: 2 db
Littlerock: 2 db
Hogen: 2 db
Viccctor: 2 db
+ én: 4 db

Eddig 22...
Üdv. Szeretnék rendelni 2-db ot az 535-ösömbe ha még nem késö.
Ok.
Azért a 3 liter plusszért nem éri meg barkácsolnni
Ne nagyon huzogasd le a gyertyapipákat és hagyd szabadon, kinyírhatod vele az elektornikát és akkor az borsos lesz.
Mindekképpen dugj bele legalab egy csavarhúzót hogy valahova húzhasson ívet.

Zsigulinál ez okés volt de ma már nem.
Írj be nekem is kettőt bár a Bosch -ok jól szolgálnak fognak kapni a következő 2 hónapban vagy 6000 km -ert.
Az o-gyűrűre hamar rájöttem hogy nincs.szerencsére van tartalék karbim azon néztem meg.Levettem a gyújtótrafót, úgy látom hogy a gyújtókábelt nem lehet kiszedni belőle.Bár nagyon erőltetni nem akarom.A rossz henger egyik saruja elég laza volt./nagy átmeneti ellenálás./Talán? Azért megpróbálom kivülről lógatva megcserélni a trafókat hátha átmegy a hiba is.A benzinszint tavaly jó volt, azért leellenőrzöm.Köszönöm a válaszokat.
Szia!

Én speciál méhviasszal szoktam, az ülést is és a a kocsiba az üléseket meg a bőrruhákat és a bakancsomat is :). Fényesebb lesz tőle és puhább.
Bocs mégegy:
Ti a bőr oldaltáskát mivel kezelitek? Mondtak már nekem testápolót, meg cipőkrémet, meghogy eszembe se jusson a cipőkrém...
Én gondoltam jó minőségű cipő ápoló igazi krémre, ami nem tömíti el a pórusokat, pl. Collonil Classic (Jó a Gore-Tex, mehg Color-Tex-ekre is), van ilyen impregnáló spray is, de megyek megnézem ló-boltban mit árulnak. Ami jó a lószerszámra, erre is jó kell hogy legyen, nem?
A fémrészekre meg sidol, attól csillivilli lett, a bőrt meg sima popsitörlővel tisztítottam meg. Már csak magára a bőrre kell valami, mert az előző gazdi nem nagyon fordított rá gondot.
Átolvastam, külföldi fórumokon azt írják, hogy a következő 4 lépés kell:
- Tisztítás (nyeregszappan, esetleg glicerin szappan - nálam lanolinos popsitörlő :) )
- Kondícionálás - ha már nagyon kiszárad és szomjas a bőr, nem kell gyakran használni
- Fényesítés - ha akarom
- Védelem - valami impregnáló szer, hogy állja a vizet, UV-t, stb. Erre vettem a Collonil Waterstop sprayt, meglátjuk, milyen...

Ja, és először mindenképp olyan helyen próbálni, ahol nem látszik, ha netán gáz lenne.

Mit gondoltok?
Ugyehogy ugye? Nekem se tetsztett ViráDzsónak, a Virágo-ban meg cseppet sem voltam biztos...
Szoktam csúnyán nézni a "Virádzsó-zókra"... Latin szó, de mindenki angolosítja.
http://www.howjsay.com/index.p...
Hogy hogyan is kell kiejteni :)