Azért mert sok benzint adsz neki ez nem feltétlenül valósul meg, ez nem dízel. Ha az arány jó, akkor megy pöpecül.
Nekem pont az volt a bajom hogy 6-6.5 -et fogyasztott, ömlött bele a benzin.
Tavaly volt egy időszak, hogy nem tudtam mitől ment xarul (akkor még az elkopott gyűrűk miatt nem ömlött bele a benya) és emeltem a tűn, egyre csak emeltem és egyre rosszabb lett a motor már annyi benyát kapott...stb
Most 5.6 - 5.7 körül fogyaszt és meg vagyok elégedve a teljesítményével is ha megcibálod megindul rendesen.
A Végsebesség nem mindig van meg, tök hektikus de ezt már kismillió tényező befolyásolja: Benzin minősége, Légszűrő állapota, KarbiSzinkron, Karbi tisztasága, gyertyák, szelepek...stb
Amennyire én észrevettem a benzin milyenségére nagyon érzékeny.
Üdv.Aztán tudja-e a motor két személyel ötösben a harmincfokos emelkedőn 40 km/óráról a sima gázadásra rezgésmentes gyorsulást meg ha kell a 170-s végsebességet.Amiért szeretjük ezeket a nagy gépeket.
A szívótorok átmérője kisebb (ki lehet esztergálni/reszelni), a karburátort is át kell állítani, fúvóka és tűcsere.
Pontos paramétereket nem tudok, de van köztünk olyan, aki ezt már eljátszotta. Majd biztos leírja, hogy csinálta.
Szia! Igen, tökéletesen műxik. A típusszámát nem tudom, úgy rendeltem, hogy ragaszkodtam a Szupershadow fesszabijához, mert a többi Keeway, az 4 vezetékes, ami sztem 1 fázisú moped generátorhoz való csak. A bekötést szombaton tudom feltenni, mert az otthoni gépemen van lementve, ha sürgősen kell, keresd Brumeszkoszt, mert Ő tette fel a rajzot ide. Arra nem emlékszem, melyik volt a test, a többi már egyértelmű, ha ránézel.
HElo, MMFSZ azaz még mindig fesz, szab. nekem is a xv 250 -hez, ha sikerűlt megszerezni 5 vezetékest , elküldenéd a típusszámát,árát, mert nekem is a 4szálas van meg, és most akarok (túlzás mert KELL ) rendelnem. JA és jó lett-e, bevált...? a bekötésit hol tudom megszerezni? előre is köszIMi
az újfiú
Attila004: 4db
Ebadta60: 4 db
Brumeszkosz: 2 db
Jogo: 2 db
Littlerock: 2 db
Hogen: 2 db
Viccctor: 2 db
Szaddi: 2 db
Winzo: 2 db
Mócsing: 2 db
+ én: 4 db
Külön örülök neki hogy egy tapasztalt szerelő jött hozzám már nem csak azért hogy megcsinálta nekem a mocit , hanem ha kérdeztem aztán elmagyarázta mi hogyan működik és ha hozzányúlok hogyan nyúljak és mihez. Sajnos én vizuális tipus vagyok ha nem látom nem tapasztalom mit hogyan akkor csak homok szerelni tudok ,annak meg sosincs jó vége csak nagyobb kárt okozok. Remélem az esetem többieknek is tanulságos lesz akik hasonló cipőben járnak mit annó én.
Még tegnap este meghozták a szinkron tesztert. A motor be lett állítva. Hivatalos yamaha szervízes csinálta :) (rokon)
Én meg árgus szemekkel figyeltem hogy csinálja mit csinál..abból is tanuljak. 10 Perc után lehult a misztikum a erről az egész szinkron teszter dologról. Pofonegyszerű az egész.
Ami hiba volt :
Mind a 2 karburátor egyenként el volt tekerve tehát rossz benzin levegő keverék volt bármelyiket néztük. (nem én voltam !)
A karbiszinkron ezután következet a mutatók láttán elsápadtam , még jó hogy nem ment a motor , meg nem úgy dolgozott. Egyik mutató makón volt a másik meg mekkában és ennyi volt a móka.
Extraként beállította nekem a hátsó rugózást ,alapjáratot, keréknyomást meg a váltókart (ezért volt nehéz váltani nem az olaj miatt). Állított a bovdeneken.
Aztán mondta pattanjak rá próbáljam ki.
Hihetetlen erő költözött a motorba amiről eddig álmodni sem mertem. Valószínüleg azért érzem erősnek mert nagyjából mindig egy hengerrel jártam. 1400km-ert. Illetve ment mind a két henger csak a hátsó azaz az 1 es henger nem hajtott csak rásegített. Megszűnt a motor csuklás, egyenletesen jár a motor. Mind a fordulatszám felső és alsó tartományában van kellő nyomaték. A Gyertyák maradtak. (BPR7EIX) Ha meghalnak ezek cserélem a Boshra ma megyek értük.
Kösz a sok segítséget végre működik a motorom :)
Pedig rengeteg mindenben nem különbözik az 1100 -es XV -től.